Короткий виклад матеріалу на тему"Вплив реклами на рішення людини.Види реклами".Урок подається з елементами тренінгу, де присутні різноманітні інтерактивні вправи.
Тема. Вплив реклами на рішення людини. Види реклами. Мета: дати уявлення про рекламу як один із чинників впливу на формування рішень; ознайомити з видами реклами; розвивати критичне мислення, уміння аналізувати інформаційний потік і робити висновки; виховувати в учнів мотивацію дбайливого ставлення до життя і здоров’я.
Номер слайду 2
Обладнання: листки А4, ручки, книжка «Основи здоров’я», смайлики, клеючі листівки. Тип уроку: урок з елементами тренінгу. Хід уроку. Організаційний момент. Привітання. Кожен має назвати своє ім’я і при цьому зробити певний жест.2. Актуалізація чуттєвого досвіду і мотивація навчальної діяльності учнів. Вправа «Очікування»«Пісочний годинник»Учасники на піщинках пишуть свої очікування і прикріплюють до верхньої частини годинника.
Номер слайду 3
3. Повідомлення теми і мети уроку. Метод «Гронування» Кожен з учасників називає позитивні і негативні сторони реклами. Слово вчителя. Ви вже здогадалися, яка в нас сьогодні тема? Так, це реклама і її вплив на підлітків.
Номер слайду 4
Розповідь вчителя. Реклама – це інформація про товари, послуги, організації, ідеї, явища життя, яка поширюється будь-якими засобами і в будь-якій формі, спрямована на те, щоб зацікавити в рекламованому об’єкті чи послузі.
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Види реклами Комерційна Соціальна
Номер слайду 8
Комерційна реклама. Інформує про товари або види послуг. Спонукає придбати рекламовані товари, користуватися рекламованими видами послуг. Виробник - рекламодавець прагне продати більше товарів, щоб збільшити прибуток, розширити ринок збуту, забезпечити попит.
Номер слайду 9
Соціальна реклама. Привертає увагу до проблем суспільства. Один із засобів переконати в чомусь людей або змінити їхнє ставлення до певної проблеми. В такій рекламі не повинні згадуватися конкретна продукція та її виробники.
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Технологія «Акваріум»Учні обговорюють запитання: на яку аудиторію розрахована соціальна і комерційна реклама?Роблять висновки.
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Руханка «Австралійський дощ». Метод «Займи позицію»Учні діляться на тих хто за велику кількість реклами на ЗМІ і проти.
Номер слайду 18
Закріплення знань. Робота в групах. Вчитель. Зараз я вам роздам листочки і спробуєте самостійно створити рекламу певного продукту: Малину;Молоко;Своє село для іноземців;Здоровий спосіб життя;Своє хобі.
Номер слайду 19
Вправа на зняття емоційної напруги. Підсумок. Рефлексія «Ланцюжок побажань»Учні дають відповіді на запитання: Що я нового дізнався?Що найбільше сподобалося?Мене зацікавило…Кожен з вас має кружечки на яких малює смайлик з тими емоціями, які він отримав на уроці. Повідомлення домашнього завдання. Опрацювати матеріал про рекламу. Намалювати рекламний продукт власного виробництва і придумати слоган. Ритуал прощання Вправа «Електричний струм» учні тиснуть один одному руки і бажають щось.