Тема. Вплив реклами на рішення людини. Види реклами. Мета: дати уявлення про рекламу як один із чинників впливу на формування рішень; ознайомити з видами реклами; розвивати критичне мислення, уміння аналізувати інформаційний потік і робити висновки; виховувати в учнів мотивацію дбайливого ставлення до життя і здоров’я.
Обладнання: листки А4, ручки, книжка «Основи здоров’я», смайлики, клеючі листівки. Тип уроку: урок з елементами тренінгу. Хід уроку. Організаційний момент. Привітання. Кожен має назвати своє ім’я і при цьому зробити певний жест.2. Актуалізація чуттєвого досвіду і мотивація навчальної діяльності учнів. Вправа «Очікування»«Пісочний годинник»Учасники на піщинках пишуть свої очікування і прикріплюють до верхньої частини годинника.
Вправа на зняття емоційної напруги. Підсумок. Рефлексія «Ланцюжок побажань»Учні дають відповіді на запитання: Що я нового дізнався?Що найбільше сподобалося?Мене зацікавило…Кожен з вас має кружечки на яких малює смайлик з тими емоціями, які він отримав на уроці. Повідомлення домашнього завдання. Опрацювати матеріал про рекламу. Намалювати рекламний продукт власного виробництва і придумати слоган. Ритуал прощання Вправа «Електричний струм» учні тиснуть один одному руки і бажають щось.