Презентація до уроку ЯДС у 2 класі. Тема: " Як берегти воду? Кругообіг води в природі".

Про матеріал
Матеріал презентації розроблен до уроку ЯДС у 2 класі. Тема подана у вигляді подорожі із казковим героєм. Зміст презентації допоможе сформувати у дітей поняття про кругообіг води в природі; сприятиме розвивиненю логічного мислення; навчить робити висновки, вдосконалить вміння висловлювати власну думку і доводити її; виховувати бережливе ставлення до навколишнього середовища.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Кругообіг води в природі. Як берегти воду? Підготувала: вчитель початкових класів Запорізької гімназії № 80 Шатунова Алла Федорівна

Номер слайду 2

Привітання. Вітаю вас, мої любі учні!Сьогодні на уроці ми продовжимо з вами розмову про воду. Пригадаємо, що ми вже знаємо про неї, а ще зустрінемось із одним казковим героєм, якій розповість нам багато нового і цікавого. Готові? Тоді почнемо…

Номер слайду 3

Я і хмара, і туман,І струмок, і океан,І літаю, і біжу,І замерзнуть можу!{7 DF18680-E054-41 AD-8 BC1-D1 AEF772440 D}- Діти, відгадайте загадку.- А як ви розумієте слово « мандрівниця»?- Чи можемо ми віднести це слово і до води? Чому?- Сьогодні на уроці ми дізнаємось про мандри води, а допоможе нам Краплинка – Капітошка.

Номер слайду 4

Повторення вивченого{7 DF18680-E054-41 AD-8 BC1-D1 AEF772440 D}Розкажіть Капітошці, що ви знаєте про воду?Що міститься у складі воді?Доведіть, що у воді є кисень. Пригадаємо властивості води.- без смаку- без запаху- прозора- безбарвна- плинна-випаровується- розчинник

Номер слайду 5

Діти, які властивості води ми використовуємо коли вмиваємось? Для людини дуже важливо знати властивості води, тому що в своєму житті і своїй діяльності вона дуже тісно стикається з усім живим на нашій планеті, чіє життя неможливе без води. {7 DF18680-E054-41 AD-8 BC1-D1 AEF772440 D}Вода - розчинникплинність

Номер слайду 6

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Пригадайте загадку на початку нашого уроку. Як ви її розумієте?Подивіться на малюнки. Що їх об'єднує?

Номер слайду 7

{7 DF18680-E054-41 AD-8 BC1-D1 AEF772440 D}Де ми можемо спостерігати воду в твердому стані?Де ми можемо спостерігати воду в рідкому стані?Де ми можемо спостерігати воду в газоподібному стані?

Номер слайду 8

Зараз Капітошка розповість нам, як вода із одного стану переходить до іншого. Послухайте про подорож нашої Краплинки. Жив я колись у великому - великому океані. Але жив я не один, разом зі мною мешкали мої брати і сестри, нас було дуже багато. Жили ми весело, грали у різні ігри. Одного разу у спекотний день ми так розігрались, що я відірвався від своїх братів і сестер, став невагомим, легким і полетів вгору.

Номер слайду 9

Про що нам зараз розповів Капітошка?Що відбулось із водою у спекотний день?{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ЛІДВОДАПАРА{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Молодці! Вода випарувалася. Яке знайоме слово ви побачили у слові «випарувалася»?Подумайте і скажіть, в який стан перейшла вода під час випаровування?Давайте пригадаємо, в яку погоду швидше сохнуть випрані речі?Але господарки виносять прання на вулицю і взимку. Навіщо?Який можна зробити висновок?

Номер слайду 10

Слухаємо розповідь Капітошки далі Летів я, летів вгору, так цікаво було роздивлятися землю зверху, але одному було сумно, а вітер відносим мене все далі, і на своєму шляху ч все частіш почав зустрічати своїх братів та сестер. Нас назбиралась ціла хмарина. Раптом повіяв холодний вітер. Ми почали мерзнути і стали притискатися один до одного, щоб хоч якось зігрітися.

Номер слайду 11

Який процес описує Капітошка? Коли холодне повітря зустрічається із теплим високо над землею, газоподібні часточки води починають притягуватися одна до одної, перетворюючись на краплинки.{7 DF18680-E054-41 AD-8 BC1-D1 AEF772440 D}А як ви думаєте, на що краплинки перетворюються взимку?Діти, процес переходу із газоподібного стану в рідкий називається КОНДЕНСАЦІЄЮ.

Номер слайду 12

Слухаємо далі Ми перетворилися на велику важку краплину і вже не могли триматися високо над землею. Ми почали падати вниз. Мені було дуже цікаво де ж я впаду, де я ще опинюся і що нового побачу. І приземлився я у річку, та знов зустрівся там зі своїми братами та сестрами. Ми почали весело жити і гратися. А мені так сподобалось подорожувати, що я весь час чекав, коли такий момент настане знов.{7 DF18680-E054-41 AD-8 BC1-D1 AEF772440 D}У вигляді чого на землю впали краплинки?

Номер слайду 13

Узагальнимо{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Відновіть послідовність подорожі Капітошки. Можна сказати, що вода обертається по колу. А що з цього приводу нам говорить Мудра Совонька?Такий процес називається КРУГООБІГ ВОДИ В ПРИРОДІ

Номер слайду 14

Кругообіг води в природі відбувається безперервно: десь вода випаровується, десь випадає у вигляді опадів. Завдяки кругообігу води в природі, вода може переносити різні поживні речовини з одного місця у інше. Дуже корисна для людини тала вода, але останнім часом через різні забруднення вона теж стала брудною і містить багато отруйних речовин.

Номер слайду 15

Діти, то я правильно зрозуміла: воду треба берегти?{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Подумайте, що було б, якби вся вода на Землі стала брудною, а потім зовсім зникла?Докажіть, що вода – джерело життя. Які заходи вживає держава, щоб зберегти воду чистою?А як ви, друзі, можете зберігати та охороняти воду?

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

У чому різниця?

Номер слайду 19

Підіб'ємо підсумки{7 DF18680-E054-41 AD-8 BC1-D1 AEF772440 D}Пригадайте, як називається тема нашого уроку?Докажіть, що вода – «мандрівниця» і рухається по колу. Хто нам допоміг розібратися із цим?

Номер слайду 20

Що таке туман? Вдень над рікою повітря нагрілося, і у ньому зібралося багато водяної пари. А коли ввечері повітря охолоне, частина водяної пари перетворилася на крапельки води, і над рікою з’явився туман. Нібито хмара лягла на землю. Туман може бути і в місті і в селі – всюди, якщо тепле повітря, в якому багато пари, раптом охолоне. Туман іноді буває таким густим, що машини вдень їдуть із включеними фарами, щоб не зіткнутися. А пригріє сонечко, і туман зникне: знов розчиніться у повітрі.

Номер слайду 21

Айсберги Слово «айсберг» означає «льодяна гора». В океанах зустрічаються льодові великани у десятки і навіть у сотні кілометрів. Нерідко їх висота сягає 40 – 60 метрів. Айсберги – справжні плавучі острови льоду. Тільки невелика частина айсбергу знаходиться над поверхнею води, а більша частина – під водою. Надводна частина айсбергу у 7 разів менша за підводну. Вони народжуються на льодовиках, спускаючись до океану з гір. Айсберги дуже небезпечні. Відома трагедія, яка сталася в океані с пасажирським лайнером «Титанік» на шляху до Америці. На повній швидкості він вночі зіткнувся із велетенською плавучою скелею і отримав пробоїну довжиною 90 метрів. Відсіки корабля стали швидко наповнюватися водою. Радист передав в ефір сигнал лиха «СОС». Через 2 години до міста трагедії підійшов пароплав і прийняв на борт врятувавшихся пасажирів і моряків. А поруч на поверхні погойдувався гігантський айсберг.

Номер слайду 22

Оберіть свій настрій

pptx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
26 січня
Переглядів
708
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку