Як обрати корисні продукти? МАРКУВАННЯ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ
Номер слайду 2
Маркування — нанесені на виріб знаки, які характеризують цей виріб. У процесі маркування наноситься комплекс відомостей різного характеру щодо продукції, процесу чи послуги у вигляді тексту, окремих графічних, кольорових символів (умовних позначень) та їхніх комбінацій. Маркування наноситься, залежно від конкретних умов, безпосередньо на виріб, упаковку (тару), ярлик, етикетку чи в супровідну документацію.
Номер слайду 3
Термін виготовлення. Термін придатності (кінцевий термін споживання)Номер та партія виробництва. Адреса виробника. Штрих-код або QR-код. Назва продуктуІнгредієнти / Склад. Вміст алергенів. Умови зберігання. Маркування на продуктах
Номер слайду 4
Про що повідомляє штрих-код?
Номер слайду 5
Розгляньте упаковку. Знайдіть усі потрібні маркування. Якого маркування не вистачає? Чи знаєш ти, що означає це маркування?
Номер слайду 6
Прочитайте слова у хмарі. Що означають такі написи на упаковках?Ці написи нічого не значать, твердження оманливі. Лише сертифікація свідчить про дотримання вимог екостандартів.
Номер слайду 7
«ЄВРОЛИСТОК» - знак ЄС щодо органічності продукту«ЗЕЛЕНИЙ ЖУРАВЛИК» - українське маркування, товар має поліпшені екологічні характеристики«БІЛИЙ ЛЕБІДЬ» - скандинавське маркування, відповідність жорстким екологічним нормам«БЛАКИТНИЙ ЯНГОЛ» - найстаріший знак, який підтверджує екологічну безпеку товару. Маркування екологічності продуктів
Номер слайду 8
Які з цих продуктів дійсно відповідають вимогам екологічного стандарту?
Номер слайду 9
Назва продукту. Країна-виробник. Кінцевий термін споживання. Час, протягом якого можна споживати продукт (обрахувати і записати в днях або місяцях). Перелік алергенних продуктів у складі (за наявності). Візьміть будь-яку упаковку з харчовим продуктом. Опишіть його за планом: