28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Презентація до уроку з літературного читання І. Франко " Лисичка Кума"

Про матеріал

Дана презентація - додатковий матеріал до уроку з літературного читання у 4 класі з теми " Лисичка -Кума " Івана Франка. В ній подана ілюстрована біографія І. Франка, тест до казки .

Зміст слайдів
Номер слайду 1

2017 р.

Номер слайду 2

       Вітаю, всіх вас мої любі,       Нехай урок читання сьогодні буде       як пісня – дзвінкий та веселий.      А почнемо його з пригадувань –             маминої ласки, бабусиної казки.

Номер слайду 3

Критерії успіху учня: 1. Правило піднятої руки. 2. Дружня співпраця у парах, групах. 3. Уважно слухати вчителя і учнів. 4. Активно і творчо працювати.

Номер слайду 4

«Я син народу, що вгору йде…»

Номер слайду 5

27 серпня 1856 року в селі Нагуєвичі Дрогобицького повіту в Галичині в сім’ї відомого на всю округу коваля народився рудоволосий, ясноокий хлопчик.

Номер слайду 6

Незвичайно здатною дитиною до навчання виявився Йвась. Був обдарованим від природи, мав добру пам’ять, не знав труднощів у навчанні.

Номер слайду 7

У письменника було 4 дітей: Андрій, Тарас, Петро і Ганна. Батько їх дуже любив і для них складав казки, які об’єднав у збірку «Коли ще звіри говорили».

Номер слайду 8

Помер поет 28 травня 1916 року. Його поховано у Львові.

Номер слайду 9

Тест до казки « Лисичка –кума» Іван Франко 1.Що змовилися посадити на полі Лисичка та Вовк? А) пшеницю Б) картоплю В) буряки 2Що взяли на обід у глечику Вовк та Лисиця ? А) Молоко; Б) мед та паляниці; В) сметану; 3) Хто загукав у болоті поміж тростинами? А)Гук Б)Ґава В)Сич 4). Лисиця називала Гука А) братом; Б) кумом; В) сватом; 5) Для чого бігала Лисичка в корчі? А) Щоб відпочити від роботи. Б) Щоб похрестити новонародженого. В)Щоб поїсти медку та паляниці.

Номер слайду 10

Взаємоперевірка: 1. Б 2. Б 3. А 4. В 5. В

Номер слайду 11

2017 р.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Робота над чистомовкою КА-ка-ка – були Вовчик та Лисичка. Ти-ти-ти- задумали чесно працювати. Ти-ти-ти- домовились картопельку садити. Ти-ти-ти- але надумала Лисичка Вовчика надурити.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

ІНФОРМАЦІЯ ПОЗИТИВ КРЕАТИВНІСТЬ ЗАСТЕРЕЖЕННЯ УЗАГАЛЬНЕННЯ ПОЧУТТЯ, ІНТУІЦІЯ Метод «Шість кольорових капелюхів» Едварда де Боно.

Номер слайду 16

Домашнє завдання (диференційоване) -високий рівень: складіть 7 порад Вовчикові достатній рівень : виразно читати і переказувати казку. підібрати прислів'я, що характеризують головних героїв казки, оформити прислів'я у власні книжечки.   середній рівень: навчитись виразно читати і переказувати казку.  

Номер слайду 17

ppt
Додано
27 червня 2018
Переглядів
1023
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку