Ранкова зустріч з учнями 4-го класу

Про матеріал

Ранкова зустріч розроблена та проведена з метою поглиблювати теоретичні знання учнів в галузі образотворчого мистецтва; ознайомити з картинними галереями України; розвивати вміння простежувати взаємозв'язки людини з природою, бачити красу природи; виховувати любов до прекрасного.

Перегляд файлу

Ранкова зустріч

Мета: поглиблювати теоретичні знання учнів в галузі образотворчого мистецтва; ознайомити з картинними галереями України; розвивати вміння простежувати взаємозв’язки людини з природою, бачити красу природи; виховувати любов до прекрасного.

Обладнання:  презентація Львівської картинної галереї, репродукції картин,  кросворд, мікрофон.

Хід  зустрічі

1. Вітання

Діти і вчитель встають у коло. Всі вітаються, плескаючи долонею в долоню сусіда («Хай-файв»). Після того вчитель говорить:

Доброго ранку!

Я вас вітаю!

Гарного дня всім сердечно бажаю!

Знання чекають тихенько в куточку.

«Вчіться, гарненько!» - на вушко шепочуть.

2. Обмін інформацією.

- Вчитель розповідає про найстарішу (у 2007 році було 1000 років) і найбагатшу з точки зору творів мистецтва Львівську картинну галерею.  (Портрети Рубенса, живопис Гойї, жанрові сценки Матейка, пейзажі Шишкіна, Рєпіна та Левітана, графіка Еріха, акварелі Пластова).

Вправа «Мікрофон».

Учні розповідають, які жанри мистецтва їм відомі; які картинні галереї вони знають; які галереї мали шанс відвідати?

3. Групова робота.

Вчитель пропонує дітям поділитися на групи за кольорами, роздає питання кросворду, сам кросворд і повідомляє, що тему ранкової зустрічі вони довідаються, якщо правильно розв`яжуть кросворд «Основні терміни теорії образотворчого мистецтва».

Запитання кросворду:

1) Предмет, на якому змішують фарби? (палітра)

2) Обрис тіла людини? (контур)

3) Жанр живопису в перекладі «натура»? (натюрморт)

4) Вид мистецтва,головним виражальним засобом якого є колір? (живопис)

5) Жанр мистецтва, головним завданням якого є зображення людини? (портрет)

6) Перший етап створення архітектурної споруди? (ескіз)

7) Фарба, що розводиться водою? (акварель)

8) Предмет, яким  працює графік? (олівець)

9) Вид мистецтва, в якому використовують вуглик? (графіка)

10) Робота,виконана за допомогою паперу та клею? (аплікація)

Групи по черзі зачитуються відповіді кросворду та визначають ключове слово  «ілюстрація».

4. Щоденні новини.

Помічник учителя повідомляє, який сьогодні день, дата, погода, кількість присутніх. Вчитель повідомляє, що сьогодні учні матимуть змогу не лише поговорити про твори мистецтва, прочитати художній твір, а й попрактикуватися у створенні шедевру мистецтва – власної картини.

  • Любі діти, я дякую вам за чудову зустріч! Пропоную нам якнайшвидше розпочати роботу над темою уроку. Займіть, будь ласка, свої місця.

 

docx
Додано
27 червня 2018
Переглядів
1387
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку