Презентація до уроку з математики на тему "Відсотки"

Про матеріал

Тема: Відсотки. Розв'язування задач

на відсоткові розрахунки

Мета: - створити умови для вдосконалення навичок

розв'язування задач на відсоткові розрахунки;

- сприяти розвитку в учнів уваги, логічного мислення, вмінь

вибирати головне ;

- продовжити виховання самостійності, працелюбства,

старанності.

Тип уроку: закріплення знань учнів.

Методи: словесні (бесіда, пояснення, прийом «мікрофон»);

наочні; практичні (виконання тестів, вправ, с/р).

ФОПД: фронтальна, індивідуальна.

Обладнання: мультимедійний прилад, персональні комп'ютери.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розв'язування задач на відсотки

Номер слайду 2

Багато чого з математики не залишається в пам'яті, але коли зрозумієш її, тоді легко при нагоді згадати призабуте Михайло Васильович Остроградський (1801-1862)

Номер слайду 3

Двадцять третє квітня Класна робота Відсотки. Розв'язування задач на відсоткові розрахунки

Номер слайду 4

Питання: Що таке відсоток? Як записати відсоток у вигляді числа? Як число записати у вигляді відсотка? Що означає збільшити число на 100%? Що означає зменшити число на 50%? Які основні типи задач на відсотки ви знаєте?

Номер слайду 5

Тести: Знайдіть вираз для знаходження 35% від числа 1400. а)1400:35х100; б)35:1400-100 в)1400:100х35; г)35х1400х100. Знайдіть вираз для знаходження числа,23% якого становлять115. а)115:23х100; б)115х100х23; в)115:23:100; г)115:100х23.

Номер слайду 6

Задачі №1. Коли учень прочитав 28% всієї книги, йому залишилось прочитати 180 сторінок. Скільки сторінок у книзі? 1)100%-28%=72%-залишилось прочитати 2)180:72х100=250(стор.) Відповідь: у книзі 250 сторінок.

Номер слайду 7

№2. На столі лежали цукерки. Спочатку взяли 50% цукерок, а потім50% решти. Після цього на столі залишилось 10 цукерок. Скільки цукерок було на столі спочатку? 1) 10х2=20(ц.) - решта 2) 20х2=40(ц.) Відповідь: спочатку на столі було 40 цукерок.

Номер слайду 8

Продовжте речення Сьогодні на уроці я повторив… На уроці я навчився…, зрозумів… Сьогодні мене вразило…, здивувало…, захопило… Найбільші труднощі я відчув… Найбільший мій успіх…

Номер слайду 9

Домашнє завдання: Стор. 315 Питання 25-28 № 1800, № 1802 № 1806 № 1673*

ppt
Додано
13 березня 2018
Переглядів
2589
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку