Презентація до уроку з природознавства "Пташина їдальня"

Про матеріал
Учні класу допомагали вчителю добирати цікаві матеріали. Вчилися самостійно працювати з інтернетресурсами. Діти ввічливо висловлювалися , вислуховували думки однокласників.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Навчальний проект:«Пташина їдальня»

Номер слайду 2

Склад проектної групи: учні 2-А класу, батьки та класовод Губарєва С.І. Навчальні дисципліни: Природознавство, українська мова, літературне читання, трудове навчання,образотворче мистецтво. Тип проекту: навчально-виховний, дослідний, колективний. Актуальність: допомога птахам взимку та збереження фауни України. Завдання: спостереження за пташками, збір інформації про пташок, необхідність виготовлення годівничок.

Номер слайду 3

Мета проекту: Вчити учнів збирати необхідну інформацію та використовувати її для виконання проекту;Розвивати пізнавальні та творчі здібності учнів, спостережливість, самостійність, відповідальність;Виховувати бережливе ставлення до птахів України, бажання допогати їм узимку.

Номер слайду 4

Очікувальні результати:*вміння презентувати власні спостереження за птахами взимку;* відобразити свої спостереження в малюнках, поробках, підборі загадок, народних прикмет, віршів, інформаційних повідомленнях;*вміння оцінювати власну діяльність та роботу над проектом своїх однокласників.

Номер слайду 5

Здійснення навчального проекту:1. Занурення в проект.(Чи може звичайна годівничка врятувати життя пташкам? 2. Організаційний:поділення учнів на 5 груп(дослідники,журналісти,письменники,художники,майстри);3. Здійснення діяльності. (Бесіда про зимівлю пташок:-на які групи поділяють птахів;-осілі птахи; -птахи, які прилітають лише зимувати;-чим живляться птахи взимку;-чим зможемо ми допомогти пташкам.4. Обробка результатів проекту.5. Висновки.

Номер слайду 6

«Плідно будем працювати і пташкам допомагати»Девіз:

Номер слайду 7

«ДОСЛІДНИКИ» «ЖУРНАЛІСТИ» ІЗ НАУКОВИХ ДЖЕРЕЛ ВІДШУКУЮТЬ ТВОРИ ХУДОЖНЬОЇ ДОСЛІДЖУЮТЬ, ЯКІ ПТАХИ ЛІТЕРАТУРИ ПРО ЗИМІВЛЮ У НАС ЗИМУЮТЬ, ЯКІ ПТАХІВ, ВІРШІ, ЗАГАДКИ,ПРИЛІТАЮТЬ НА ЗИМІВЛЮ, НАРОДНІ ПРИКМЕТИ. ЧИМ ЖИВЛЯТЬСЯ. ЕТАП 2

Номер слайду 8

«ПИСЬМЕННИКИ» «ХУДОЖНИКИ» СКЛАДАННЯ РОЗПОВІДЕЙ САМОСТІЙНЕ СТВОРЕННЯ ПРО ПТАШОК УЗИМКУ ЗА ІЛЮСТРАЦІЙ , ПОРОБОКСВОЇМИ СПОСТЕРЕЖЕННЯМИ ПТАШОК УЗИМКУ.

Номер слайду 9

МАЙСТРУЮТЬ ГОДІВНИЦІ«Майстри»

Номер слайду 10

ЗДІЙСНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ: УЧНІ САМОСТІЙНО ЗБИРАЛИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ЗИМУЮЧИХ ПТАХІВ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ДЖЕРЕЛ: КНИГИ,ЖУРНАЛИ,ІНТЕРНЕТ РЕСУРСИ, ДОВІДКОВА ЛІТЕРАТУРА, ДОПОМОГА БІБЛІОТЕКАРЯ. ОБГОВОРЕННЯ СВОЇХ НАРОБОК ТА ОФОРМЛЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ СВОЄЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ЕТАП 3

Номер слайду 11

Завдання №1 Розподіли пташок на зимуючих і перелітних: ДЯТЕЛСИНИЧКАВОРОНАГОРОБЕЦЬСОЙКАСОЛОВЕЙЛАСТІВКАЖАЙВОРОНОКСНІГУРЖУРАВЕЛЬ

Номер слайду 12

Перевірка завдання:зимуючі: перелітні:дятел соловейгоробець ластівкасиничка журавель ворона жайвороноксойка снігур

Номер слайду 13

Загадки про птахів. Жовтогруді -щебетушки мають чорні капелюшки, сірі лапки, білі щічки, називаються … Завіває хуртовина І летять на Україну Милі пташки невеличкі-Кольорові рукавички. Як червоні ліхтарі, Сяють взимку… Біло-чорна скрекотуха Забалакала нам вуха,Бо новини непрості Є у неї на хвості… Хто ж ця пташка білобока? Здогадалися? …синичкиснігурісорока

Номер слайду 14

Цілий день працюю в гаї, По дереву дзьобом б’ю, Я не цвяхи забиваю, Я комашок дістаю. В лісі ця справжня пташка живе. З шишок горішки собі дістає. Що це за сіренька пташка? Ловить гусінь і комашок, Цвірінчить вона, стрибає, В теплий край не відлітає. Цей маленький жвавий хлопчик Називається … дятелшишкаргоробчик

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Прислів'я про пташок. Де багато пташок, там нема комашок. Хто б дятла знав, якби не його дзьоб. Сова вдень мовчить, а вночі кричить.

Номер слайду 17

Прикмети. Горобці ховаються в гіллячко -на мороз або перед заметіллю. Ворона сидить вранці на верхівці дерева – до хурделиці.rrrr

Номер слайду 18

«Дослідники»

Номер слайду 19

«Письменники»«Одного зимового ранку…»«Казка про снігура»

Номер слайду 20

«Художники»

Номер слайду 21

«Майстри»

Номер слайду 22

«Розгадайте пташок»Убгол ронаво лекале нисичка росока льражуве роцьбего телдя

Номер слайду 23

Розгадки ГОЛУБВОРОНАЛЕЛЕКАСИНИЧКАСОРОКАЖУРАВЕЛЬГОРОБЕЦЬДЯТЕЛ

Номер слайду 24

Правила підгодовування птахів: Пам'яткадля горобців -принесіть різного насіння трав’янистих рослин, крупу, крихти хліба; для синиць – шматочки несолоного сала, маргарину, жиру, м’яса, сиру, і крихти хліба; для ворони- крихти хліба, рештки різної їжі, овочів; для снігурів – насіння соняшника, гарбуза і кавуна. Головні правила такі: Годівничка повинна мати дах, щоб корм не намокав від снігу, дощу.•Отвір в годівничці має бути достатньо широким, щоб пташка могла легко залізти в годівничку і покинути її.І найголовніше: корм треба класти щодня, в однакову годину- до самої весни, коли розтане сніг. Пташки, що звикли до вашої годівнички, не полетять шукати собі їжу-чекатимуть вас! Годівничка –добре діло й пташки їй всі зраділи!

Номер слайду 25

Любі діти та шановні батьки!Щиро вдячна вамза допомогу !Бажаю бути здоровими й щасливими!Любіть та бережіть природу України!r

pptx
Додано
19 березня 2020
Переглядів
1696
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку