Презентація до уроку з теми "Сума кутів трикутника" геометрія 7 клас

Про матеріал

Презентація містить необхідний матеріал для проведення уроку з теми "Сума кутів трикутника" ( проблемні питання, практична робота, графічні задачі для первинного закріплення вивченого матеріалу)

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Класна робота Сума кутів трикутника Мета уроку: засвоєння учнями теореми про суму кутів трикутника та наслідків з неї; розвиток навичок усного рахування, вмінь аналізувати, порівнювати, робити висновки; розвиток вмінь застосовувати знання теорії на практиці, доводити свою точку зору; виховувати культуру розумової праці та культуру спілкування, а також вміння оцінювати свої знання та роботу однокласників. Обладнання: підручник «Геометрія 7» А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, М.С.Якір мультимедійний проектор Картки дослідження трикутників Тест-контроль Програма з геометрії DG Всяке нове знання виходить зі знання, спостереження та зіставлення. Сент-Бев

Номер слайду 3

Що таке трикутник? Назвіть основні елементи трикутника Що таке периметр трикутника? Якими бувають трикутники?

Номер слайду 4

Види трикутників (залежно від величин сторін) різносторонні рівнобедрені рівносторонні

Номер слайду 5

Дослідницька лабораторія

Номер слайду 6

Знання, не породжені досвідом, матір'ю всякої вірогідності, марні й повні помилок. Леонардо да Винчи

Номер слайду 7

Властивості кутів трикутника Група Взяти картки з готовими малюнками трикутників та за допомогою транспортира виміряти кути трикутників. Знайти їх суму. Порівняти свої дані з даними однокласників. Зробити висновок 2 Група У програмі геометрія В ПАКЕТІ DG намалювати довільний трикутник, виміряти його кути. Знайти їх суму. Змінити вид трикутника та знову визначити значення кутів та їх суми. Порівняти свої дані з даними однокласників. Зробити висновок

Номер слайду 8

* Варіант 1. Дослідницька робота:  A=  B= C=  M=  N= T=  P=  Q= S=  А + В+ С=  M + N+ T=  P + Q+ S= Висновок : B А C N M T P Q S

Номер слайду 9

Властивості кутів трикутника Варіант2 1 . Побудувати довільні точки A і B, С (інструмент Точка ). 2. Побудвати відрізки AB, ВС,СА. ( інструмент Відрізок) 3.  Виміряти кути трикутника

Номер слайду 10

Чи завжди можна побудувати трикутник за даними кутами?

Номер слайду 11

Якими повинні бути кути трикутника, щоб трикутник існував?

Номер слайду 12

Дослідження Чому дорівнює сума кутів трикутника ? В А В С В В В С А С А

Номер слайду 13

Сума кутів трикутника Тема уроку:

Номер слайду 14

План вивчення нового матеріалу 1. Теорема про суму кутів трикутника 2. Наслідки з теореми про суму кутів трикутника 3. Класифікація трикутників за величиною кутів

Номер слайду 15

Теорема Сума кутів трикутника дорівнює 1800  1 + 2 +  3 = 1800

Номер слайду 16

Чи може трикутник мати два прямих кути?

Номер слайду 17

Чи може трикутник мати два тупих кути?

Номер слайду 18

Чи може трикутник мати прямий і тупий кути?

Номер слайду 19

A B A B …Как для смертных истина ясна, Что в треугольник двум тупым не влиться. Данте А.

Номер слайду 20

Трикутник не може мати двох прямих або тупих кутів. У кожному трикутнику принаймні два кути гострі Наслідок із теореми 8

Номер слайду 21

Види трикутників (залежно від кутів) гострокутні прямокутні тупокутні

Номер слайду 22

Історична довідка Те, що сума кутів трикутника дорівнює 1800 , було відомо в стародавньому Єгипті, проте доведено було значно пізніше. Вважають, що теорему про суму кутів трикутника довів Піфагор (VІ ст. до н. е.) Легендарний француз Блез Паскаль (1623 – 1662 р. р.) в дитинстві був дуже хворобливим хлопчиком, він не мав змоги гратися з дітьми. І якось, граючись вдома за столом, Блез Паскаль зробив висновок, що сума всіх кутів трикутника дорівнює сумі двох кутів стола

Номер слайду 23

шлях, що веде до мети в складних умовах, називають ниткою Аріадни Наступний етап подорожі - математичний лабіринт, а ниткою Аріадни будуть знання про суму кутів трикутника

Номер слайду 24

Розв'язування задач

Номер слайду 25

Задача 1 А В С 550 450 ? А

Номер слайду 26

АВ = ВС = АС А В С Задача 2 ? ? ?

Номер слайду 27

А В С Задача 3 АВ = ВС 400 ? ?

Номер слайду 28

А В С Задача 4 АВ = ВС 800 ? ?

Номер слайду 29

Задача 5 А В С ? ? ? С А  А :  В :  С = 2 : 3 : 1

Номер слайду 30

Підсумок уроку: Сума кутів трикутника дорівнює …. Сума гострих кутів прямокутного трикутника дорівнює … Прямокутний трикутник може мати лише… Тупокутний трикутник може мати лише… Закінчіть речення:

Номер слайду 31

Які риси характеру, з наведених нижче допомагали, викликати інтерес до вивчення теми? А які заважали? Активність; апатія; ввічливість; упертість; гуманність; діловитість; дисциплінованість; допитливість; ініціативність; наполегливість; недбалість; організованість.

Номер слайду 32

Знайти кут між двома прямими 1 2 ?

Номер слайду 33

Домашнє завдання Вивчити § 10, Розв’язати: Рівень А – 297а. 300 Рівень Б- 303, 305а, 307 Виконати графічну вправу. Накресліть трикутник ABC з тупим кутом А. а) Проведіть висоту BD і визначте вид трикутника ABD за величиною кутів. б) Виміряйте кут BAD. Як пов'язана його градусна міра з градусними мірами кутів трикутника АВС?

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Nevirkovets Larysa
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Константинова Олена Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Слободянюк Наталія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Kr Elena
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Мельникова Світлана Олегівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
ppt
Додано
2 лютого 2018
Переглядів
25812
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку