Слова, що відповідають на питання що робити? Що робить?, називаються…Дієслова називають…Дієслова зв’язуються з…Назви 2 дієслова, які відповідають на питання що буде робити?Назвіть 6 дієслів, які будуть сьогодні виконувати дії на уроці.
Номер слайду 3
Послухайте загадки. Знайдіть слова з протилежним значенням. До вечора вмирає, зранку оживає. Хто заходить, хто виходить, усі їх за ручку водять.(День.)(Двері.)Як називаємо слова з протилежним значенням?Пригадайте, що таке антоніми. Продовжте речення. Антоніми – це…пари слів, що мають протилежні значення.
Вправа 274 Прочитай частини прислів’їв. Краще з розумним загубити,Хто вранці плаче,Умій узяти - той увечері сміється.умій віддати.як з дурнем знайти. Краще з розумним загубити, як з дурнем знайти. Хто вранці плаче, той увечері сміється. Умій узяти - умій віддати.
Номер слайду 8
Вправа 275 Прочитай текст самостійно. (Підручник с. 109 - 110)Спишіть речення, у якому міститься мудра порада старого гнома. Ви змінилися, ви зрозуміли, що сміятися та плакати варто тільки в слушний момент. Продовжте речення, уписуючи дієслова – антоніми, які характеризують Пелдрона й Дору. Дора …, …. Пелдрон …, …. Веселилася, говорила, ледачкувала. Сумував, мовчав, працював.
Номер слайду 9
Самостійно виконай вправу 276. Добери п'ять пар дієслів – антонімів. Запиши.