Підсумкова діагностувальна робота з української мови. 4 клас

Про матеріал
Підсумкова діагностувальна робота з української мови. 4 клас. Можна використати для перевірки знань учнів, що навчаються дистанційно або на екстернатній формі навчання.
Перегляд файлу

Підсумкова діагностувальна  річна робота з української мови

                                             4 клас

                                        Варіант 1

  1. Знайди серед поданих слів рядок із спільнокореневими словами:

а) радісний, щасливий, усміхнений;

б) земля, землею, під землею;

в) сніговик, сніжинка, підсніжник.

 

2.   Обери спонукальне речення:

а)  Природу треба оберігати.

б) Діти, ретельно доглядайте за зубами.

в) Варто бути уважним на дорозі.

 

3.   Вибери рядок, де усі слова записані в неозначній формі:

а) читають, знаємо, вивчили;

б) знаходити, розуміти, знати;

в) вчу, прочитав, знайшли.

 

4. Випиши з поданих слів прислівники:

Кнопка, чотири, чистий, високо, напам’ять , бавитись, усміхнена, нам.

 

 

5. Спиши речення, вставляючи пропущені букви .

(В)літку ч.рвоні маки пр.ваблюють погляд. (В)полі чути спів жайворонка. З.лений килим вкриває з.млю.

 

 

6. Відредагуй  речення і спиши. Числівники записуй словами.

    Лящ живе у (річка). Його довжина від 50 до 60 (сантиметри). Маса близько 6 (кілограми).

 

7. Зміни займенники за змістом і запиши словосполучення.

Подаруй (він), підкажи (ми), звернись до (вона), розкажу (ти).

 

8.  Спиши речення, підкресли головні і другорядні члени. Визнач відмінок іменників.

Діти гралися на майданчику м’ячем.

 

 

Підсумкова діагностувальна  річна робота з української мови

                                                  4 клас

                                            Варіант 2

1.Знайди серед поданих слів рядок із спільнокореневими словами:

а) смішний, радісний, весело;

б) сирник, сир, сирний;

в) вода, водій, вона.

2. Обери спонукальне речення:

а) Спати потрібно не менше 8 годин.

б) Оберігайте природу!

в) Я завжди уважно читаю інструкцію.

 

3.Вибери рядок, де усі слова записані в неозначній формі:

а) співають, знали, прибігли;

б) співати, мити , шукати;

в) шукаю, помити, знав.

 

4. Випиши з поданих слів прислівники.

День, щодня, мені, нічний, стояти, глибоко, шостий, вперед, швидкий, швидко.

5. Спиши речення, вставляючи пропущені букви.

Усе біл.ше д.рев і кущів одягают.ся в нове вбран.я . Ще вчора ліс був сірий, а нині одягнув молоду з.лень.

 

6. Відредагуй  речення і спиши. Числівники записуй словами.

Соми водяться у (річка). Його довжина від 80 (см) до 2 (м). Маса близько 50 (см).

 

7. Зміни займенники за змістом і запиши словосполучення.

Розкажу (ви), порадь (я), подаруй (вона), звернись (він).

 

8.  Спиши речення, підкресли головні і другорядні члени. Визнач відмінок іменників.

На клумбі виросли чудові квіти.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Pylypchuk Natalia
Додано
15 жовтня 2023
Переглядів
537
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку