Діагностувальна робота уч________ 4- класу___________________________
Дізнаюся більше про дієслово. 1 варіант
Дієслово - це частина мови, яка називає:
А) предмет б) ознаку предмета в) дію предмета
2. З якою частиною мови пов’язується дієслово у мовленні?
А) з прикметником б) з числівником в) з іменником
3. В якій формі вживаються дієслова, коли не можна сказати коли відбувається дія та хто її виконує? Це________________________________________________
4. Утвори від поданих іменників дієслова у неозначеній формі:
Радість - _____________________ плавання - _________________________
Світло - _____________________ навчання - _________________________
5. Зміни дієслова за числом і познач число.
Фарбують - __________________ знає - _____________________
Читають - ____________________ сидить - ______________________
6. Зміни дієслово СПІВАТИ за трьома формами питань.
Що робив?________________________________
Що робитиме?_____________________________
Що буде робити?____________________________
7. Утвори від дієслів ЗУСТРІЧАТИСЯ; ПРОДАВАТИ різні часові форми. Запиши.
Мин. Ч. Теп. Ч. Майб. Ч.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Спиши речення, постав слова, що в дужках у минулому часі.
В.сняне сонечко (вийти) із-за хмарки і (зігріти) біленькі квіти не галяв.ні. Це (бути) перші підсні.ники. Вони (підняти) свої маленькі голівки, (ро.правити) тендітні пелюстки і (всміхатися) сон.чку.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Діагностувальна робота уч________ 4- класу___________________________
Дізнаюся більше про дієслово. 2 варіант
1. Дієслово- це частина мови, яка називає:
А) кількість предметів б) дію предмета в) ознаку предмета
2. З якою частиною мови пов’язується дієслово у мовленні?
А) з прикметником б) з іменником в) з числівником
3. В якій формі вживаються дієслова, коли не можна сказати коли відбувається дія та хто її виконує? Це________________________________________________
4. Утвори від поданих іменників дієслова у неозначеній формі:
Сміх - _____________________ змагання - _________________________
біль - _____________________ бажання - _________________________
5. Зміни дієслова за числом і познач число.
Сидять - __________________ стрибає - _____________________
Пишуть - __________________ мовчить - ______________________
6. Зміни дієслово ПМСАТИ за трьома формами питань.
Що робив?________________________________
Що робитиме?_____________________________
Що буду робити?____________________________
7. Утвори від дієслів ПРОКИДАТИСЯ; ЗАЧИНЯТИ різні часові форми. Запиши.
Мин. Ч. Теп. Ч. Майб. Ч.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Спиши речення, постав слова, що в дужках у минулому часі.
Від краю і (до)краю небо (вкритися) темними хмарами. Вітер (хитати) д.рева, (гуркотіти) грім, (спалахувати) блискавка і (лити) дощ. (Ро.почати) перша в.сняна гроза.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________