Завдання уроку Назвати риси характеру Климка. Дібрати цитати для характеристики головного героя. Пояснити роль художніх засобів. Висловлювати власне ставлення до прочитаного. З’ясувати актуальність понять сердечність, душевна щедрість, любов до ближнього, доброта. Розкрити зміст епіграфа уроку.
Тестові завдання1. Яка Климкова одежина мала “сто літ” і не рвалася лише тому, що зашкарубла від давньої мазути:а) стара матроска; б) куці штанчата; в) картуз; г) діжурка.2. З якого навчального предмета Климко мав “посередньо”:а) з математики; б) з читання; в) з письма; г) з історії.3. Яку святкову вечерю приготували Климко й Зульфат на вхідчини: а) картоплю-”розовку” й кавуни; б) сухарі й цибулю; в) галети й чай; г) картоплю в кожушках до старого сала.4. Хто вистріляв курей на станції: а) цигани; б) чехи; в) німці; г) італійці.5. Що збиралася виміняти на продукти Наталя Миколаївна: а) дитяче поношене пальто; б) сукню з трояндами; в) шевйотовий костюм; г) драп на пальто.6. За які харчі ворожка “погадала” Климкові: а) за сухарі; б) за картоплю; в) за сало; г) за німецькі галети.
7. Укажіть рядок, в якому названі лише позасюжетні елементи:а) портрет, пейзаж, обрамлення; б) зав’язка, кульмінація, розв’язка; в) пейзаж, метафора, розв’язка. 8. Назвати художній засіб, використаний автором: «Троянди з трояндової сукні зацвіли в неї і на щоках»: а) порівняння; б) метафора; в) епітет.9. Назвати художній засіб, використаний автором: «Чистий, виголений і ясний» (дядько Кирило): а) персоніфікація; б) епітет; в) порівняння.10. Який позасюжетний елемент використано автором: «Климко прокинувся від холодної роси,.. і побачив над собою скамя’ніло-бузкове небо, яким воно буває лише восени на сході сонця, - без жайвороння, без легких з позолотою хмарок по обрію, без усміхненої радості пробудження»? а) портрет; б) монолог; в) пейзаж.11. Назвати художній засіб, використаний автором: «Гойдалася довго, як маятник»: а) метафора; б) епітет; в) порівняння.