презентація до уроку за темою "Г.Тютюнник". Повість "Климко". Образ головного героя

Про матеріал
Матеріал презентації дає можливість дослідити, як у творі відображено воєнне дитинство через образ головного героя; через художнє слово осмислити та сприйняти морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних на прикладі взаємостосунків героїв повісті, її художні особливості; усвідомити головну ідею твору – ідея самопожертви – та її майстерне, художньо переконливе втілення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

УРОК УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ 7 КЛАСВЧИТЕЛЬ СТРІЛЯНА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

Номер слайду 2

Поезія М. Петренка “Окраєць на п’ятьох”

Номер слайду 3

Події Великої Вітчизняної війни в Україні

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Ми маємо пам’ятати…

Номер слайду 19

«Григір Тютюнник. Повість «Климко». Образ головного героя. Художні особливості твору».

Номер слайду 20

Завдання уроку Назвати риси характеру Климка. Дібрати цитати для характеристики головного героя. Пояснити роль художніх засобів. Висловлювати власне ставлення до прочитаного. З’ясувати актуальність понять сердечність, душевна щедрість, любов до ближнього, доброта. Розкрити зміст епіграфа уроку.

Номер слайду 21

Знайти відповідні уривки із повісті123456

Номер слайду 22

Тестові завдання1. Яка Климкова одежина мала “сто літ” і не рвалася лише тому, що зашкарубла від давньої мазути:а) стара матроска; б) куці штанчата; в) картуз; г) діжурка.2. З якого навчального предмета Климко мав “посередньо”:а) з математики; б) з читання; в) з письма; г) з історії.3. Яку святкову вечерю приготували Климко й Зульфат на вхідчини: а) картоплю-”розовку” й кавуни; б) сухарі й цибулю; в) галети й чай; г) картоплю в кожушках до старого сала.4. Хто вистріляв курей на станції: а) цигани; б) чехи; в) німці; г) італійці.5. Що збиралася виміняти на продукти Наталя Миколаївна: а) дитяче поношене пальто; б) сукню з трояндами; в) шевйотовий костюм; г) драп на пальто.6. За які харчі ворожка “погадала” Климкові: а) за сухарі; б) за картоплю; в) за сало; г) за німецькі галети.

Номер слайду 23

7. Укажіть рядок, в якому названі лише позасюжетні елементи:а) портрет, пейзаж, обрамлення; б) зав’язка, кульмінація, розв’язка; в) пейзаж, метафора, розв’язка. 8. Назвати художній засіб, використаний автором: «Троянди з трояндової сукні зацвіли в неї і на щоках»: а) порівняння; б) метафора; в) епітет.9. Назвати художній засіб, використаний автором: «Чистий, виголений і ясний» (дядько Кирило): а) персоніфікація; б) епітет; в) порівняння.10. Який позасюжетний елемент використано автором: «Климко прокинувся від холодної роси,.. і побачив над собою скамя’ніло-бузкове небо, яким воно буває лише восени на сході сонця, - без жайвороння, без легких з позолотою хмарок по обрію, без усміхненої радості пробудження»? а) портрет; б) монолог; в) пейзаж.11. Назвати художній засіб, використаний автором: «Гойдалася довго, як маятник»: а) метафора; б) епітет; в) порівняння.

Номер слайду 24

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}одобротавомутіпобончуйністьковілправкмітливістьавідповідальністьмасміливістьвідувсамопожертваримоспівпереживаннядіпрацьовитістьюкмилосердяролцепвідчайдушністьлєНазвати риси характеру Климка

Номер слайду 25

Доброта Чуйність Кмітливість. Відповідальність. Сміливість. Самопожертва. Співпереживання. Працьовитість. Милосердя. Відчайдушність Відповіді

Номер слайду 26

Домашнє завдання. Знати зміст повісті “Климко”;дібрати заголовок до кожного розділу твору; Напишіть своє закінчення повісті (5-7 речень)

pptx
Додано
23 лютого 2023
Переглядів
366
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку