Літературний диктант. Ліна Костенко "Кольорові миші", "Чайка на крижині", "Крила"

Про матеріал
Літературні диктанти зазвичай проводять на початку уроку (перевірка домашнього завдання, актуалізація опорних знань) або в його кінці (підсумок, узагальнення). Окремі завдання можуть бути використані як елементи тематичного оцінювання, у позакласній роботі з української літератури.
Перегляд файлу

Ліна Костенко

«Кольорові миші», « Чайка на крижині», «Крила»

Літературний диктант

  1. Який художній засіб Л. Костенко використовує в рядках з вірша «Дощ полив…»:

Струшується сад, як парасолька…

  1. Скільки років було підсудній Анні?
  2. Хто привів дівчину до суду?
  3. Що було покладено на стіл, як доказ?
  4.  За що звинувачував сусід Анну?
  5. Яка основна думка поезії «Кольорові миші»?
  6. У поезії «Чайка на крижині» одягнута в стару свитину «із тодішніх
    зів’ялих трав»…
  7. Як називалась річка в поезії «Чайка на крижині»?
  8. Побачивши чайку, лірична героїня здивувалась тим, що пташина..?
  9.  Чиї це слова: «Я ж маю крила. Нащо крилатим ґрунт під ногами?» ?
  10. З чого, на думку поетеси, зроблені крила в людини в поезії «Крила»?

 

Відповіді: 1. Порівняння 2. 10 рочків. 3. Розлючений сусід. 4. Останнє листя із кленових віт. 5. За те, що робила кольорові миші з пожовклого листя. 6. Кожна людина неповторна, індивідуальна. 7. Зима. 8. Одра. 9. Самотньо плила на крижині. 10. Чайки. 11. З правди, чесноти та довір’я.

 

docx
Додано
26 лютого 2023
Переглядів
1413
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку