Презентація до уроку за творчістю А. Камю

Про матеріал

Мета уроку за творчістю Альбера Камю « У чому сенс життя людини ?»: визначити особливості поетики і стилю роману, його алегоричний і філософський зміст; розвивати навички аналізу літературного твору;формувати моральні компетентності учнів.


Зміст слайдів
Номер слайду 1

Оноре де Бальзак. Стендаль. Флобер

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Альбер Камю (1913-1960)

Номер слайду 4

То хто ж Альбер Камю передусім: філософ чи письменник? Що варто поставити на перше місце?

Номер слайду 5

Літературний диктант 1. У якій країні (колонії Франції) народився Альбер Камю?2. Що сталося з батьком Альбера, коли хлопцю не було ще й року?3. Хто такий Луї Жермен?4. Яким видом спорту все життя захоплювався Камю?

Номер слайду 6

5. Чому Камю був змушений закінчити заняття спортом і не був призваний до армії?6. Праця якого міфічного героя для Камю є метафорою сучасного життя?

Номер слайду 7

7. Яким чином у 1957 році світова спільнота відзначила внесок Камю у літературу?8. Що означає слово екзистенція?

Номер слайду 8

Відповіді1. В Алжирі.2. Загинув на полях Першої світової війни: у Битві на Марні.3. Учитель початкової школи, який допоміг Камю продовжити освіту в ліцеї.4. Футболом.5. Захворів на сухоти.6. Сізіфа.7. Камю була присуджена Нобелівська премія.8.Існування,буття

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Альбер Камю. Роман «Чума» (1947)

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Тема“У чому сенс життя людини?”за романом Альбера Камю “Чума”“ Єдине , що важливо ,- бути людиною” лікар Ріє.

Номер слайду 13

Літературні твори, де зображено чуму: Даніель Дефо «Щоденник чумного міста» (1722);Джон Вільсон «Зачумлене місто» (1816);Олександр Пушкін «Бенкет під час чуми» (1830);Алессандро Мандзоні «Заручені» (1821-1842);Едгар По «Маска Червоної Смерті» (1842);Джек Лондон «Червона чума» (1912);Карен Мейтленд «Маскарад брехунів» (2008);Енн Бенсон «Чумні історії» (2007), «Вогняна дорога» (2008), «Щоденник чорної смерті» (2010).

Номер слайду 14

Пітер Брейгель Старший. Тріумф Смерті (1562)

Номер слайду 15

Ніколя Пуссен. Чума в Ашдоді (1630)

Номер слайду 16

Орас Верне. Чума в Барселоні (1822)

Номер слайду 17

Арнольд Бьоклін. Чума (1898)

Номер слайду 18

Міхаель Вольмегут. Танок Смерті (1493)

Номер слайду 19

Мартін Шаффнер. Алтар чуми (1510-1514)

Номер слайду 20

Бернт Нотке. Танок смерті (1463)

Номер слайду 21

Номер слайду 22

ЧумаІнфекційна хвороба. Фашизм. Світове зло у будь-якому з проявів. Буквальне значення. Алегоричне значення. Символічне значення

Номер слайду 23

Оран. Порт міста Оран (1943)

Номер слайду 24

Оран. Внутрішня гавань. Затоплений американський катер (23 листопада 1942 року)

Номер слайду 25

Сучасний Оран

Номер слайду 26

Зображення пошесті чуми у творах Альбера Камю та Джованні Боккаччо. Образ оповідача. Хронотоп. Причини спалаху. Прояви хвороби. Боротьба з чумою, захист від чуми. Поведінка людей. Стосунки між людьми. Суспільна нерівність. Процес похорон. Наслідки для економіки. Смертність

Номер слайду 27

Лікар –РієСподвижник лікаря- Ріє-Жан Тарру. Журналіст- Раймон Рамбер. Священник- Панлю. Службовець- Жозеф Гран. Контробандист- Коттар

Номер слайду 28

Ідея морального вибору

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Як ви розумієте фінальне речення роману? Чому саме цими словами Камю завершує твір? Чи згодні ви з таким пророцтвом?“І справді, дослухаючись до радісних криків, що долинали з центру міста, Ріє згадав, що будь-яка радість — під загрозою. Бо він знав те, чого не відала ця щаслива юрма і про що можна прочитати в книжках: бацила чуми ніколи не вмирає, ніколи не щезає, десятиліттями вона може дрімати десь у закрутку меблів або в стосі білизни, вона терпляче вичікує своєї години в спальні, в підвалі, у валізі, в носовичках та в паперах, і, можливо, настане день, коли на лихо і в науку людям чума розбудить пацюків і пошле їх конати на вулиці щасливого міста”. У чому сенс такої боротьби, коли немає шансів на остаточну перемогу?

pptx
Додано
12 березня 2018
Переглядів
2907
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку