Мета уроку за творчістю Альбера Камю « У чому сенс життя людини ?»: визначити особливості поетики і стилю роману, його алегоричний і філософський зміст; розвивати навички аналізу літературного твору;формувати моральні компетентності учнів.
Літературні твори, де зображено чуму: Даніель Дефо «Щоденник чумного міста» (1722);Джон Вільсон «Зачумлене місто» (1816);Олександр Пушкін «Бенкет під час чуми» (1830);Алессандро Мандзоні «Заручені» (1821-1842);Едгар По «Маска Червоної Смерті» (1842);Джек Лондон «Червона чума» (1912);Карен Мейтленд «Маскарад брехунів» (2008);Енн Бенсон «Чумні історії» (2007), «Вогняна дорога» (2008), «Щоденник чорної смерті» (2010).
Як ви розумієте фінальне речення роману? Чому саме цими словами Камю завершує твір? Чи згодні ви з таким пророцтвом?“І справді, дослухаючись до радісних криків, що долинали з центру міста, Ріє згадав, що будь-яка радість — під загрозою. Бо він знав те, чого не відала ця щаслива юрма і про що можна прочитати в книжках: бацила чуми ніколи не вмирає, ніколи не щезає, десятиліттями вона може дрімати десь у закрутку меблів або в стосі білизни, вона терпляче вичікує своєї години в спальні, в підвалі, у валізі, в носовичках та в паперах, і, можливо, настане день, коли на лихо і в науку людям чума розбудить пацюків і пошле їх конати на вулиці щасливого міста”. У чому сенс такої боротьби, коли немає шансів на остаточну перемогу?