Презентація до уроку залгебри у 7 класі на тему"Дії з многочленами."

Про матеріал
Презентація до уроку з алгебри у 7класі на тему "Дії з многочленами" складається з 12 слайдів. Ця презентація використовується на всіх етапах уроку, містить цікаві завдання і різні форми роботи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дії з многочленами «Вчитися можна тільки з цікавістю. Щоб перетравити знання, треба поглинати їх з апетитом! ». Анатоль Франсstyle.colorfillcolorfill.typerrrr

Номер слайду 2

Напевне, у вашому житті траплялися моменти коли, прочитавши якийсь матеріал у журналі або газеті, ви ним переймались або були в захопленні, або в обуренні. І можливо, у вас виникало бажання самим написати щось таке… Словом, щоб усі заніміли від подиву. Я даю вам шанс поставити себе на місце журналіста: а раптом у вашій особі живе “супер журналіст”. Результатом вашої роботи на уроці алгебри стане власний виступ номера математичної газети. Кінцевий результат праці будь-якого журналіста – цікавий матеріал (інформзамітка, стаття, нарис у газету тощо). Цьому передує копітка робота. Насамперед потрібно визначитися з темою журналістського пошуку. Потім оперативно зібрати вичерпну інформацію, сукупність фактів, що стануть основою задуманого матеріалу. Отже, ваша мета – зібрати якомога більше інформації, фактів цієї теми. Як ви гадаєте, чи важливо, якою буде назва газети? Придумайте свою назву нашої газети.

Номер слайду 3

Що таке одночлен?Інтерв’ю. Що таке многочлен?Як одночлен піднести до степеня?Як помножити степені з однаковими основами?Як піднести степінь до степеня?Як поділити степені?Як звести подібні доданки?Як додати многочлени?Як відняти многочлени?Як помножити одночлен на многочлен?Як помножити многочлен на многочлен?

Номер слайду 4

Усна лічба. Співбесіда. У головногоредактора22 + 2332 + 1492 - 70а4а8(с3)8b32 : b245x + 10x3x·(5x2 – 4)6x2-(10 - 4x2)(x+2) + (8x-6)-3x·(4x3 – 8x)(2x2+3)·(x–4)style.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 5

Робота за письмовим столом. Спростити:І. (m+3)·(m-4) – m·(m-1)+5ІІ. (y+2)·(y-3) – 2y·(1-y)Розв’язати рівняння:І. (x+3)·(2x-1) – 2x2 = 7ІІ. 10x2+(5x-1)·(4-2x) = -4 Довести, що виразне залежить відзмінноїІ. (m-7)·(m+1) – (m+2)·(m-8)ІІ. a2·(a2-1) – (a2-2)·(a2+3) – 2a2style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 6

Встановітьзакономірність23a8a-2a-11a5a-6a-63-5a9a-3a-4a7aa?15

Номер слайду 7

Встановітьзакономірність355a2a2a3a-9aa-2a3a716-5x8x2x-3x?8

Номер слайду 8

Встановітьзакономірність3a+b12a-ba+2ba-3b13a+b5a-b3a-2b3a+ba-2b?4а-2b

Номер слайду 9

Лист до редакціїШановна редакція! Розповідають, що одного разу Магараджа вибрав собі міністра. Він оголосив, що візьме на цю посаду того, хто пройде по стіні навколо міста з великою посудиною, доверху наповненою молоком, і не проллє ні краплі. Багато людей ходили, а по дорозі їх гукали, лякали, відволікали, і вони проливали молоко. Але один чоловік все таки витримав цей іспит. Ні звуки, ні хитрощі не відволікали його від завдання. Магараджа був задоволений витримкою цього чоловіка й умінням зосередитися над виконанням поставленого завдання та призначив його своїм міністром. Зосередьтеся так само і ви та виконайте завдання.style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 10

Самостійнаробота. Середній рівень10x – 8x + 4y + 3y(x2 + 5x) + (6x2 – 2x)4x·(x + 5) = 4x2 + 40 Достатній рівень9a2 – 5ab – 12ab – 15a2(2y + 5) · (y2 – 3) + 5y2·(y – 4)(3x2 – 6x) – (2x + 4) = 3x2 + 20 Високий рівень6x2 – 18x4 – 18x2 + 5x415y2 + 5 – (5y + 6) · (3y – 2)(2 – x) · (x – 1) + x·(2x – 5) = x2 + 2

Номер слайду 11

Перевір себе. Середній рівень2x + 7y7x2 + 3xx = 2 Достатній рівень-6a2 – 17ab7y3 – 15y2 – 6y – 15 x = - 3 Високий рівень-13x4 – 12x2 –8y + 17x = - 2

Номер слайду 12

Сьогодні на уроці я повторив…Сьогодні на уроці я закріпив...”“Сьогодні на уроці я дізнався...”“Сьогодні на уроці я познайомився...”Відгук на статтю

pptx
Додано
24 січня 2019
Переглядів
1121
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку