Урок № 51
Алгебра 7 клас
28.01.2019
Тема уроку. Лінійна функція та її графік і властивості. Розв’язування вправ.
Мета уроку:
Навчальна: удосконалити знання та вміння з теми «Лінійна функція», сформувати свідоме розуміння учнями взаємозв'язку між взаємним розташуванням графіків двох лінійних функцій та співвідношенням їх кутових коефіцієнтів; виробити вміння: за даними рівняннями лінійних функцій робити висновки щодо взаємного розташування графіків; знаходити аналітичним способом координати точки перетину графіків двох лінійних функцій.
Розвивальна: розвивати культуру побудови графіків та культуру математичних записів, логічне мислення, математичну мову.
Виховна: виховувати охайність, вміння працювати в групі, повагу до думки кожного члена колективу.
Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок.
Обладнання: презентація, проектор, комп’ютер, підручник О.С. Істер, 2015 рік.
Епіграф: «Немає жодної галузі людського знання, куди не входили б поняття про функції та їх графічне зображення»
К. Ф. Лебединцев
Хід уроку
I. Організаційний момент
«Якщо запастися терпінням і виявити старання, то посіяні насіння знання неодмінно дадуть добрі сходи. Навчання корінь гіркий, так плід солодкий».
Леонардо да Вінчі
II. Перевірка домашнього завдання
Зібрати зошити, відповісти на запитання по домашньому завданню з метою економії часу.
Бліц - тест (слайд)
1) у = 7х – 0,5; 2) ; 3) ; 4) у = 7х; 5) у = 7х2 + 2.
Варіанти відповіді:
А. 1; 2; 3; 4. Б. 1; 3; 4. В. 1; 3; 4; 5. Г. Усі.
Варіанти відповіді:
А. у = -27х. Б. у = 27х. В. у = 3х. Г. у = -3х.
А. у = х - 2. Б. у = х + 2. В. у = 2х. Г. у = 2.
а) вісь Оу; б) вісь Ох?
A. а) (0; 7); б) (7; 0). Б. а) (0; -7); б) (-7; 0).
B. а) (0; 7); б) (-7; 0). Г. а) (0; -7); б) (7; 0).
III. Актуалізація опорних знань
Вправа «Мікрофон»
Вправа «Подумай і скажи»
а) у = 5х; б) у = 6х – 7; в) у = ; г) у = х2; д) у =
3. Функцію задано формулою у = -3х + 2. Знайти значення функції. Якщо значення аргументу дорівнює -2; 3; 4,5.
4. Функцію задано формулою у = 5х. Знайти значення аргументу, якщо значення функції дорівнює -12; 0; 5.
IV. Формулювання мети й завдань уроку
Основним завданням уроку є удосконалення та закріплення знань і розширення вмінь за темою.
V. Формування вмінь
Робота за підручником
№ 798- колективно,
№ 800, 802, 804, 805 – колективно, коментовано
Робота в парі
Робота в групі
VII. Підсумок уроку
Вправа «Вірю – не вірю»
VIII. Домашнє завдання
§ 21. Повторіть зміст основних понять теми. Складіть кросворд за темою «Функція».
№№ 799, 801, 803, 806, 808 (Д), 810 (В).