Порівняймо героїв. Головний герой. Голос його звучав одноманітно, без усякого виразу. Він говорив байдужно…Давно не голені руді вуса. Це був благальний крик дужої людини, яка потрапила в біду…Уже тижнів зо два він не лічив днів. Біл…вийшов, кульгаючи, на той беріг і подався далі, не повертаючи голови.
Аналізуємо Чому автор не описує зовнішності героїв, не відтворює їхніх думок і почуттів? Якими ви уявили персонажів повісті? Поміркуйте, які були стосунки між героями до їхньої подорожі? Чому Біл не озирнувся на голос товариша? Як би вчинив на місті Біла головний герой? Чому ви так вирішили? Обґрунтуйте свою позицію.
Інтерактивна вправа «Займи позицію». В екстремальних умовах людина стає сильнішою. В екстремальних умовах людина стає слабшою. В екстремальних умовах людина не змінюється. ЕКСТРЕМАЛЬНИЙ. Дуже значний, надзвичайний своїм виявом, силою, величиною і т. ін.; який відзначається таким виявом. Це слово запозичене від французького extreme (крайній, граничний), сходить до латинського extremus – крайній. https://gramota.me/ekstremalni-chi-ekstrimalni-yak-pravilno
{7 DF18680-E054-41 AD-8 BC1-D1 AEF772440 D}1. Назва країни, де відбуваються події оповідання 2. Хто йшов першим (коли золотошукачів було ще двоє)? 3. Скільки сірників було у героя?4. Куди він ховав золотий пісок? 5. Якої пори року розпочинається оповідь? А.67 Б. У лосячу торбинку. В. Улітку. Г. Канада Д. Біл. Гра «Літературне лото».
{7 DF18680-E054-41 AD-8 BC1-D1 AEF772440 D}6. Що було у схованці? 7. Що почав накопичувати врятований золотошукач? 8. Судно, на яке потрапив герой. 9. Про яке озеро північної Канади йдеться у творі? 10. Яку рибу ловив герой? 11. Чому ведмідь не напав на людину?А. Злякався невідомої істоти. Б. Пічкур. В. СухаріГ. «Бедфорд» Д. Велике Ведмеже озеро. Е.набої, гачки, ліски, рибальська сітка, борошно, шматок бекону й трохи бобів. Гра «Літературне лото».
Проблемна бесіда «Прес». Що допомогло героєві вижити, перемогти у важкій ситуації? Алгоритм відповіді 1. Теза. Почніть так: «Я вважаю, що...». 2. Обґрунтування тези. Поясніть, чому ви так уважаєте. Почніть зі слів: «Оскільки...». 3. Приклад. Наведіть факти, що доводять вашу позицію. 4. Висновки. Зробіть узагальнення, ще раз переконливо й чітко висловіть власну позицію. Почніть так: «Отже (тому), я вважаю...».
Використані джерела. Ніколенко О. М., Конєва Т. М., Орлова О. В. світова література. Підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів. К.: Грамота, 2014. Книжка для вчителя: Уроки зі світової літератури в 6 класі (Серія «Бібліотека словесника») О. М. Ніколенко, Л. В. Мацевко Бекерська, О. В. Орлова та ін. — К. Грамота, 2014.https://dovidka.biz.ua/wp-content/uploads/2016/01/zhaha-do-zhyttya-analiz.jpghttps://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/1098029/294071/726443_1611053736.jpghttps://books2you.com.ua/wp-content/uploads/2022/05/ZHaha-do-zhyttia-Dzhek-London.jpghttps://uahistory.co/pidruchniki/voloshyk-world-literature-6-class-2014/voloshyk-world-literature-6-class-2014.files/image092.jpg