Презентація до уроку "Застосування дужок для запису виразів. Порядок виконання дій у виразах, що містять дужки. Розв’язування складених задач"

Про матеріал

Мета: познайомити учнів із розв'язанням виразів з дужками; продовжити роботу над задачами вивчених випадів; розвивати спостережливість, увагу, кмітливість; формувати комунікативну компетентність; удосконалювати обчислювальні навички, спираючись на знання таблиць додавання і віднімання одноцифрових чисел; виховувати інтерес до вивчення математики.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок математики у 2 класіЗастосування дужок для запису виразів. Порядок виконання дій у виразах, що містять дужки. Розв’язування складених задач.

Номер слайду 2

Перевірка домашнього завдання. Завдання 216— Прочитайте вирази у порядку зростання відповідей. Завдання 217— Прочитайте розв’язання задачі двома способами.05.07.2018 Зелена С. В.2

Номер слайду 3

Гра «Невідоме число»Зелена С. В.05.07.2018

Номер слайду 4

Хвилинка каліграфії05.07.2018 Зелена С. В.4

Номер слайду 5

На лісовій галявині, Де дзюркоче струмок, Сьогодні проведемо. Незвичайний наш урок. Ми у лісі, друже, глянь,Повен ліс див - дивувань: Тут звірів навчають У справжнісінькій школі. Учитель – тітонька Сова. Зібрала учнів доволі.05.07.20185 Зелена С. В.

Номер слайду 6

Завдання від білочки. Робота за підручником (с. 39-40) Завдання 219 6Іноді дії у виразах можна виконувати не по порядку. Дія, що виконується першою, береться в дужки: ( ). Ці значки — не прості, а чарівні. Їх застосовують, щоб змінити порядок виконання дій у виразах. Якщо у числовому виразі є дужки, то першою завжди виконують ту дію, що в дужках. 17 - (4 + 5) = 17 - 9 = 8 Зелена С. В.05.07.2018

Номер слайду 7

Завдання від їжачка. Завдання 220 У сувої було 15 м тканини. Перший покупець придбав 5 м тканини, а другий — 3 м. Скільки метрів тканини залишилося в сувої? 15 - (5 + 3) = 7 (м)Дужки означають, що спочатку треба знайти суму, а потім виконати дію віднімання. Зелена С. В.05.07.2018

Номер слайду 8

Завдання від лисички. Завдання 221• Від числа 12 відняти суму чисел 7 і 2.• До числа 8 додати різницю чисел 13 і 6. Зелена С. В.05.07.2018

Номер слайду 9

Завдання від ведмедика. Фізкультхвилинка. 05.07.20189 Зелена С. В.

Номер слайду 10

Завдання від зайчика. Конкурс «Хто швидше? 12 – (4+2)= 14 – (2+3)=  8 + (10-6)= 15 – (5+1)= 17 – (7+3)= 13 – (3+3)= 05.07.2018 Зелена С. В.

Номер слайду 11

Завдання від вовчика. Розв’язування задачі.05.07.201811 Зелена С. В. Було - 12 авт. Від’їхало - 3 авт. і 4 авт. Залишилося - ?1) 4+3=7(авт.) – від’їхало; 2) 12-7=5 (авт.) Вираз: 12 – (4+3) = 5 (авт.) Відповідь: 5 автомобілів залишилося. 

Номер слайду 12

Завдання від сови. Геометричне завдання. Трикутник має сторони 4см, 4см, 5 см. Як знайти периметр трикутника? 05.07.2018 Зелена С. В.4+4+5=13 (см) r

Номер слайду 13

Завдання від котика. Фізхвилинка для очей. 05.07.201813 Зелена С. В.

Номер слайду 14

Гра «Хлопчики - дівчатка» 

Номер слайду 15

05.07.2018 Зелена С. В. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. Що нового дізналися на уроці? Яке правило про порядок дій запам’ятали?

Номер слайду 16

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯС. 40, завдання 225; 226.05.07.2018 Зелена С. В.16

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Колесникова Ира
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гольдфельд Оксана
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
5 липня 2018
Переглядів
11729
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку