Мета: Навчальна: сформувати поняття змочування, капіляри та капілярні явища, навчити учнів пояснювати природні явища на основі набутих знань; показати практичну значущість вивченої теми; Розвивальна: розвивати логічне та абстрактне мислення, вміння самостійно шукати та аналізувати фізичні ідеї та закони, формувати інтерес до вивчення фізики; Виховна: виховувати увагу, толерантність, наполегливість, активність, інформаційну культуру школярів, розширювати кругозір учнів
Мотивація навчальної діяльності Ви неодноразово бачили, що якщо покласти шматок крейди на вологу губку, він просочиться водою, як розтікається чорнило на папері поганої якості, часто стикалися з проблемою жирних плям. Однак, чому так відбувається пояснити не можете. І на сьогоднішньому уроці ми спробуємо вивчити, пояснити і обґрунтувати такі явища, а ознайомитися з їх значенням у природі, техніці, побуті вам було на домашнє завдання.