Тема уроку Зображення художніх образів, їх розкриття в подіях твору Е. Сетона-Томпсона. Мета: вдосконалювати уміння й навички аналізу художнього твору; навички характеристики художніх образів; формувати вміння висловлювати свої думки, підтверджуючи їх цитатами з тексту; розвивати зв’язне мовлення школярів; виховувати в учнів повагу до літературної творчості; формувати всебічно розвинену особистість, прищеплювати любов до природи, бережне ставлення до тварин.
Робота в групах Знайти в тексті слова-характеристики вовчої зграї та Бланки і виписати їх у зошит1 група - вовча зграя2 група – Бланка. Сірі вовки, величезні розміри, справжній гігант, нечувана спритність, сіроманці насолоджувались полюванням, ці свавільники були дорідні, вгодовані, ситі та ще й вередливі до харчукрасива біла вовчиця, подруга Лобо, легковажна, м’яка густа шерсть, горопашний вовк
Образ мисливця-оповідача. Бесіда за запитаннями:1) Яким чином оповідач дізнався про Лобо і з яким настроїм взявся до справи? 2) Що робив оповідач, щоб знищити Лобо? 3) Чи був оповідач гідним суперником Лобо? 4) Чи можна вважати їхній двобій чесним? 5) Кому із супротивників ви співчуваєте? Чому?6) Як ви зрозуміли фінал твору? Зачитайте два останні абзаци оповідання. На яку думку вони вас наштовхують?