ЗОВНІШНІЙ КУТ ТРИКУТНИКА Мета: - навчальна: формування поняття про зовнішній кут трикутника; формулювання і доведення теореми про зовнішній кут трикутника, а також наслідок з цієї теореми; формування в учнів уміння застосовувати вивчену теорему та наслідку до розв’язання задач. - розвиваюча: активізувати пізнавальну діяльність учнів; - виховна: виховувати наполегливість і культуру поведінки.
В А С Дано: ABC, D Теорема. Зовнішній кут трикутника дорівнює сумі двох кутів, не суміжних з ним. D 1 2 3 4 Довести: 4 = 1 + 2 Доведення: 3 і 4 – суміжні кути, тоді 3 + 4 = 180° Отже, 4 = 1 + 2 2. За теоремою про суму кутів трикутника 1 + 2+ 3 = 180°, тому 1+ 2 + 3 = 3 + 4. 4 – зовнішній
Експериментальне завдання Алгоритм експерименту: накреслити на аркуші довільний Δ АВС; обвести кут А однією дугою, кут В – двома, кут С – трьома; вирізати АВС; вирізати кути трикутника, скласти з відрізаних кутів трикутника модель їх суми так, щоб вершини кутів А, В,С співпали; з'ясувати чому дорівнює сума двох кутів трикутника; зробити висновок.