Урок+ презентація "Площа трикутника"

Про матеріал


Конспект уроку з теми "Площа трикутника" 8 клас з розглядом задач ЗНО попередніх років на етапі актуалізації знань і вмінь. Конспект уроку з теми "Площа трикутника" 8 клас з розглядом задач ЗНО попередніх років на етапі актуалізації знань і вмінь. Задачі спираються на формулу площі трикутника і площі прямокутних трикутників. Другий урок на протязі якого розглядаються формули площі рівностороннього трикутника і площі ромба. Мета: домогтися засвоєння учнями формули площі трикутника й наслідків з неї. сформувати вміння: • відтворювати зміст вивчених формул; • записувати формули відповідно до заданих позначень елемен¬тів трикутників; • застосовувати вивчені формули до розв'язування задач.

Перегляд файлу

 

Тема. Площа трикутника

Мета: домогтися засвоєння учнями формули площі трикутника й наслідків з неї.

сформувати вміння:

  • відтворювати зміст вивчених формул;
  • записувати формули відповідно до заданих позначень елемен­тів трикутників;
  • застосовувати вивчені формули до розв'язування задач.

Тип уроку: Застосування вмінь та навичок.

Наочність та обладнання: Презентація до уроку та обладнання.

Хід уроку

I. Організаційний етап

 

II. Перевірка домашнього завдання

Перевірити розв’язання задач (учні виконують самоперевірку)

 

ІІІ. Формулювання мети і завдань уроку

 

Сьогодні на уроці ви будете застосовувати формули площі трикутника для розв’язування задач та дізнаєтесь про ще 2 формули  наслідки.

 

IV. Актуалізація опорних знань

 

- Які властивості має рівносторонній трикутник?

- Які властивості має ромб?

Як знайти площу паралелограма і прямокутника?

-Сформулюйте теорему про площу трикутника.

-Сформулюйте наслідок про площу прямокутного трикутником.

 

V Вдосконалення знань вмінь і навичок

 

 

 

 

 

V. Засвоєння знань

VI. Формування умінь і навичок

№№ 737 (розглянути розв’язання опорної задачі)( А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, М.С. Якір)

№ 744

 

 

 

VII. Підсумки уроку

  •       Чи існує трикутник, сторона якого є висотою? Як записати доведену формулу для площі такого трикутника?
  •       Чи існує трикутник, всі висоти якого рівні? Як виражається висота цього трикутника через його сторону? Як записати формулу площі для такого трикутника?
  •       На які фігури розбивається ромб всіма своїми діагоналями? Що ви знаєте про ці фігури? Як виражається площа ромба через площу цих трикутників?

 

VIIІ. Домашнє завдання

  • П  2. Сторона трикутника дорівнює 8 см, а висота, проведена до неї, — 4,5 см. Знайдіть площу трикутника. (Відповідь: 18 см2.)
  •  П  3. Площа трикутника дорівнює 84 см2. Знайдіть висоту трикут­ника, проведену до сторони завдовжки 8 см. (Відповідь: 21 см.)
  •  С  4. Знайдіть площу прямокутного трикутника, катети якого до­рівнюють 6 см і 9 см. (Відповідь: 27 см2.)
  •  Д  5. Основа трикутника дорівнює 8 см, а висота, проведена до неї,— 3 см. Якою має бути висота другого трикутника з основою 6 см, щоб його площа була в 3 рази більшою від площі першого трикутника? (Відповідь: 12 см.)
  •  Д  6. Катети прямокутного трикутника дорівнюють 9 см і 12 см. Знайдіть ви­соту трикутника, проведену до гіпоте­нузи. (Відповідь: 7,2 см.)
  •  В  7. Доведіть, що площа S трикутника зі сторонами a, b і с дорівнює добутку радіуса r вписаного в цей трикутник кола та півпериметра трикутника:               S = rр , де р- півпериметр.
  • В Продумати доведення формули для обчислення площі трапеції.

 

 

 

 

ДЖЕРЕЛА

 

https://testportal.gov.ua/testy-mynulyh-rokiv

https://zno.osvita.ua/mathematics

https://vspu/ito.vspu.net

 

 

 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Геометрія, Розробки уроків
Додано
28 квітня 2021
Переглядів
668
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку