Презентація до відкритого уроку з літературного читання "В.Сухомлинський "Не забувай про джерело""

Про матеріал
Мета. Активізувати знання дітей про життя і творчість видатного українського педагога і письменника Василя Сухомлинського; розвивати вміння аналізувати, передбачати, структурувати текст, висловлювати свою думку, виділяти головне; розвивати мовленнєву компетентність; удосконалювати вміння виділяти й пояснювати зв’язок між причиною та наслідком; відпрацювати навички правильного читання; коригувати мовлення учнів; виховувати в учнів відповідальність за власні вчинки.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Добрий день!

Номер слайду 2

ГАРНИЙСУМНИЙ:(:)

Номер слайду 3

ЩО ОЧІКУЄТЕ ВІД УРОКУ?

Номер слайду 4

ПРАВИЛО ПІДНЯТОЇ РУКИАКТИВНО І ТВОРЧО ПРАЦЮВАТИДРУЖНА ПРАЦЯ В ГРУПАХУВАЖНО СЛУХАТИ

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Жива вода дає життя. Всьому живому в світі. Якщо живе жива вода, тоді земля у цвіті!

Номер слайду 7

Гра «Доповніть вірш»

Номер слайду 8

Яка водиця в джерелі?

Номер слайду 9

Тема уроку: «В. Сухомлинський «Не забувай про джерело»»

Номер слайду 10

Технологія «Крісло автора»

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Гра «Передбачення»Про що може йтися в оповіданні?

Номер слайду 13

Робота в групах

Номер слайду 14

Первинне сприймання оповідання. Чи справдяться передбачення?

Номер слайду 15

1. Ставок став чистіший і глибший. 32. І ставок щез. 53. То старовинне козацьке село. 24. На березі верби росли. 15. Старий звичай забули. 4

Номер слайду 16

РАДІСНИЙСУМНИЙ:)ПОХМУРИЙ

Номер слайду 17

Словникова робота. Мулом призвідбалку Жовтими Водамибувальщину околиціпустиря Неприкаяними

Номер слайду 18

Мул - подрібнений ґрунт, що відкладається на дні водойм. Балка - яр з пологими схилами. Бувальщина - оповідання про давнину, про те, що було насправді. Пустир - незабудоване, запущене місце. Призвід — приклад для наслідування. Жовті Води- село (сьогодні - місто) у Дніпропетровській області. Околиця - віддалена від центру частина поселення. Неприкаяні - люди, які не знаходять собі постійного місця, не знають, чим зайнятися.

Номер слайду 19

Читання тексту «естафетою»Від чийого імені ведеться розповідь?

Номер слайду 20

Гра «Дочитай речення»

Номер слайду 21

Напившись води, не забувайте про джерело, з якого вона витікає.

Номер слайду 22

Підсумок уроку

Номер слайду 23

Домашнє завдання. С. 75–76 – прочитати і переказати, дібрати прислів’я чи приказки про воду

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Колодій Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Сосніна Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Ohremova Luba
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
31 липня 2020
Переглядів
4197
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку