МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ПРИДНІПРОВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ МЕТАЛУРГІЙНИЙ КОЛЕДЖ
до інтелектуально-розважального заходу «МЕГА ЗІРКА ЕЛЕКТРОПРИВОДУ» в галузі знань 14 «Електрична інженерія»
спеціальності 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» форма навчання: денна
Виконала Викладач
Устименко Ю.В.
м.Кам’янське
2020
Методична розробка до інтелектуально-розважального заходу «МЕГА ЗІРКА ЕЛЕКТРОПРИВОДУ».
Укладач Устименко Ю.В. – викладач електротехнічних дисциплін Придніпровського державного металургійного коледжу – 2020 р.
Розглянуто і схвалено ЦК Розглянуто і схвалено електротехніних дисциплін ПДМК методичною радою ПДМК Протокол № ____від___________ Протокол №____від________ ЗАХІД «МЕГА ЗІРКА ЕЛЕКТРОПРИВОДУ»
Всіх, хто навчає електроприводу.
Всіх, хто вивчає електропривод.
Всіх, хто любить електропривод.
Всіх, хто ще не знає, що любить електропривод.
Радо вітаємо на інтелектуально-розважальномузаході “Мега зірка електроприводу”.
Правила гри:
1. У грі беруть участь 9 здобувачів освіти ( по три з кожної групи).
2. І раунд складається з 18 обов’язкових запитань. До кожного з яких подано варіанти відповідей, з яких потрібно вибрати 1 вірну. До ІІ раунду залишаються лише 5 гравців-переможців.
3. Якщо учасників, які набрали найбільшу кількість балів, не 5, а менше, то задають додаткові запитання для тих, в кого менша кількість балів до тих пір, поки не стане 5 учасників.
4. Якщо учасників, які набрали найбільшу кількість балів, не 5, а більше, тоді для тих в кого рівна кількість балів задають завдання з “вирішального гейму”.
5. ІІ раунд розпочинається з визначення порядку, в якому вибиратимуть категорії. Жеребкуванням кожен учасник обирає собі категорії (аркуші з категоріями). 6. В ІІ раунді задається 5 категорій, кожен гравець повинен відповісти на обрану категорію питань. Три учасники, які набрали найбільшу кількість балів, виходять у ІІІ раунд.
7. В ІІІ раунді необхідно як найшвидше розгадати ребуси і дати правильні відповіді! Більше розгаданих ребусів – більше балів отримує учасник змагання і тим ближче він до перемоги. Тож починаємо! (на екрані відкрити слайд з 5 ребусами).
8. У фіналі здобувачі освіти отримують кросворд, який намагатимуться відгадати. Одне вгадане слово – 1 бал до перемоги, чим більше відгаданих слів – тим більше балів!
9. Хто набирає сумарно найбільшу кількість балів, той і стає переможцем гри. Переможець отримує звання “Мега зірки електроприводу”.
Представляємо учасників гри. Кожен говорить про себе декілька слів. Учасники є:
Розпочинаємо І раунд.
1.Вчений, що запровадив вивчення побудови електричних схем на безконтактних елементах:
а. Ньютон
*б. Буль
в. Аристотель
г. Архімед
2.Діапазон регулювання швидкості двигунів залежить від... *а. від навантаження
б. від зовнішніх сил
в. від внутрішніх сил
г. від швидкості моменту
3. Кількість тепла позначається... *а. Q б. Р
в. А
г. I
4. Електродвигун призначений для...
а. перетворення механічної енергії в електричну
б. зміни параметрів електричної енергії
*в. перетворення електричної енергії в механічну
г. підвищення коефіцієнта потужності ліній електропередачі
5. В електроприводах використовують двигуни...
а. тільки постійного струму
б. тільки змінного струму *в. постійного і змінного струму г. внутрішнього згоряння
6. В якості перетворювача в електроприводах використовують...
а. автотрансформатори
б. частотні перетворювачі
в. тиристорні перетворювачі напруги
*г. всі вищеперечислені відповіді
7.Керуючому пристрою електроприводу не властива така функція, як…
а. увімкнення та вимкнення електроприводу
б. реверсування електроприводу
в. регулювання швидкості електропривода
*г. передача механічної енергії робочій машині
8. Передавальний пристрій електроприводу призначений для...
*а. передачі механічної енергії від электродвигуна до виконавчих органів робочої машини
б. передачі сигналів зворотного зв'язку
в. передачі електричної енергії в електродвигуні
г. передачі електричної енергії до керуючого пристрою
9. Механічною характеристикою двигуна називається залежність між...
*а. обертаючим моментом електродвигуна і його кутовою швидкістю б. моментом опору і кутовою швидкістю
в. механічною і електричною потужністю
г. обертаючим моментом електродвигуна і моментом опору
10. Синхронні електродвигуни мають...
*а. абсолютно жорстку механічну характеристику б. жорстку механічну характеристику
в. м'яку механічну характеристику
г. абсолютно м'яку механічну характеристику
11.Асинхронні двигуни в робочій частині механічної характеристики мають...
а. абсолютно жорстку механічну характеристику *б. жорстку механічну характеристику в. м'яку механічну характеристику
г. абсолютно м'яку механічну характеристику
12.Якщо момент електродвигуна більше моменту опору робочої машини, то має місце...
а. уповільнення електроприводу *б. прискорення електроприводу в. робота у сталому режимі
г. реверсування електроприводу
13.Електромеханічною характеристикою електродвигуна постійного струму нази вається...
а. залежність струму статора від швидкості двигуна *б. залежність струму якоря від швидкості двигуна в. залежність струму статора від струму ротора
г. залежність швидкості двигуна від моменту обертання
14.Характеристики електродвигуна, отримані при номінальних параметрах елект родвигуна івідсутності в його колах додаткових опорів, називаються...
а. штучними *б. природними в. фізичними
г. параметричними
15. Критичним моментом асинхронного двигуна називається момент... а. пусковий *б. максимальний в. мінімальний
г. номінальний
16. Ковзання асинхронного двигуна - це...
а. амплітуда коливання електродвигуна при неповній затягуванні лап статора
б. міра того, наскільки ротор випереджає у своєму обертанні магнітне поле стато ра
в. контактний опір, що утворюється при ковзанні щіток за контактним кільцям *г. міра того, наскільки ротор відстає у своєму обертанні від обертання магнітного поля статора
17. Додаткові опори вводять в коло статора...
а. тільки для зменшення пускових значень струму *б. для зменшення пускових значень струму і моменту
в. тільки для зменшення пускових моменту
г. тільки для збільшення пускового моменту
18.Включення додаткового опору в коло ротора асинхронного двигуна..
а. можливо для двигуна з короткозамкненим ротором
б. можливо для двигунів з короткозамкненим та фазним ротором
в. неможливо
*г. можливо для двигуна з фазним ротором
Підсумки І раунду.
1. Механічна характеристика асинхронного двигуна будується за... а. трьома точками *б. п'яти точками в. шести точками
г. двома точками
2.Для асинхронного двигуна не прийнятний наступний вид електричного гальмування...
а. рекуперативне
б. динамічне
*в. змінне
г. гальмування противовключенням
3. Режим зверхсинхронного гальмування ще називають... *а. рекуперативним б. підвищеним
в. швидкісним
г. зворотнім
4.Ослаблення магнітного потоку обмотки збудження двигуна постійного струму призводить до...
а. зменшення швидкості двигуна *б. збільшення швидкості двигуна
в. стабілізації швидкості на одному рівні
г. екстреного гальмування двигуна
(знайти пару)
напруга Дж потужність В електроємність Вт сила А сила струму Н енергія Ф робота Дж
Визначено п’ять півфіналістів. Всім іншим зичимо успіхів і чекаємо в наступній грі, з новими силами.
Розпочинаємо ІІ раунд. Нагадаємо, щожеребкуванням кожен учасник обирає собі категорії. Загальна кількість - 5 категорій.
Механікаелектроприводу |
Електропривод з двигунами постійного струму |
Регулювання частоти обертання двигу- нів постійного стру- му |
Електропривод з асинхронними двигунами |
Регулювання швидкості асинхронних двигунів |
1. Як класифікують електропривод за характером зміни параметрів:
а) змінного та постійного струму *б) регульований, нерегульований
в) реверсивний , нереверсивний
2. Які основні функції виконує електропривод:
а) пуск, зупинка, стабілізація параметрів, захист, програмне керування *б) пуск, зупинка, реверс, гальмування, стабілізація параметрів, програмне керування
в) пуск, зупинка, реверс, гальмування, захист, блокування
3. Назвіть додаткові функції електроприводу:
а) захист, гальмування, сигналізація *б) захист, блокування, сигналізація
в) блокування, реверс, гальмування
4. Блокуванням називають:
*а) технічні заходи, які запобігають розвитку аварії
б) технічні заходи, направлені на запобігання розвитку аварійний ситуацій, що виникають з вини персоналу
5. Механічною характеристикою двигуна називають залежність: *а) ω=ϯ(М)
б) ω=ϯ(І)
в) М=ϯ(ω)
6. На скільки груп ділять механізми в залежності від виду їх механічної характеристики: *а) 2 б) 5
в) 4
7. Поява реактивного моменту навантаження обумовлена:
а) силами тяжіння землі
*б) силами тертя
8. Рівняння руху електроприводу: *а) М-Мс=ЈԀω/Ԁt
б) Мс-М= ЈԀω/Ԁt
в) M + ЈԀω/Ԁt=Мс
9. Зв’язок між моментом інерції та маховим моментом:
а) J=GD²/4 *б) J=GD²/4ɡ
в)J= 4 GD²
г) GD²=J/4
10. В якому випадку має місце прискорення приводу: *а) при M >Мс dω/dt>0
б) при M <Мс dω/dt<0
в) при M = Мс dω/dt=0
11. Приведений до валу двигуна статичний момент дорівнює: *а) Мс΄=Мс/iƞп
б) Мс΄=Мс/i
в) Мс΄=Мс/ƞп
12. Які двигуни мають жорстку механічну характеристику: а) АД
б) СД
*в) ДПС НЗ
*г) ДПС ПЗ
13. Які двигуни мають абсолютно жорстку механічну характеристику: а) АД
*б) СД
в) ДПС НЗ
г) ДПС ПЗ
14. Які двигуни мають м’яку механічну характеристику: а) АД
б) СД
в) ДПС НЗ
*г) ДПС ПЗ
15. Природна механічна характеристика двигуна відповідає:
*а) основній схемі вмикання двигуна та номінальним параметрам мережі
б) схемі вмикання двигуна з додатковими елементами
1. Назвіть гальмівні режими роботи ДПС НЗ:
*а) рекуперативне гальмування
*б) динамічне гальмування
*в) гальмування противмиканням
2. При якому режимі роботи у ДПС НЗ ЕРС може бути більшою від прикладеної напруги:
а) режим двигуна
*б) генераторний режим з віддачею енергії в мережу
в) режим динамічного гальмування
3. Рівняння механічної характеристики ДПС НЗ:
а) ω=U/кФ-МRԑ/((кФ)²)
*б) ω=(U-МRԑ)/кФ
в) ω=U/√kɑМ-Rԑ/kɑ
4. В якому режимі працює ДПС НЗ, якщо частота обертання двигуна буде більшою за частоту обертання при ідеальному ХХ:
*а) рекуперативне гальмування
б) динамічне гальмування
в) гальмування проти вмиканням
5. Динамічне гальмування здійснюють:
а) відключають якір двигуна від мережі, обмотка збудження приєднана до мере-
жі
*б) відключають якір двигуна від мережі та замикають його на резистор, обмотка збудження приєднана до мережі
6. Вкажіть способи досягання гальмування противмиканням ДПС НЗ:
а) робота на активний момент навантаження (спуск вантажу)
*б) реверс двигуна
в) при регулюванні частоти обертання
7. В режимі динамічного гальмування механічна енергія перетворюється в електричну і:
а) віддається в мережу
*б) виділяється у вигляді тепла в опорах кола якоря
8. При якому гальмівному режимі, коли обмотки ДПС НЗ увімкнені для одного напрямку обертання, якір двигуна під дією зовнішнього моменту або сил інерції обертається в протилежному напрямі :
а) рекуперативне гальмування *б) гальмування противмиканням
в) динамічне гальмування
9. Рівняння механічної характеристики ДПС ПЗ:
а) ω=U/кФ-МRԑ/((кФ)²)
б) ω=U/√kɑМ-Rԑ/kɑ
*в) ω=(U-ІRԑ)/кФ
10. Назвіть гальмівні режими роботи ДПС ПЗ:
*а) динамічне гальмування
*б) рекуперативне гальмування
*в) гальмування противмиканням
11. Назвіть схеми динамічного гальмування ДПС ПЗ:
а) з незалежним збудженням
*б) із самозбудженням
12. В чому особливість схеми включення та характеристик ДПС ПЗ: *а) обмотка збудження включена послідовно з обмоткою якоря
б) струм якоря одночасно є струмом збудження
13. Що буде, якщо ДПС ПЗ підключити до мережі при вимкненому механічному навантаженні на валу:
а) двигун не увімкнеться
б) двигун піде в “рознос”
*в) двигун буде працювати в режимі холостого ходу
14. Для виникнення та існування режиму самозбудження ДПС ПЗ необхідно виконання умов:
*а) наявність залишкового магнітного потоку
*б) спів падання за напрямком основного та залишкового магнітних потоків
в) опір кола обмотки якоря повинен бути менше критичного
15. Як зміниться обертальний момент ДПС НЗ, якщо струм якоря і магнітний потік зросли в 2 рази:
а) не зміниться *б) зросте в 4 рази
в) зросте в 2 рази
г) зменшиться в 4 рази
Регулювання частоти обертання двигунів постійного струму
1. Назвіть способи регулювання швидкості ДПС НЗ: *а) введенням резисторів в коло якоря
б) зміною частоти мережі живлення
*в) зміною напруги живлення *г) зміною магнітного потоку
2. Назвіть показники регулювання швидкості:
*а) діапазон регулювання
*б) плавність регулювання
*в) надійність
*г) економічність
3. Від чого залежить стабільність швидкості
а) від плавності регулювання
*б) від жорсткості механічних характеристик
4. Як зміниться швидкість ДПС НЗ, якщо увімкнути додатковий опір в коло якоря?
а) зросте
*б) зменшиться
в) не зміниться
5. Як змінюють магнітний потік при регулюванні швидкості ДПС зміною магнітного потоку:
*а) збільшують порівняно з номінальним
б) зменшують порівняно з номінальним
6. Як зміниться частота обертання ДПС при зменшенні напруги живлення: а) не зміниться
б) зросте
*в) зменшиться
7. Як зміниться швидкість ідеального холостого ходу ω0, при регулюванні швидкості ДПС НЗ за допомогою додаткових резисторів в колі якоря?
а) не зміниться
б) збільшиться
*в) зменшиться
8. Як зміниться частота обертання ДПС НЗ, якщо зменшити магнітний потік двигуна?
а) не зміниться
*б) зросте
в) зменшиться
9. Які системи використовують для регулювання швидкості ДПС зміною напруги живлення:
*а) Г – Д *б) ТП – Д
в) ТРН
г) ПЧ – АД
10. Регулювання напруги на якорі ДПС в системі Г – Д здійснюється за рахунок зміни:
а) струму збудження двигуна
*б) струму збудження генератора
11. Назвіть основні недоліки системи Г – Д:
*а) значна встановлена потужність електричних машин
б) низький ККД
*в) інерційність процесу регулювання
г) шум при роботі
12. Назвіть переваги системи ТП – Д:
*а) плавність регулювання *б) значний діапазон регулювання
в) однобічна провідність
г) напруга на якорі та струм мають пульсуючий характер
13. Як змінюється частота обертання ДПС ПЗ при регулюванні швидкості шунтуванням якоря резистором:
а) не зміниться
б) зросте
*в) зменшиться
14. Як змінюється швидкість ідеального ХХ ДПС ПЗ при регулюванні швидкості шунтуванням якоря резистором:
а) не зміниться
*б) зросте
в) зменшиться
1. Частота обертання магнітного поля 3000 об/хв. Швидкість обертання ротора
2940 об/хв. Визначити ковзання АД:
а) 0,02 *б) 0,98
в) 0,05
2. Чому дорівнює частота обертання магнітного поля АД, підключеного до мережі змінного струму f = 50 Гц при p = 4, ящо n=60f/p:
а) 1000 об/хв *б) 750 об/хв
в) 1500 об/хв
3. В яких режимах гальмування працює АД:
*а) рекуперативне гальмування
*б) динамічне гальмування
*в) гальмування противмиканням
4. При зростанні s від 0 до 1 обертальний момент АД:
а) зменшується
б) зростає
*в) спочатку зростає, потім зменшується
г) спочатку зменшується, потім зростає
5. Чому дорівнює обертальний момент АД при s=0, s=1
*а) 0, Мп
б) 0, 0
в) Мп, 0
6. Чому дорівнює обертальний момент АД при s = sкр
*а) 0
б) Мном
в) Мпуск
г) Мmax
7. В нерухомому роторі АД індуктується ЕРС Е = 10 В. Чому дорівнює ЕРС АД при обертанні ротора при ковзанні s = 5%
а) 10 В
б) 5 В
*в) 0,5 В
8. В яких випадках виникає рекуперативне гальмування АД:
*а) в багатошвидкісних АД при переході з більшої швидкості на меншу
б) при регулюванні швидкості АД по системі ПЧ - АД
9. В якому гальмівному режимі працює АД, якщо його частота обертання більша за синхронну частоту обертання:
а) динамічне гальмування
*б) рекуперативне гальмування
в) гальмування противмиканням
10. В якому режимі буде працювати АД, якщо обмотку статора підключити до мережі постійного струму:
а) в режимі двигуна *б) динамічне гальмування
в) рекуперативне гальмування
11. Формула Клосса має вигляд:
*а) М=2Мкр/(s/sкр+sкр/s)
б) М=Мкр/(s/sкр+sкр/s)
в) М=2Мп/(s/sкр+sкр/s)
12. Частота мережі f = 50 Гц, частота обертання магнітного поля n = 6000 об/хв.
Визначити число пар полюсів АД якщо p=n/60f :
*а) p = 2
б) p = 3
в) p = 4
13. В якому гальмівному режимі двигун працює паралельно з мережею: *а) рекуперативне гальмування
б) динамічне гальмування
в) гальмування противмиканням
14. В якому гальмівному режимі працює АД при здійсненні реверсу:
а) динамічне гальмування
б) рекуперативне гальмування
*в) гальмування проти вмиканням
1. Назвіть способи регулювання швидкості АД:
*а) введення резисторів в коло ротора
*б) зміною напруги живлення
в) зміною частоти мережі живлення
г) імпульсний
2. Як зміниться швидкість АД при зменшенні напруги живлення: а) не зміниться *б) зменшиться
в) зросте
3. Напругу на зажимах АД зменшили в 2 рази. Як зміниться його обертальний момент?
а) не зміниться
*б) зменшиться в 2 рази
в) зменшиться в 4 рази
г) зросте в 2 рази
4. Активний опір обмотки ротора збільшили в 2 рази. Як зміниться критичний момент АД?
а) не зміниться
б) зросте в 2 рази
в) зменшиться в 2 рази
*г) зросте в 4 рази
5. Вказати, яким способом регулювання частоти обертання АД можна змінити частоту обертання ротора співвідношення 1: 2: 4
а) зміною напруги живлення
б) зміною числа пар полюсів АД
*в) частотним способом
6. Як зміниться синхронна частота обертання при збільшенні числа пар полюсів: *а) не зміниться
б) зменшиться
в) зросте
7. Як зміниться синхронна частота обертання, якщо частота змінного струму зросте в 5 разів:
а) не зміниться *б) зросте в 5 разів
в) зменшиться в 5 разів
г) зросте в 10 разів
8. В коло ротора АД введено додатковий опір. Як зміниться при цьому ковзання, якщо момент на валу двигуна вважати не змінним:
а) не зміниться *б) зменшиться
в) зросте
9. Як зміниться струм ротора АД, якщо при незмінному моменті на валу двигуна зменшити напругу на обмотці статора на 5%:
а) не зміниться *б) зменшиться на 5%
в) зросте на 5%
10. Як зміниться швидкість АД при зменшенні частоти змінного струму: а) не зміниться
*б) зменшиться
в) зросте
11. Напруга мережі живлення зменшилася на 10 %. Як зміниться при цьому обертальний момент АД:
а) не зміниться *б) зменшиться на 10 %
в) зменшиться в 0,81 рази
12. Як зміниться критичний момент АД при зменшенні напруги живлення: а) не зміниться
б) зменшиться
*в) зросте
13. Які пристрої використовують при регулюванні швидкості АД зміною напруги живлення:
а) автотрансформатори
б) магнітні підсилювачі
*в) тиристорні перетворювачі
*г) тиристорні регулятори напруги
14. Назвіть недоліки електромашинних перетворювачів частоти:
*а) значна кількість електричних машин *б) подвійне перетворення електроенергії
в) інерційність регулювання
15. Регулювання швидкості АД зміною числа пар полюсів двигуна можливе: *а) у АД з фазним ротором значної потужності
б) у багатошвидкісних АД
в) у АД з коротко замкнутим ротором
Підвести підсумки за ІІ раунд.
Після двох раундів підводимо підсумки.
Після напруженої боротьби залишилось троє “розумників” , серед яких ми і вибиратимемо “Мега зірку електроприводу”.
В наступному ІІІ раунді необхідно як найшвидше розгадати ребуси і дати правильні відповіді! Більше розгаданих ребусів – більше балів отримує учасник змагання і тим ближче він до перемоги. Тож починаємоІІІ раунд! (на екрані відкрити слайд з 5 ребусами).
(опір)
(напруга)
(магніт)
4=Н (змінний струм)
(ампер)
У фіналі здобувачі освіти отримують кросворд, який намагатимуться відгадати. Одне вгадане слово – 1 бал до перемоги, чим більше відгаданих слів – тим більше балів! Переможе у грі і отримає звання «Мега зірки електроприводу» той, хто набрав сумарно найбільшу кількість балів! Тож розпочинай-мо фінал!(на екрані і в кожного учасника з’являються кросворди).
Запитання По горизонталі:
3. Непровідникелектрики в газоподібномустані. Самецимізоляторомрозділенідротивисоковольтнихліній. 5. Пристрій, що служить для вмикання і вимикання в потрібний час приймачівелектричноїенергії. 8. Креслення, на якомузображеноспосібз'єднанняелектричнихприладів у ко-
ло. 9. Нейтральначастинка, щомаєскладнубудову (ядро, електрони). В кожного хімічногоелементацічастинкирізні. 11. Атоми, щовтратилиабоприєднали один абокількаелектронів і внаслідокцьогонабули позитивного або негативного заряду. 12. Прилад для з'ясуваннянаелектризованостітіл. 15. Французькийфізик і математик, запровадивпоняття "електричний струм". На його честь названо одиницюсили струму. 16. Одиницянапруги на честь італійськоговченого. 19. Англійськийфізик, якийвивчавбудову атома; на основійогодослідівбуло створено ядерну модель атома. По вертикалі:
1. Скам'яніла смола хвойних дерев, що росли на землібагатосотеньтисячроків тому. Назвацієїречовини на грецькіймові – електрон. 2. Одна з наук про природу; вивчаєбудову та взаємніперетвореннярізнихречовин. 4. Італійськийфізик, один іззасновниківвчення про електричний струм, створив перший гальванічнийелемент. 6. Одиниціелектричного заряду в системі СІ. 7. Впорядкований (напрямлений) рухзарядженихчастинок. 10. Американський учений, якийвпершевизначивзначення заряду електрона. 11. Тіло, виготовлене з діелектрика. 13. Джерело
струму, щоскладається з кількохелементівабоакумуляторів. 14. Частинкабеззаряду, яка входить до складу ядра. 17. Затискач для підключенняякого-небудьприладу в електричне поле. 18. Фізична величина, щовимірюється в кулонах (іншаназвацієївеличини – кількістьелектрики).
Відповіді
погоризонталі:
3. Повітря. 5. Вимикач. 8. Схема. 9. Атом. 11. Іони. 12. Електроскоп. 15. Ампер.
16. Вольт. 19. Резерфорд.
по вертикалі:
1. Янтар. 2. Хімія. 4. Вольта. 6. Кулон. 7. Електричний струм. 10. Міллікен.
11. Ізолятор. 13. Батарея. 14. Нейтрон. 17. Клема. 18. Заряд.
Підрахунок результатів по конкурсу і загальна сума балів.
Вітаємо переможця. Вітаємо найрозумнішого цього навчального року – МЕГА ЗІРКУ ЕЛЕКТРОПРИВОДУ!
Приходьте на гру ще, не бійтесяперевіряти свої знання! Дякую всім за увагу!