Презентація допоможе учням під час подорожі по "станціях", ознайомитись з навчальним матеріалом, та полегшить його засвоєння.
Мета: Сформувати уявлення учнів про зміст понять «додатні числа», «від'ємні числа». Виробити вміння відрізняти ці види чисел і виконувати прості вправи, що передбачають таку класифікацію. Розвиток обчислювальних навичок, мислення, пам'яті, уваги. Виховання працьовитості, культури математичних записів. Підвищення інтересу до вивчення математики. Ознайомлення з деякими історичними фактами математики.
Сформувати уявлення учнів про зміст понять «додатні числа», «від'ємні числа». Виробити вміння відрізняти ці види чисел і виконувати прості вправи, що передбачають таку класифікацію. Розвиток обчислювальних навичок, мислення, пам’яті, уваги. Виховання працьовитості, культури математичних записів. Підвищення інтересу до вивчення математики. Ознайомлення з деякими історичними фактами математики. Мета уроку:
Станція «Розминка». Станція «Розумники». Станція «Історична». Станція «Практична». Станція «Спортивна». Станція «Логічна». Станція «Дозвілля». План роботи:style.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underline
Індію В області арифметики та алгебри Індії належала пальма першості. Починаючи з VII ст. індійські математики користувалися негативними числами. Позитивні числа вони називали «Дхана» або «сва» («майно»), а негативні - «Дарина» або «кшайя» («борг»). Арифметичні правила індійців мало чим відрізнялися від правил, вивчаються сучасними школярами.
Давайте дізнаємось ім’я вченого, що почав використовувати раціональні числа Розв `язати вправи і відповіді замінити буквами: М Р Б А У П Г Т -4,5 -1 -15 8 0 -4 -9 -1,1-10 + (-5) 8 + ( - 9) -7 + 15- 3 + (-1,5) 14 + (-6)6) -7,8 + (-1,2)7) - 0,5 + 0,58) -21 + 179) 14 + (-15,1)10) 16,3 + (-8,3)Брамагуптаstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Індійці винайшли 0 !В своїй праці «Брахма-спхута-сіддханта» Брамагупта дав означення нуля як результату віднімання з числа самого числа. Він одним з перших встановив правила арифметичних операцій над додатними і від'ємними числами та нулем, розглядаючи при цьому додатні числа як майно, а від'ємні числа як борг. Далі Брамагупта намагався розширити арифметику давши означення ділення на нуль.
Математичний спринт. Що відрізняє один поїзд від іншого з точку зору математики? Без чого не можуть обійтися мисливці, барабанщики й математики?Що є у кожного слова, рослини і рівняння? Яку формулу прославили Фанкіо, Лауда, Прост, Шумахер? Яку геометричну фігуру використовують для покарання дітей?Яка геометрична фігура товаришує із Сонцем? Яку форму має президентський кабінет у Білому Домі США?Яка фігура є основою будь-якої сніжинки?
https://images.ru.prom.st/217229358_w640_h640_cid2528247_pid149609502-9b798bb8.jpghttp://energonic.ru/published/publicdata/ENERGONIC/attachments/SC/products_pictures/term_o_tbb_enl.jpghttp://отадоя.рф/sites/default/files/meteo260big-2.jpghttps://image.slidesharecdn.com/15-dodatniivid-emnichisla-chislo0-170330174814/95/0-5-638.jpg?cb=1490896313http://www.geoglobus.ru/earth/geo4/land03. JPGhttp://ukrmap.su/images/g4a/Maps/14_15.jpghttps://uk.wikipedia.org/wiki...http://edufuture.biz/index.php?title= …Слайд 8 Джерела: