Презентація "Додавання та віднімання раціональних чисел"

Про матеріал

Презентація до уроку з математики у 6 класі "Додавання та віднімання раціональних чисел"

Вчитель математики : Шелемба Ольга Василівна

Тернівської ЗОШ І - ІІІ ст.

Тячівського рн.

Закарпатської обл.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок математики 6-А клас. Додавання та віднімання раціональних чисел

Номер слайду 2

Перевірка домашньої роботи№11391) -5,6 + 0 + 9 = 2) -13,75 + 0 + 28,25 = 3) -27,07 + 0 + 46,4 = 3,414,519,33

Номер слайду 3

№11441) х – 5,6 = -2х = -2 + 5,6х =3,62) х – 1,51 = 0,89х = 0,89 + 1,51х = 2,4 3)

Номер слайду 4

Мета уроку:систематизувати й узагальнити матеріал, щодо додавання та віднімання раціональних чисел; відпрацьовувати навички застосування властивостей додавання та віднімання розв’язування вправ; формувати математичні компетентності; розвивати пам’ять, логічне мислення, увагу, кмітливість, вміння узагальнювати; виховувати культуру математичної мови;. Додавання та віднімання раціональних чисел

Номер слайду 5

Девіз уроку: УСПІХ — це результат умінь і навичок

Номер слайду 6

Теоретична. Пізнавальна. Спортивна. Магічна. Загадкова. Підсумкова

Номер слайду 7

Зупинка “Теоритична”1) Що таке координатна пряма ?2) Які числа називаються додатними ?3) Які числа називаються від´ємними ?4) Що називається координатою точки ?5) Які числа називаються протилежними ?6) Які числа називаються цілими ?7) Які числа називаються раціональними ?8) Яка переставна властивість додавання ?9) Як додати два від´ємних числа ?10) Як додати числа з різними знаками ?11) Як відняти від´ємні числа ?12) Що називається модулем числа ?

Номер слайду 8

Робота з картками Завдання 1.-46+(-18) =2) 0,176+(-5,289) =3) -6,7 +6,7 =4) 17 - 29 = -64-5,1130-12 Завдання 2.1) -37+ (-19) = 2) 0, 267+(-567, 5) = 3) -8,3+8,3= 4)1 - 17 = -5,6-567,2330-16 Завдання 3.1) -35+(-15)=2) 80,4+(-3,39) = 3) -4,6+4,6 = 4) - +21 = -5077,01021

Номер слайду 9

Зупинка “Пізнавальна”Розв´язання завдань з підручника№1196 - 34 + 51 =17- 34 + (- 51) = -8534 + 51 = 8531+( -51) = -172,3+ (-2,9) = -0,6- 2,3 + 2,9 = 0,6-2,3 + ( -2,9) = -5,22,3 + 2,9 = 5,23,5 + 3,2 = 6,71) – 34 – (- 51) = 2) – 34 – 51 = 3) 34 –(- 51) = 4) 34 – 51 = 5) 2,3 – 2,9 = 6) -2,3 –(-2,9) = 7) -2,3 – 2,9 = 8) 2,3 – (-2,9) =9) 3,5 – (-3,2) =

Номер слайду 10

Зупинка “Пізнавальна”Знайти значення різниці : а-(в-с), якщо1) а=-35, в=14, с=21-35 – (14 – 21) = -35 – 14 +21= - 282) а=-16, в=-7, с=-9-16 – (-7-(-9))= -16 + 7 – 9 = -18 Розв´язання завдань з підручника№1196

Номер слайду 11

Зупинка “Пізнавальна”Розв´язання завдань з підручника№1207 Еверест 8848 м. Маріанська западина? м19842 м19842-8848= 10994 м

Номер слайду 12

Зупинка “Спортивна”Розв´язання завдань на швидкістьІ картка1) 3,61 і - 3,62) 245 і -2463) – 7,4 і - 7,84) – 68 і 05) 0 і 24,6ІІ картка1) 354 і – 3582) – 8,6 і – 8,43) 0 і 5,14) - 3,2 і 05) -12,8 і – 34ІІІ картка1) –258 і 2542) –7,1 і -7,33) 4,2 і 04) 0 і – 2,15) -38,2 і – 1,8

Номер слайду 13

Зупинка “Спортивна”Розв´язання завдань на швидкістьІ картка1) 3,61 > - 3,62) 245 > -2463) – 7,4 > - 7,84) – 68 < 05) 0 < 24,6ІІ картка1) 354 > – 3582) – 8,6 < – 8,43) 0 < 5,14) - 3,2 < 05) -12,8 > – 34ІІІ картка1) –258 < 2542) –7,1 > -7,33) 4,2 > 04) 0 > – 2,15) -38,2 < – 1,8

Номер слайду 14

Заповнити клітини+– 96– 7+– 46– 3– 4– 863 Зупинка “Магічна”

Номер слайду 15

Зупинка “Магічна” +– 96– 7+– 46– 3– 4– 132– 11– 8– 12– 2– 116– 312– 13– 190

Номер слайду 16

Зупинка “Загадкова”Завдання 1 1) 8,4 + 5,6 =  2) (– 7,8) + (– 2,2) = 3) 14 + (– 10) =  Завдання 2 1) 3,2 + 9,8 = 2) (– 5,6) + (– 1,4) = 3) 13 + (– 7) = Завдання 3 1) 4,6 + 2,4 = 2) (– 3,4) + (– 1,6) = 3) 7 + (– 5) = 

Номер слайду 17

Завдання 1 1) 8,4 + 5,6 =  14 (М)2) (– 7,8) + (– 2,2) = -10 (Д)3) 14 + (– 10) =  4 (Ю)Завдання 2 1) 3,2 + 9,8 = 13 (І)2) (– 5,6) + (– 1,4) = -7 (Я)3) 13 + (– 7) = 6 (В)Завдання 3 1) 4,6 + 2,4 =  7 (С)2) (– 3,4) + (– 1,6) = - 5 (К)3) 7 + (– 5) = 2 (У)Розшифруй послання. ДСВЮУКЯМІ

Номер слайду 18

Зупинка “Підсумкова”Задача від Василька: Знайти суму усіх чисел від  – 499 до 501.(-499) + (-498) + (-497) + (-496) +…+ 496 + 497 + 498 + 499 + 500 + 501 = 500 + 501 = 1001

Номер слайду 19

Домашнє завдання. Повторити § 26, 27 Розв′язати №1213, 1218 Дякую всім!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Котовський Євгеній
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Амінова Тетяна Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кухтін Юлія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
25 вересня 2018
Переглядів
5874
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку