Мета уроку:систематизувати й узагальнити матеріал, щодо додавання та віднімання раціональних чисел; відпрацьовувати навички застосування властивостей додавання та віднімання розв’язування вправ; формувати математичні компетентності; розвивати пам’ять, логічне мислення, увагу, кмітливість, вміння узагальнювати; виховувати культуру математичної мови;. Додавання та віднімання раціональних чисел
Зупинка “Теоритична”1) Що таке координатна пряма ?2) Які числа називаються додатними ?3) Які числа називаються від´ємними ?4) Що називається координатою точки ?5) Які числа називаються протилежними ?6) Які числа називаються цілими ?7) Які числа називаються раціональними ?8) Яка переставна властивість додавання ?9) Як додати два від´ємних числа ?10) Як додати числа з різними знаками ?11) Як відняти від´ємні числа ?12) Що називається модулем числа ?
Номер слайду 8
Робота з картками Завдання 1.-46+(-18) =2) 0,176+(-5,289) =3) -6,7 +6,7 =4) 17 - 29 = -64-5,1130-12 Завдання 2.1) -37+ (-19) = 2) 0, 267+(-567, 5) = 3) -8,3+8,3= 4)1 - 17 = -5,6-567,2330-16 Завдання 3.1) -35+(-15)=2) 80,4+(-3,39) = 3) -4,6+4,6 = 4) - +21 = -5077,01021
Зупинка “Пізнавальна”Розв´язання завдань з підручника№1207 Еверест 8848 м. Маріанська западина? м19842 м19842-8848= 10994 м
Номер слайду 12
Зупинка “Спортивна”Розв´язання завдань на швидкістьІ картка1) 3,61 і - 3,62) 245 і -2463) – 7,4 і - 7,84) – 68 і 05) 0 і 24,6ІІ картка1) 354 і – 3582) – 8,6 і – 8,43) 0 і 5,14) - 3,2 і 05) -12,8 і – 34ІІІ картка1) –258 і 2542) –7,1 і -7,33) 4,2 і 04) 0 і – 2,15) -38,2 і – 1,8