Тема. Розв'язування вправ на всі дії зі звичайними дробами. Розв'язування текстових задач у 6 класі.
Тип уроку: комбінований.
Мета:
навчальна: продовжити формувати вміння та навички учнів розв'язувати текстові задачі та приклади на всі дії зі звичайними дробами; підготувати учнів до контрольної роботи;
розвивальна: розвивати здатність правильно і лаконічно висловлювати свою думку, міркування, встановлювати зв'язки; розвивати культуру мовлення учнів, інтерес до предмета; формувати вміння аналізувати, обґрунтовувати відповідь; розвивати компетентність учнів на уроці;
виховна: виховувати відповідальне ставлення до навчання; інтерес до нових знань і прагнення їх набувати; виховувати толерантність, старанність, охайність, дружбу.
Сьогодні ми на уроці: продовжимо формувати ваші вміння та навички розв’язувати текстові задачі та приклади на всі дії зі звичайними дробами; підготуватися до контрольної роботи; будемо розвивати здатність правильно і лаконічно висловлювати свою думку, міркування, встановлювати зв’язки; розвивати культуру мовлення, інтерес до предмета; формувати вміння аналізувати, обґрунтовувати відповідь; розвивати вашу компетентність на уроці; я буду намагатися виховувати відповідальне ставлення до навчання; інтерес до нових знань і прагнення їх набувати; виховувати толерантність, старанність, охайність, дружбу.
Квест (від англ. quest – пошук, пошуки пригод) - аматорське спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань. Під час гри команди вирішують логічні завдання, здійснюють пошук на місцевості, будують оптимальні маршрути переміщення, шукають оригінальні рішення і підказки. Після завершення чергового завдання команди переходять до виконання наступного.
ПОДОРОЖ ЦУЦЕНЯТИ І КРОЛЕНЯТИ В одному дворі жили Цуценя і Кроленя. Вони дружили і часто гуляли разом. Одного разу Цуценя каже: «Давай вивчимо наше подвір’я». І пішли вони вздовж паркану. – Перша сторона нашого подвір’я має довжину м, - сказало Кроленя. Як виявилося, друга сторона двору на м більша. Ідуть вони далі. Поміряли третю сторону – 12,3м, а четверта – такої довжини, як друга. – Давай обчислимо довжину паркану навколо нашого двору, – запропонувало Цуценя. Прибігли вони в сусідній двір до Мишенят. – Привіт! Ми хочемо допомогти вам обчислити довжину паркану навколо вашого двору, – сказало Цуценя. – А ми вже знаємо, що наш двір – незвичайний: всі чотири його сторони рівні між собою і дорівнюють по м. Давайте обчислимо разом довжину паркану, – запропонували Мишенята. Цуценя і Кроленя допомогли Мишенятам обчислити довжину паркану. Який результат вони одержали? – А який паркан довший і на скільки?! – зацікавилось Кроленя.