Презентація "Додавання векторів"

Про матеріал
Мета уроку: Освітня: вдосконалити та доповнити знання учнів про вектор; ввести поняття суми двох векторів, заданих графічно, сформувати вміння будувати суму двох даних векторів, використовуючи правило трикутника і паралелограма; Розвивальна: розвивати логічне мислення, пізнавальні здібності учнів, вміння переносити знання в нестандартні ситуації, інформаційно-комунікаційну та математичну компетентності; Виховна: виховувати культуру математичної мови учнів, математичного запису, охайність математичних побудов, активність, уважність, уміння працювати в групі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тринадцяте лютого Класна робота Додавання векторів 1. Вивчити: п. 14, Різниця векторів (с.121-122), запитання 6-8; 2. Навести приклади на віднімання векторів; 3. Виконати № 14.9, 14.10 (1), 14.1 — обов. рівень; № 14.2, 14.26 — підвищ. рівень За бажанням: в яких життєвих ситуаціях потрібні знання про додавання векторів? Домашнє завдання:

Номер слайду 2

Вправа «Гора побажань» «Намагайтеся кожного дня для кожної справи знайти якийсь позитивний початок, оскільки від того настрою, з яким ви вступаєте в день, або в справу, залежать ваші успіхи, а можливо і невдачі»

Номер слайду 3

Правила роботи в групі Бути позитивними Користуватися правилом «піднятої руки» Слухати і чути кожного Говорити по черзі Бути активними …

Номер слайду 4

Вправа «Знайди пару» На картках різними кольорами записані початок і кінець речення. Завдання групам: знайти пару для кожного речення

Номер слайду 5

А віз і нині там Байка Л. Глібова «Лебідь, Рак та Щука»

Номер слайду 6

Вправа «Джерело знань»

Номер слайду 7

https://youtu.be/1U5rY2NU27M

Номер слайду 8

а b Вправа «Будівельник» Побудуйте суму векторів

Номер слайду 9

Зауваження За правилом трикутника можна додавати вектори і не користуючись малюнком: ЕК + КН = ЕН, ВМ + МС = ВС. 2. За правилом трикутника можна додавати більше двох векторів одразу – правило многокутника

Номер слайду 10

а b Побудуйте суму векторів Правило многокутника

Номер слайду 11

Вправа «Займи позицію» 1) 4) 2) 3) На якому з малюнків 1)-4) додавання даних векторів виконано правильно?

Номер слайду 12

Вправа «Займи позицію» На якому з малюнків 1)-4) додавання даних векторів виконано правильно? 1) 2) 3) 4)

Номер слайду 13

Вправа «Конструктор» 1) 2) 3) 4) 5) 6) 7) 8) 9) 10)

Номер слайду 14

Колективна вправа «Дослідник»

Номер слайду 15

|c | = √ 9 + 4 = √ 13 а + b = c (3; -2) Вправа «Калькулятор» a (4;-5) і b (-1;7) a - b = d ( 5; -12) |d | = √ 25 + 144 = √ 169 = 13

Номер слайду 16

Вправа «Мовознавець»

Номер слайду 17

Finden Sie das Modul des Vektors c, das die Summe der Vektoren a und b ist, wenn a (-2;-3), b (8; -5). 10

Номер слайду 18

Вправа «Карусель» Я думаю … Мені здається … Я впевнений … Я вірю …

ppt
Пов’язані теми
Геометрія, 9 клас, Презентації
До підручника
Геометрія 9 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
Додано
24 березня
Переглядів
47
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку