Презентація "Домедична допомога"у

Про матеріал
Надання домедичної допомоги у разі травмування та послідовність дій учителя або учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сєрікова Л. М., учитель фізичної культури Височанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Харківської районної ради Харківської областіДОМЕДИЧНА ДОПОМОГА у закладі освітиstyle.font. Stylestyle.font. Weightstyle.text. Decoration. Underline

Номер слайду 2

Домедична допомога - це комплекс заходів, спрямованих на поновлення або збереження життя (здоров’я) потерпілого, що здійснюється до прибуття медичного працівника. Аби учні закладу освіти вміли та були готові за потреби надати домедичну допомогу

Номер слайду 3

3 У Височанській загальноосвітній школіІ-ІІІ ступенів № 2 вивчається надання долікарської допомоги через предмети та виховні години. Профілактика дитячого травматизму - одне з найважливіших завдань сучасного суспільстваhttp://vysokiy-school2.edu.kh.ua/

Номер слайду 4

4 ДОМЕДИЧНА ДОПОМОГА у Височанській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 2 ВИВЧАЄТЬСЯ ПРЕДМЕТИ

Номер слайду 5

5 ВИВЧАЄТЬСЯ Фізична культура. Хімія“Захист України”“Основи здоров’я”Виховні години. Біологія Фізика ДОМЕДИЧНА ДОПОМОГА

Номер слайду 6

6 ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА Профілактика дитячого травматизму - одне з найважливіших завдань сучасного суспільства. Робота по профілактиці травматизму, захворювань і нещасних випадків на заняттях фізичною культурою є одним з найважливіших завдань учителів, директорів закладів освіти. Проте безліч випадків порушень організаційного, методичного, санітарно-гігієнічного характеру приводить учнів до травм і погіршення здоров'я.

Номер слайду 7

Схема послідовності дій при наданні першої домедичної допомоги:1. Вивести потерпілого з оточення, де стався нещасний випадок.2. Надати потерпілому найбільш зручне положення, що забезпечує спокій.3. Визначити вид травми (перелом, поранення, опік тощо).4. Визначити загальний стан потерпілого, встановити, чи не порушені функції життєво важливих органів.5. Розпочати проведення необхідних заходів: "зупинити кровотечу; "зафіксувати місце перелому; "надати реанімаційних заходів (оживлення): штучне дихання, зовнішній масаж серця; "обробити ушкоджені частини тіла.6. Одночасно з наданням долікарської допомоги необхідно викликати швидку медичну допомогу, послати за працівником закладу освіти, підготовити транспорт для відправки потерпілого до найближчої медичної установи.7. Повідомити керівника закладу освіти про те, що трапилось.

Номер слайду 8

Види травмувань Забій (забиття) - це травма шкірного покриву без його цілісності. Її можна отримати при падінні, ударі тупим предметом. Травмоване місце стає набряклим. На ньому з'являється синець. Через розрив великих судин під шкірою накопичується кров (гематоми). Поранення - це ушкодження з порушеннями цілісності шкіри або слизової оболонки. Неприпустимо торкатися до рани руками, промивати її водою, засипати порошком тощо. Забруднену шкіру навколо рани протирають стерильною ватою, марлею, бинтом або тампоном із перев’язочного пакета. Навкруги рану змащують настоянкою йоду або «зеленкою» (попадаючи до рани, вони викликають опік і затримують заживання)

Номер слайду 9

Види травмуваньвивих - обмежитися створенням спокою: на нижню кінцівку накласти шину, а верхню (рука) підвісити хустинкою на шию і якомога швидше доставити потерпілого до медичної установи. Вправлення вивиху потребує спеціальних знань, тому не слід намагатися зробити це самостійно9

Номер слайду 10

Види травмуваньперелом - може бути відкритий або закритий. При закритому переломі шкіра без ушкоджень, рана відсутня. Ознака перелому – різкий біль під час спроби руху ушкодженою кінцівкою. Перша допомога – забезпечити спокій та нерухомість місця перелому10

Номер слайду 11

ТРАНСПОРТУВАННЯ Виклик швидкої допомоги: 103

Номер слайду 12

Щоб уникнути травмувань під час уроків необхідно: Додержуватись техніки безпеки під час уроків;Не допускати до змагань учнів, які не пройшли поглиблений медичний огляд;Стежити за навантаженням фізичних вправ;Комплектувати групи залежно від ступеня підготовленості учнів;Проводити пульсометрію одного або двох учнів, що дасть можливість визначити співвідношення між навантаженнями і фізіологічними особливостями або станом здоров'я учня. За графіком можна судити про рівень функціональних можливостей, правильністю розподілу навантажень та інтервалів відпочинку. Здійснювати медико-педагогічний контроль за фізичним вихованням12

Номер слайду 13

Урокифізичноїкультури13проводяться:- на свіжому повітрі; на спортивному майданчику; спортивній залі; - подовжені рухові перерви

Номер слайду 14

Дякую за увагу!14

pptx
Додано
15 вересня 2020
Переглядів
497
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку