Презентація "Дорогу здолає той, хто йде"

Про матеріал
Розробка завдань до учнівського проєкту з теми "Мʼязи людини" з запитаннями для груп учнів (групи біологів, біофізиків, фізіологів, валеологів)
Перегляд файлу

«Дорогу здолає той, хто йде!»

 

 

Презентація портфоліо навчальної теми

Пантюх Марина Іванівна

Опис навчальної теми

Учні вивчають тему «М’язи людини»» та намагаються співіднести її з реальним життям. Вони досліджують проблему роботи м’язів та збереження їх працездатності на протязі життя. Ця тема є дуже актуальною, так як проблема гіподинамії сьогодні  стоїть не лише перед дорослими, а навіть перед дітьми. Учні співпрацюють з людьми для знаходження рішення. Вони збирають статистичні дані щодо розвитку м’язів  учнів свого класу та роблять висновки щодо важливості фізичних занять, створюють вікістаттю або презентації щодо свого рішення та обмінюються нею з іншими.

 

       

навчальної теми 

Ключове запитання 

Чи згодні ви з висловом Арістотеля: 

«Дайте мені точку опори і я переверну весь світ»?

 


навчальної теми 

Тематичні запитання

            Чому м’язи завжди повинні знаходитись у тонусі? (для біологів);

            Чому м'язам на відміну від механізмів та машин для ефективної та тривалої роботи необхідно постійно працювати? (для біофізиків);

            Яка різниця між людиною, що сміється і людиною, що плаче? (для фізіологів);

            Чому думка, що найкращий засіб відновлення працездатності м’язів – повний спокій, невірна в корені? (для валеологів)

 

навчальної теми 

Змістові запитання для біологів

            Які м'язи утворюють стінки кровоносних судин, кишечника і шлунку?

            Чи пов’язані між собою будова та функції м’язів?

            З’ясуйте який м’яз в людському організмі        найбільш витривалий і чому?

            Що таке міофібрили? 

            З якої м'язової тканини складається сердечний м'яз? 

            До якого типа м'язової тканини відносяться кругові м'язи рота і очей? 

 

навчальної теми 

Змістові запитання для біофізиків

            Звідки береться енергія для роботи м’язів?

            Як принципи  фізичного поняття «робота» реалізуються в людському організмі?

            Чи є різниця в роботі мханізмів та машин і м’язів людини?

            Що являється джерелом енергії для роботи м’язів?

            Який м’яз забезпечує  піднімання руки в плечовому суглобі?

            До якої роботи можна віднести тривалий стан  - до динамічної або до статичної?

 

навчальної теми 

Змістові запитання для фізіологів

            Чому м’язи скорочуються?

            Які гіпотези щодо механізму м’язового скорочення найбільш достовірні?

            У який час доби м'яза працюють найбільш продуктивно?

            Що контролює роботу скелетних та гладких м'язів? 

            Чи змінюється число м'язових волокон в скелетних м'язах з віком людини і в міру її тренування? 

            Які м'язи отримали найбільший розвиток у зв'язку з прямоходінням?

 

навчальної теми 

Змістові запитання для валеологів

            Що таке гіподинамія?

            Чому порушення рухової активності призводить до атрофії м’язів?

           

image

Як ви гадаєте, який м’яз в організмі людини найсильніший?

            Чому з'являється хворобливий стан м'язів після їх роботи без попереднього тренування  

            Чому не болять м'язи у фізично тренованих людей?

            Чому небезпечно приймати анаболіки, спалювачі жиру, препарати для нарощування м'язової маси?


Проект «Рух – це життя»“

Цей проект допоможе моїм учням опанувати навички  21 століття завдяки:

            Співпраці з однокласниками.

            Аналізу даних про роботу та масу м’язів та отримання результатів для надання відповідей на тематичні запитання

            Проведенню дослідження та прийняттю рішень на його основі 

            Спілкуванню з іншими учнями в Інтернеті та за допомогою  інформаційного бюлетеня.

 

Оцінювання  потреб учнів

Мета оцінювання

Збір інформації про те, що учні вже знають і  що в них викликає здивування у процесі зростання рослин.  

Що я хочу дізнатися від своїх учнів?

Я хочу дізнатися про те, що їм відомо про Тематичні запитання  та що вони знають про організацію експериментів.  

Як я намагався сприяти розвитку мислення вищого рівня?

imageЯ прошу учнів знайти зв’язки та зробити висновки про зростаючі рослини. Яким чином оцінка інформації допомагає мені і моїм учням  планувати  подальшу діяльність у цій навчальній темі?

Якщо учні мають неправильне уявлення про те,  як організовувати експерименти, я можу забезпечити підтримку. Якщо у учнів різні рівні розуміння щодо важливості рослин, я можу забезпечити різноманітні  ресурси.  Ми повернемося до цього оцінювання  упродовж опрацювання навчальної теми, щоб учні доповнювали свої знання.

Який зворотній зв’язок або додаткові ідеї мені б хотілося мати? Я б хотів удосконалити своє оцінювання. Я хочу добитися  мислення вищого рівня, однак, я не знаю, яким чином це зробити.

Мої цілі для цього курсу

           Знайти шляхи , щоб зацікавити моїх учнів у наукових вивченнях

           Дізнатися про різноманітні технології, які я і мої учні можуть використовувати 

           Поділитися ідеями з іншими вчителями 

Цілі для моїх учнів 

           Дізнатися проте, як вчені накопичують дані та аналізують їх

           Розширити дбайливе відношення до свого здоров'я,  удосконалити навички здорового способу життя;

           Стати більш незалежними учнями

pdf
Додано
20 жовтня 2023
Переглядів
108
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку