Завдання, які я ставлю під час навчання учнів дослідницької діяльності:формувати та розвивати творчі здібності учня;розвивати вміння та навички у постановці проблем та знаходження способів їх вирішення;створити мотивуючий фактор у навчанні та самоосвіті;закласти основи почуття індивідуальної відповідальності за свої вчинки, прийняті рішення та дії;розвинути в учня комунікативні вміння та навички тощо.
Напрями дослідницької діяльності учнів. Перший – це розвиток наукового та дослідницького мислення учнів під час навчального процесу, відповідні завдання, нестандартні уроки. Другий – позаурочна діяльність: олімпіади, інтелектуальні ігри, конкурси, екскурсії. Третій – пошукова діяльність школярів, їхня участь у конференціях та роботі в МАН, захисті екологічних проектів.
Шляхи формування в учнів інтересу до дослідницької роботичерез спостереження за об’єктами живої природи та їх змінами під впливом чинників зовнішнього середовища;експеримент під час виконання практичної, лабораторної роботи;під час виконання лабораторного практикуму;дослідження джерел інформації:використання ІКТ під час створення презентації;спостереження та дослідження в природі;залучення до участі в природничих конкурсах.
ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ Електронна освітня платформа«Мій. Клас»Освітній проект «На урок», «Всеосвіта»Сторінка на Facebook «Хімія та біологія дистанційно»Ютуб-канал «Онлайновий курс «Автостопом по біології»Всеукраїнська школа онлайнфлеш-анімації до різних розділів біології на сайті «Методичний портал»авторські конспекти уроків з біології для учнів 6-9 класів збірник матеріалів «STEM-тиждень» Інше