презентація Досліджую звуки і букви, склад, наголосУкраїнська моваУрок 8. Читання діалогу за ролями. Ознайомлення зі структурою записки. Розпізнавання слів зі звуками [дж], [дз],

Про матеріал
Мета: ознайомити учнів зі структурою записки; учити розпізнавати слова зі звуками  удосконалювати навички звуко-буквеного аналізу; розвивати критичне мислення, увагу, спостережливість, пам'ять, усне й писемне мовлення; формувати компетентність спілкування рідною мовою, соціальну, громадянську, компетентність у природничих науках; виховувати любов до природи рідного краю. Обладнання: плакат «Правила туриста», картки до гри «Доміно», цеглинки LEGO, сучасні дитячі журнали для організації виставки. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. Форма проведення: уявний похід. Освітні галузі: мовно-літературна, соціальна і здоров'язбережувальна, природнича.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Досліджую звуки і букви, склад, наголос. Українська мова. Урок 8. Читання діалогу за ролями. Ознайомлення зі структурою записки. Розпізнавання слів зі звуками [дж], [дз], [дз']. Написання відповіді на запитання за змістом прочитаного тексту

Номер слайду 2

Мета: ознайомити учнів зі структурою записки; учити розпізнавати слова зі звуками  удосконалювати навички звуко-буквеного аналізу; розвивати критичне мислення, увагу, спостережливість, пам'ять, усне й писемне мовлення; формувати компетентність спілкування рідною мовою, соціальну, громадянську, компетентність у природничих науках; виховувати любов до природи рідного краю. Обладнання: плакат «Правила туриста», картки до гри «Доміно», цеглинки LEGO, сучасні дитячі журнали для організації виставки. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. Форма проведення: уявний похід. Освітні галузі: мовно-літературна, соціальна і здоров'язбережувальна, природнича.

Номер слайду 3

Організація класу. Пролунав дзвінок,      Починається урок.      Наші вушка на маківці.  Очі ширше відкриваємо,Слухаємо і запам'ятовуємо.      Ні хвилини не втрачаємо.

Номер слайду 4

Бесіда— Сьогодні під час уроку пропоную вам вирушити у похід. Готові? Тоді вперед!— Як називають учасників походу? (Туристи.)— Перетворюємося на туристів.— Хто з вас уже брав участь у походах? Що вам запам'яталося?

Номер слайду 5

Гра «Правила туристів»— Щоб туристам було зручно та небезпечно у поході, необхідно дотримувати деяких правил. Прочитайте їх. ПРАВИЛА ТУРИСТАНе розпалюй без потреби багаття. Не залишай на привалах сміття. Точно виконуй завдання керівника.— Запишіть їх у зошиті.— Підкресліть слова, у яких є подвоєння приголосного звука.— Як подовжені м'які приголосні звуки позначаються на письмі?— Як їх позначаємо у звукових схемах?— Сьогодні на вас чекають випробування для справжніх туристів.

Номер слайду 6

Випробування перше. Звуковий аналіз слова1) Виконання завдання.— Виконайте звуковий аналіз слова: багаття

Номер слайду 7

Випробування друге. Гра «Доміно»— Усі туристи кмітливі та винахідливі. Пропоную продемонструвати вашу спритність під час гри «Доміно». Кожному учневі вчитель видає картку доміно (всього 28 карток), на яких написано слова або частини слів. Гру починає той, у кого є чиста картка. Далі називають картку, перша половина якої чиста, а друга — з початком нового слова. Картка із закінченням цього слова — наступна і т. ін.

Номер слайду 8

Випробування третє. Каліграфічна хвилинка. Тт тт туристи. Туристи вирушили у похід.

Номер слайду 9

Повідомлення теми та мети уроку— Іноді туристи залишають одне одному записки. Чи знаєте ви, як правильно її скласти?— Сьогодні ми ознайомимося зі структурою записки, читатимемо діалог за ролями, а також навчимося розпізнавати слова зі звуками 

Номер слайду 10

Випробування четверте. Робота з помагатором туристів (підручником)1) Читання діалогу (с. 16, вправа 1)— Разом із сусідом чи сусідкою по парті прочитайте за особами розмову Ґаджика і Родзинки.— Що одержала Родзинка?— Якою була записка?

Номер слайду 11

Виконання вправ 2-4.— Родзинка пропонує і вам прочитати записку Оленки.— Що не так у ній? (Є помилки.) Назвіть їх.— Про що повідомляється в записці?— Перечитайте записку. З чого вона починається? (Із привітання до Родзинки.)— Що написано далі? (Повідомлення.)— Чим завершується записка? (Підписом, який указує на того, хто її писав.)— Ми розглянули послідовність написання записки, запам'ятайте її.— Запишіть записку Оленки в зошиті без помилок.

Номер слайду 12

Випробування п'яте. Зарядка для туристів. До річки швидко ми спустилися. (Крокують на місці.)Нахилилися та вмилися. (Нахиляються, імітуючи вмивання.)Побачили камінці — потримали у руці. (Перекладають уявний камінець у руках.)Потім кинули у воду. (Кидають уявний камінець.)Перестрибнули колоду. (Стрибають уперед — назад.)Потім будемо пірнати. (Імітують плавання.)Треба кисню нам набрати. (Вдихають, видихають.)

Номер слайду 13

Випробування шосте. Фотозвіт1) Виконання вправи 5. Відгадування загадки— Дуже часто туристи беруть із собою цей предмет. Відгадайте, про що йдеться. Сніг зимою, сонце літом,Поле, що чарує цвітом, —Все на чіп він зберігає —Дуже добру пам'ять має!— Так, правильно! Це фотоапарат.— Навіщо його беруть туристи?— Хто має досвід фотографування? Що ви полюбляєте фотографувати більше?Створення фотоапарата з цеглинок LEGO— Створіть власний фотоапарат із цеглинок LEGO.— Продемонструйте ваші фотоапарати.— Спробуйте сфотографувати предмети навколишнього середовища.— Що потрапило у ваш кадр?

Номер слайду 14

Робота в зошиті— Щебетунчик теж дуже любить фотографувати. Одного разу він зробив світлини комах. Розгляньте їх. Яких комах ви побачили?— Запишіть їх назви у зошиті. Доповніть записаний ряд іншими словами зі звуками

Номер слайду 15

Виконання вправи 6 Звуковий аналіз слова— Перед виконанням звукового аналізу пригадаймо... Це усі повинні знати: Нас не можна роз'єднати,Відрізняємось ми чим?Літер дві, а звук один! (Звуки )— Скільки звуків позначають буквосполучення дж, дз?— Побудуйте звукову схему слова джміль.

Номер слайду 16

джміль

Номер слайду 17

Виконання вправи 7 Складання речень за світлинами— Складіть речення про двох комах, зображених на світлинах.— Запишіть речення у зошиті.

Номер слайду 18

Випробування сьоме. Журнали для туристів1) Виконання вправи 8 (с. 17)Бесіда— Чи необхідно туристам читати різноманітну літературу?— Навіщо?— Читалочка пропонує нам познайомитися з журналом «Джміль», який сама любить читати. Читання тексту вправи 8 вчителем— Послухайте, про що вона дізналася з цього журналу.

Номер слайду 19

Виконання вправи 9 Гра «Чомучки»— Про кого текст?— Як називається бджолина родина?— Хто народжує нових бджіл?— Які бджоли виробляють мед?

Номер слайду 20

Випробування дев'яте. Повернення з походу. Бесіда— Чи сподобався вам наш похід?— Що нового ви дізналися?— Яких комах зустріли?— Які цікаві кадри зробили за допомогою фотоапарата?— Скільки звуків позначають буквосполучення дж, дз?— Яку послідовність написання записки слід пам'ятати?Домашнє завданняс. 17, впр. 11; повторити правила.

pptx
Додано
23 вересня 2021
Переглядів
1596
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку