Презентація "Досвід роботи школи по залученню учнів до читання"

Про матеріал

У даній роботі коротко окреслено проблеми, які спостерігаються в останнє десятиліття у сфері дитячого читання. Читацька компетентність учнів є базовою складовою комунікативної і пізнавальної компетентностей. Презентація розкриває досвід роботи школи по залученню учнів до читання. Представлено різноманітні форми роботи з учнями та батьками.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Досвід роботи школи по залученню учнів до читання Підготувала учитель української мови та літератури Климовець Т.Л. Білицька ЗОШ І-ІІІ ступенів № 9 Добропільської міської ради

Номер слайду 2

Проблеми, які спостерігаються в останнє десятиліття у сфері дитячого читання спад читання для задоволення (деякі дослідження показують, що до 33% дітей не люблять читати); функціональна (вторинна) неграмотність; взаємодія читання і засобів масової інформації; проблема масової культури в читанні дітей та підлітків (читання бойовиків і любовних романів); проблема доступу до читання та інші.

Номер слайду 3

У Новому Державному стандарті базової і повної середньої освіти сказано, що метою літературного читання є формування читацької компетентності учнів, яка є базовою складовою комунікативної і пізнавальної компетентності, ознайомлення учнів з дитячою літературою як мистецтвом слова, підготовка їх до систематичного вивчення літератури в основній школі.

Номер слайду 4

Читач потреба у систематичному читанні здатний до самостійної мовленнєвий, літературний збагачуються почуття морально-естетичні уявлення поняття читацької творчої діяльності інтелектуальний розвиток

Номер слайду 5

навичка читання досвід читацької діяльності літературна діяльність Змістові лінії коло читання

Номер слайду 6

Шкільна бібліотека Адміністрація Учителі Батьки Учні Інщі бібліотеки модель взаємодії учасників освітнього процесу з розвитку інтересу до читання

Номер слайду 7

1 2 3 4 дослідження читацької ситуації в конкретній школі різними методами (спостереження, анкетування, індивідуальні бесіди з учнями та ін.); виявлення читацької середовища сім'ї, визначення кола сімейного читання методом бесіди з батьками та учнями; виявлення читацьких пристрастей з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей особистості учня; створення стійкої читацької середовища в школі, спрямованої на розвиток інтересу до читання. Система розвитку у школярів інтересу до читання

Номер слайду 8

Система відносин між компонентами моделі реалізується в різноманітних формах роботи Уроки позакласного читання Ігрова діяльність

Номер слайду 9

Система відносин між компонентами моделі реалізується в різноманітних формах роботи Конкурс читців поезії Гурток “Юний журналіст” Літературна конференція

Номер слайду 10

Система відносин між компонентами моделі реалізується в різноманітних формах роботи Виставки Презентації книг “Ляльковий театр” Літературні читання

Номер слайду 11

Система відносин між компонентами моделі реалізується в різноманітних формах роботи Літературні свята Співпраця з міською дитячою бібліотекою

Номер слайду 12

Система відносин між компонентами моделі реалізується в різноманітних формах роботи Без участі батьків вирішити проблему розвитку читацької компетентності в учнів практично неможливо.

Номер слайду 13

Прищепити дитині смак до читання - найкращий подарунок, який ми можемо йому зробити! С. Лупан

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
22 лютого 2018
Переглядів
1994
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку