У даній роботі коротко окреслено проблеми, які спостерігаються в останнє десятиліття у сфері дитячого читання. Читацька компетентність учнів є базовою складовою комунікативної і пізнавальної компетентностей. Презентація розкриває досвід роботи школи по залученню учнів до читання. Представлено різноманітні форми роботи з учнями та батьками.
Проблеми, які спостерігаються в останнє десятиліття у сфері дитячого читання спад читання для задоволення (деякі дослідження показують, що до 33% дітей не люблять читати); функціональна (вторинна) неграмотність; взаємодія читання і засобів масової інформації; проблема масової культури в читанні дітей та підлітків (читання бойовиків і любовних романів); проблема доступу до читання та інші.
У Новому Державному стандарті базової і повної середньої освіти сказано, що метою літературного читання є формування читацької компетентності учнів, яка є базовою складовою комунікативної і пізнавальної компетентності, ознайомлення учнів з дитячою літературою як мистецтвом слова, підготовка їх до систематичного вивчення літератури в основній школі.
1 2 3 4 дослідження читацької ситуації в конкретній школі різними методами (спостереження, анкетування, індивідуальні бесіди з учнями та ін.); виявлення читацької середовища сім'ї, визначення кола сімейного читання методом бесіди з батьками та учнями; виявлення читацьких пристрастей з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей особистості учня; створення стійкої читацької середовища в школі, спрямованої на розвиток інтересу до читання. Система розвитку у школярів інтересу до читання