Рекомендації "Сучасний урок в уммовах компетентнісного підходу"

Про матеріал

У даній презентації надаються рекомендації щодо підготовки до сучасного уроку в контексті оновлення змісту освіти. Розглянуто основні критерії ефективності сучасного уроку, особливості підготовки до занять, що таке компетентнісний підхід, компетентність, компетенція, компетентний. Дана робота стане в нагоді як заступникам директорів з НВР, так і педагогам.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Сучасний урок в умовах впровадження компетентнісного підходу до навчання» Підготувала заступник директора з НВР Климовець Т.Л. Білицька ЗОШ І-ІІІ ступенів № 9 Добропільської міської ради

Номер слайду 2

Номер слайду 3

спрямованість освітнього процесу на формування ключових та предметних компетентностей особистості.

Номер слайду 4

Компетентність: володіння знаннями, які дають змогу   розмірковувати, діяти компетентно Компетенція:   добра обізнаність із чим – небудь; коло питань, у яких особа має знання, досвід. Компетентний  який має достатні знання в якій-небудь галузі; який може за своїми знаннями щось здійснювати, приймати рішення.  Компетентний  який з чим- небудь добре обізнаний, тямущий, обізнаний, досвідчений;

Номер слайду 5

Особливістю сучасного уроку є : Компетентнісна спрямованість. Діяльнісний та текстоцентричний підходи У підготовці до уроку виділяють три етапи: Діагностичний. Прогнозування. Планування.

Номер слайду 6

Складання плану уроку передбачає три стадії: Вивчення мети; Розробку дидактичної моделі процесу; Визначення структури уроку. Процес цілпокладання та цілералізації Цілепокладання – це процес формування мети, її розгортання в часі та в даному інформаційному просторі на основі врахування особливостей виконавців діяльності , у ході якої передбачається досягнення поставленої цілі. Цілереалізація –це процес, під час якого ціль із внутрішньої мети переходить у наслідок - результат діяльності

Номер слайду 7

Методика визначених типів уроків складається з трьох частин: організація роботи — 1—3 хв основна частина— 35—40 хв. підведення підсумку уроку і повідомлення домашнього завдання — 2—3 хв

Номер слайду 8

основні критерії ефективності сучасного уроку:  - створення вчителем на уроці позитивного емоційного настрою на роботу;  - чітке визначення теми, мети та завдань уроку; мотивація навчальної діяльності учнів;  - відповідність змісту навчального матеріалу триєдиній дидактичній меті уроку;  - відповідність методів навчання змісту навчального матеріалу, меті і завдання уроку;  - методи навчання повинні забезпечувати:  а) мотивація діяльності кожного учня на кожному етапі уроку;  б) співпрацю вчителя і учнів;  в) залучення кожного учня до навчальної діяльності;  г) контроль і самоконтроль  - використання різноманітного дидактичного матеріалу, який дозволяє учневі виявляти вибірковість теми, виду та форми навчальних занять;  - форми організації навчальної діяльності учнів( групові, парні, колективні, індивідуальні)  - форма спілкування на уроці ( діалог, полілог)  - різноманітні види оцінки досягнень учнів протягом  усього процесу його діяльності, а не тільки за кінцевим результатом;  - характер домашнього завдання ( тренувальне, творче,  індивідуальне, диференційоване).

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Основне завдання школи – це перехід від пріоритетного раніше завдання – формування знань, умінь та навичок з певного предмета- до формування в учнів груп компетентностей, тобто виховання компетентної особистості. Іншими словами, відбувається переорієнтація освіти зі знаннєвої парадигми на дяльнісну.

Номер слайду 11

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кравцова Ганна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
22 лютого 2018
Переглядів
4345
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку