Давня мудрість говорить: «Хто стоїть на місці, той відстає». А хто не хоче відставати, мусить рухатися вперед і не зупинятися, долаючи всі перешкоди і труднощі. У цьому й полягає моя основна місія як сучасного учителя. Представлена презентація досвіду у формі Вчительського портфоліо.
Актуальність досвідуІдея компетентнісного підходу – одна із відповідей на питання, який результат освіти необхідний особистості. Компетентнісний підхід може розглядатися як вихід із проблемної ситуації, що виникла через протиріччя між необхідністю забезпечувати якість освіти та неможливістю вирішити це завдання традиційним шляхом за рахунок подальшого збільшення обсягу інформації, що підлягає засвоєнню. Основною особливістю нового Державного стандарту є орієнтація вимог до рівня підготовки випускників на досягнення компетентностей, які розглядаються як інтегрована особистісна якість набута в процесі навчання. Компетентність охоплює не лише знання, уміння, навички, а й отриманий життєвий досвід, сформовані цінності, ставлення до предметів, людей. Особливістю нової навчальної програми є те, що в курсі вивчення історії передбачені уроки практичної форми навчання. В практиці вчителів історії ще відсутній достатній досвід з методики проведення таких уроків.
О. Пометун «Практичне заняття – форма навчального заняття, при якій педагог організовує детальний розгляд учнями окремих теоретичних положень навчального предмета й формує уміння та навички їх практичного застосування шляхом індивідуального виконання учнями відповідно сформульованих завдань». К. Баханов «Лабораторно-практична робота – один із видів самостійної роботи учнів (метод навчання), суть якого полягає в самостійному дослідженні учнями історичних джерел за завданнями учителя без попереднього вивчення цього матеріалу на уроці, або за допомогою підручника, виділенні необхідної інформації, її аналізі, систематизації та узагальненні». Науково-понятійний апарат
”Ура! Багато чого можу! У мене є бажання працювати. В голові 1000 і 1 ідея Нічого не виходить. Дуже важко… Це важче чим я думала! Я досягла успіху! Мною захоплюються! Я молодець! Я спробувала! Мені це вдалося! Це варто робити! З‘явилася нова ідея! Чому б її не спробувати?!І знову на першу сходинку МОЇ СХОДИНКИ ДО УСПІХУ