Презентація досвіду «ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ ЯК ДІЄВИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНО-ІСТОРИЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ 5-7 КЛАСІВ»

Про матеріал

Давня мудрість говорить: «Хто стоїть на місці, той відстає». А хто не хоче відставати, мусить рухатися вперед і не зупинятися, долаючи всі перешкоди і труднощі. У цьому й полягає моя основна місія як сучасного учителя. Представлена презентація досвіду у формі Вчительського портфоліо.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ВЧИТЕЛЯ ІСТОРІЇ ТА ПРАВОЗНАВСТВАМАРЦИНОВСЬКОЇЛЮДМИЛИ ОЛЕКСІЇВНИ ПОРТФОЛІОКЗ “Долинська ЗОШ ІІ-ІІІ ступенів” Гуляйпільської районної ради

Номер слайду 2

Номер слайду 3

КОРОТКО ПРО МЕНЕ:

Номер слайду 4

КЗ “Долинська ЗОШ ІІ-ІІІ ступенів” Гуляйпільської районної ради. ПРАЦЮЮ НАД ПЕДАГОГІЧНОЮ ПРОБЛЕМОЮ: ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ ЯК ДІЄВИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНО-ІСТОРИЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ 5-7 КЛАСІВ

Номер слайду 5

Педагогічне кредо Успіх не прийде до вас, ви самі повинні йти до нього!Мій девіз Якщо не вмію – вчуся сама, якщо вмію – вчу інших, самоудосконалюючи себе

Номер слайду 6

Актуальність досвідуІдея компетентнісного підходу – одна із відповідей на питання, який результат освіти необхідний особистості. Компетентнісний підхід може розглядатися як вихід із проблемної ситуації, що виникла через протиріччя між необхідністю забезпечувати якість освіти та неможливістю вирішити це завдання традиційним шляхом за рахунок подальшого збільшення обсягу інформації, що підлягає засвоєнню. Основною особливістю нового Державного стандарту є орієнтація вимог до рівня підготовки випускників на досягнення компетентностей, які розглядаються як інтегрована особистісна якість набута в процесі навчання. Компетентність охоплює не лише знання, уміння, навички, а й отриманий життєвий досвід, сформовані цінності, ставлення до предметів, людей. Особливістю нової навчальної програми є те, що в курсі вивчення історії передбачені уроки практичної форми навчання. В практиці вчителів історії ще відсутній достатній досвід з методики проведення таких уроків.

Номер слайду 7

Провідна педагогічна ідея досвіду

Номер слайду 8

Науково-понятійний апарат

Номер слайду 9

Результатом навчальної діяльності учнів з історії, на думку О. Пометун та Г. Фреймана, повинні стати такі компетенції:

Номер слайду 10

О. Пометун «Практичне заняття – форма навчального заняття, при якій педагог організовує детальний розгляд учнями окремих теоретичних положень навчального предмета й формує уміння та навички їх практичного застосування шляхом індивідуального виконання учнями відповідно сформульованих завдань». К. Баханов «Лабораторно-практична робота – один із видів самостійної роботи учнів (метод навчання), суть якого полягає в самостійному дослідженні учнями історичних джерел за завданнями учителя без попереднього вивчення цього матеріалу на уроці, або за допомогою підручника, виділенні необхідної інформації, її аналізі, систематизації та узагальненні». Науково-понятійний апарат

Номер слайду 11

Практичне заняття проводжу за алгоритмом:

Номер слайду 12

Працюю за алгоритмом організації діяльності вчителя

Номер слайду 13

Технології, на які спираюсь

Номер слайду 14

Методи, які використовую на уроціКоло ідей. Грону-вання. Мозковий штурмІгровий метод. Робота в групах. Незакінчене речення. Мікрофон Робота в парах

Номер слайду 15

Перевірка домашнього завдання. Вивчення основних понять. Закріплення та узагальнення знань. Методичні прийоми

Номер слайду 16

Задля продуктивнішої роботи для себе виокремила декілька педагогічних правил. Постійно перебувати у творчому пошуку

Номер слайду 17

РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ ДОСВІДУ Практичні заняття є не тільки способом вивчення нового матеріалу на основі самостійного опрацювання історичних джерел, але й і важливим засобом формування предметної компетентності учнів.

Номер слайду 18

Моніторинг якості знань учнів

Номер слайду 19

ПУБЛІКАЦІЇ ТА НАПРАЦЮВАННЯ В ІНТЕРНЕТІРайонні он-лайн виставки «Аукціон ідей» (2013 р.)«Зернини педагогічного досвіду»» (2014 р. та 2015 р.)

Номер слайду 20

ПУБЛІКАЦІЇ ТА НАПРАЦЮВАННЯ В ІНТЕРНЕТІЖурнал «Відкритий урок: розробки, технології, досвід», 2015 р. Сайт “Шкільне життя”, 2015 р.

Номер слайду 21

ПУБЛІКАЦІЇ ТА НАПРАЦЮВАННЯ В ІНТЕРНЕТІБлоги : “Організація краєзнавчо-пошукової роботи ”“Історичний веб-квест”“Блог вчителя історії та правознавства Марциновської Людмили Олексіївни”

Номер слайду 22

Перед людиною є три шляхи до пізнання: шлях мислення – найбільш благородний, шлях наслідування – найлегший, шлях особистого досвіду – найбільш важкий. Конфуцій Результативність роботи

Номер слайду 23

”Ура! Багато чого можу! У мене є бажання працювати. В голові 1000 і 1 ідея Нічого не виходить. Дуже важко… Це важче чим я думала! Я досягла успіху! Мною захоплюються! Я молодець! Я спробувала! Мені це вдалося! Це варто робити! З‘явилася нова ідея! Чому б її не спробувати?!І знову на першу сходинку МОЇ СХОДИНКИ ДО УСПІХУ

Номер слайду 24

Давня мудрість говорить: «Хто стоїть на місці, той відстає». А хто не хоче відставати, мусить рухатися вперед і не зупинятися, долаючи всі перешкоди і труднощі. У цьому й полягає моя основна місія як сучасного учителя

Номер слайду 25

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

pptx
Додано
28 липня 2018
Переглядів
779
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку