Презентація досвіду роботи

Про матеріал
Розвиток в учнів активної мотивації дбайливо ставитися до власного здоров'я і займатися фізичною культурою, удосконалювати фізичну, соціальну, психічну і духовну складові здоров'я та інтерактивні технології на уроках фізичної культури
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Портфоліовчителя початкових класів Яковлєвої Ольги Михайлівни«Кожна справа творчо,інакше - навіщо?» Острівська загальноосвітня школа I-III ступенів с. Костянтинопольське Мар’їнський район Донецька область

Номер слайду 2

Ласкаво запрошую!Шановні друзі, колеги і батьки!Якщо дізнатися про мене бажаєте,Обов’язково портфоліо відвідайте моєРада буду поділитися усім, що маю!Що подобається мені, що люблю і вмію Можливо в роботі Вам щось допоможе,Ідея портфоліо Вас зацікавить!А може, щось примусить Вас посміхнутисяІ ви захочете ще раз повернутися!

Номер слайду 3

ПIБ: Яковлєва Ольга Михайлівна. Дата народження: с. Дачне Мар’їнського району Донецької областіТрудовий стаж: 33 роки. Педагогічний стаж: 33 роки. Освіта: вища, Бердянський державний педагогічний інститутім. П. Д. Осипенко. Спеціальність по диплому: педагогіка і методика початкового навчання. Посада: вчитель початкових класів. Кваліфікаційна категорія: вчитель І категоріїЗагальні відомостіДе народився, там і згодився

Номер слайду 4

Вже багато років працюю вчителем. За це я долі дякую!Мріяла я з дитинства стати вчителем. Збулася мрія: виховую, навчаю, пізнаю!Люблю дітей, а як інакше?Намагаюсь до кожного знайти підхід. На майстерність і творчість не скуплюся,Щоб урок не провалити!Люблю дітей, колег ціную,Відвідую курси нових знань. Нам Сухомлинський заповів:«Віддайте серце дітям!»І я відверто Вам скажу: «Знайшла цей шлях я серцем!»

Номер слайду 5

Педагогічне кредо: «Май серце, май душу і будеш Людиною у всі часи! Умій відчувати поряд із собою людину, умій читати його душу, бачити в його очах духовний світ – радість, біду, горе» В. А. Сухомлинський Книги, які сформували мій внутрішній світ, мою педагогічну позицію: О. Н. Ільїна «Четверта висота», В. А. Сухомлинський «Серце віддаю дітям ». Мій погляд на світ. Я дам Вам відповідь можливо не відразу…Не буду я шукати крилаті фрази,І говорити про щоденні будніУ нас кожного своя мета, Найголовніше – це, звичайно, діти!Педагогічний девіз Кожен урок – неповторний,Кожен учень – здібний!Моя життєва філософія. У будь-яких справах, при максимумі складнощів. Підхід до проблеми все-таки один: Бажання – це безліч можливостей,А не бажання – безліч причин.

Номер слайду 6

Мої досягнення. Найголовніша нагорода, яку ми отримуємо за свою працю, полягає не в тому, що ми здобуваємо, а в тому, ким ми стаємо в результаті праці.

Номер слайду 7

Педагогічне есе Школа - це дивна країна, де кожний день не схожий на попередній, де кожна мить – це пошук чогось нового, де не має часу сумувати, витрачати час даремно. Життя тече і змінюється , а разом з ним змінюються діти, змінююсь і я. Намагаюсь використовувати у своїй педагогічній діяльності нові освітні технології, головна мета яких – створення на уроці умов максимального розкриття здібностей кожного учня. Не стояти на місці, а постійно розвиватися, залишаючись «вічно молодим», адже тільки тоді будеш цікавим дітям. Для мене важливе ще і те, щоб учні йшли з уроку не тільки отримавши певний обсяг знань, але й ставали добрішими, справедливішими, кращими. Тому для дітей я намагаюсь створити атмосферу добра, тепла, гумору. «Любить можна те, чому вже віддав частинку своєї душі» - говорив В. А. Сухомлинський. Чи тільки частинку? Скільки частинок душі вже віддано? І скільки доведеться ще віддати.

Номер слайду 8

Педагогічні принципи: Не бути надокучливою: у кожного свій світ інтересів і захоплень;- дітям більше самостійності і прав вибору;- не розвага, а зацікавленість і захоплення , як основа емоційного тону занять;- прихована диференціація вихованців за навчальними можливостями, інтересами, особливостями і нахилами;- уміти стати на позицію дитини, бачити в них особистість, індивідуальність;- ставиш вимоги до учнів, перевір, чи відповідаєш їм сам;- усе нове – це цікаве. Підвищення кваліфікації допомагає вчителю позбавитися застарілих поглядів, робить його більш чутливим до зовнішніх змін, що врешті-решт підвищує його конкурентоспроможність . Підвищення кваліфікації: у 2016 році підвищувала кваліфікацію для учителів початкових класів з проблеми «Формування компетентності – уміння вчителя » (Свідоцтво: СПК № 021 358 04 / 3979)

Номер слайду 9

Самоосвіта. Удосконалюй свої знання або…Вік живи…вік учись. Сучасні освітні технології на уроках фізичної культури та етики. Нестандартні обладнання на уроках фізкультури

Номер слайду 10

Шкільне методичне об’єднання – це постійне підвищення професійного рівня, педагогічної майстерності, загальної і духовної культури, пропагування нових педагогічних ідей.

Номер слайду 11

Проблема, над якою я працюю: «Реалізація компетентністного підходу на уроках фізичної культури та християнської етики»«… Навчитися пізнавати, навчитися робити, навчитися жити разом, навчитися жити – усі ці якості успішно можна реалізувати в школі, використовуючи компетентностний підхід у навчанні будь-якого предмета, у тому числі і фізичної культури, і християнської етики».

Номер слайду 12

Використання сучасних технологій в моїй педагогічній діяльності.«Індивідульнно-деференціальне навчання»Творю. Винаходжу. Співпрацюю

Номер слайду 13

«Інтерактивні технології навчання – це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну, передбачену мету – створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність. Дещо змінивши слова великого китайського педагога Конфуція, можна сформулювати кредо інтерактивного навчання: Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу й чую, я трохи пам’ятаю. Те, що я чую, бачу і обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань і навичок. Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром»

Номер слайду 14

Кругове тренування (карусель)Інформаційні хвилинки. Мікрофон. Незакінчені речення

Номер слайду 15

Мозговий штурм

Номер слайду 16

«Інформаційно-комунікаційна технологія – це економія часу, глибина занурення в матеріал, підвищення мотивації, розвиток логічного та творчого мислення»Освоюю. Застосовую. Пізнаю

Номер слайду 17

«Проектно-дослідницька діяльність носить характер співпраці, у якій беруть участь усі діти і педагог, а також залучаються батьки та інші члени родини. Батьки можуть бути не тільки джерелом інформації, а й стати безпосередніми учасниками процесу, збагачити свій досвід, відчути задоволення від успіхів дитини» Проектую

Номер слайду 18

Конструюю. Випробую. Досліджую

Номер слайду 19

«Здоров’язберігаюча технологія – це оволодіння учнів знаннями і досвідом здорового і безпечного життя ; формування та розвиток навичок базових рухових дій загальнорозвивального спрямування; формування фізичної культури на всіх етапах уроку.»«Чтобы на уроках физкультуры травмы избежать, нужно дисциплину и порядок соблюдать!»

Номер слайду 20

Фізичні вправи та їх вплив на фізичний розвиток (формування постави). Практичний дослід (пульс)Ортопедична гімнастика

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Дихальна гімнастика. Пальчикова гімнастика. Масаж

Номер слайду 23

Самомасаж. Гімнастика для очей. Ритмопластика

Номер слайду 24

Казкотерапія. Стретчинг. Скіпінг

Номер слайду 25

Фізкультурна пауза. Танці

Номер слайду 26

Рухливі та спортивні ігри. Релаксація

Номер слайду 27

Я, Ольга Михайлівна, учитель фізкультури та християнської етики в початкових класах. Впевнена, що дуже важливі ці предмети. Вчать здоров’я берегтиІ мудрими ходити по цій Землі

Номер слайду 28

«Християнська етика втілює у собі те найблагородніше, що має бути властиве душі, серцю, думкам і вчинкам кожної порядної людини. Тому оволодіння учнями вдома та в стінах школи християнською мораллю й етикою аж ніяк не суперечить принципу світськості нашої країни. Христос заповідав нам: «Будьте усі єдині. Творіть добро усім. Любіть один одного, а проклинаючи нас – благословляйте…» В цих настановах - увесь сенс нашого земного життя.»

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

«Позакласна спортивно-масова робота – це комплексна система, що допомагає на високому рівні реалізувати ідею співпраці тіла і розуму, налагодити міжпредметні зв’язки, сформувати уявлення про здоровий споссоб життя. Дуже важливо, щоб кожнен учень міг проявитися, незалежно від рівня своєї підготовленності»Відкриття Тижня фізкультури (тематична лінійка, анонс плану проведення тижня)

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Свято «День Здоров’я»

Номер слайду 35

Спортивна гра «Поклик джунлів» (2-4 класи)

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Спортивна вікторина

Номер слайду 38

Зустріч з полуфіналістом шоу-програми «Україна має талант» (Рубець Давід)

Номер слайду 39

Номер слайду 40

Виступ агитбригати «Здоровим бути – здорово!» в колгоспі «Елвіко-ГІГАНТ» до Дня Захистника України

Номер слайду 41

Воєнно-патріотичне виховання. Зустріч з воїном-афганцем Шкурко О. Ю.

Номер слайду 42

Мета фізичної культури – Бути здоровим та з фігурою. Нехай великий спорт не для нас. Фізкультура в самий раз. Не лінуйтеся і зрозумієте. З фізкультурою проживете. Ви набагато більше років. Хоч по складу не атлет

Номер слайду 43

Номер слайду 44

Номер слайду 45

Номер слайду 46

Номер слайду 47

Номер слайду 48

Номер слайду 49

Номер слайду 50

Номер слайду 51

Номер слайду 52

Класе мій рідний, моя ти родино!Моя ти весела маленька країно!Зараз вони вже на старті…У Всесвіт відчиняють двері…Дорослим дітям, подивившись в очі, Скажу собі: «Живу на світі недарма!» І раптом по щоці покотиться сльоза… І повторю: «Мій сенс – звичайно, діти!»

Номер слайду 53

Рефлексія моєї діяльності«Багато чому я навчилась у своїх наставників, ще більше – у своїх товаришів, але найбільш – у свої учнів»

Номер слайду 54

Шановні колеги!Від щирого серця бажаю Вам:«Хай буде все, що потрібно, без чого не складається життя:любов, здоров’я, щастя, дружбата вічно не старіюча душа»

Номер слайду 55

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

pptx
Додав(-ла)
Яковлєва Ольга
Додано
19 жовтня 2021
Переглядів
452
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку