Бонковська І. В. Візитка. Кваліфікаційна категорія: Спеціаліст ІІПедагогічний стаж: 6 років. Освіта : Житомирський державний університет імені І. Я. Франка Дата народження : 10.07.1987 Посада: вчитель математики, фізики, Інформатики та астрономіїКурси підвищення кваліфікації: Житомирський ОІППО,2015 рік
Високоосві-чена, кому-нікативна,активна. Конкурентноздатна,полікультур-на. Генерує нові ідеї, приймає нестандарті рішення особистість. Компетентно- творча. Володіє інформаційни-ми технологіями. Здатна до саморозвитку і самоосвіти розробити методичні засади формування інформаційної компетентності учнів школи в контексті ігрових та проектних технологій. Мета узагальнення досвіду :уроки інформатики,фізики та математики в 5-11 класах. процес формування інформаційної компетентності шляхом використання ігрових і проектних технологій. Об’єкт дослідження -Предмет дослідження -процес формування інформаційної компетентності учнів школи відбуватиметься ефективно за умови організації відповідного інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища та використання ефективних методик викладання. Бонковська І. В. Актуальність досвіду. Основна ідея досвіду :
1 Науково-правове: Закон України «Про освіту». Закон України «Про загальну середню освіту». Типові правила нутрішнього розпорядку для працівників державних навчально-виховних закладів України. Національна доктрина розвитку освіти. Загальні правила поведінки учнів під час навчально-виховного процесу у ЗНЗ України. 2 Науково-методичне: Методичні рекомендації щодо вивчення предмету. Перелік посібників. Навчальні програми. Календарне планування. Поурочні плани-конспекти: Плани-конспекти;Презентації;Наочності; Тести;Інструкції до практичних робіт.3 Психолого-педагогічне: Дослідження. В. Л. Акуленко. Н. В. Баловся. М. Г. Дзугоєва. О. Б. Зайцева. А. Л. Семенова. Н. Ю. Таїрова. О. М. Толстих. Н.І. Гендіної. Ю. С. Зубова. С. Д. Каракозова. О. А. Кизика. Н. Х. Насирової. В. А. Фокєєва досвіду полягає в тому, щоб організувати таке середовище, яке б сприяло формуванню інформаційної компетентності учнів та розвитку Інтересу до предмету зокрема. Такий підхід дозволяє усвідомити цілісність і значущість інформаційних технологій. Новизна і практична значимість. Бонковська І. В. Нормативне забезпечення
Навички. Умінняце така організація навчального процесу, під час якої навчання здійснюється у процесі включення учня в навчальну гру (ігрове моделювання явищ, "проживання" ситуації).це система навчально-пізнавальних прийомів, які дозволяють розв’язати певну проблему шляхом самостійних, колективних, інтерактивних дій учнів і обов’язкових презентацій результатів роботи.Ігрові технології -Проектні технології - Компетентність Знання. Здатності Інформаційна компетентність. Про основні методи інформатики та інформаційні технологіїВикористовувати наявні знання для розв’язання прикладних задач. Використання комп’ютера і технологій зв ’ язку Представляти повідомлення і дані у зрозумілій для всіх формі Виявляється у прагненні, здатності і готовності до ефективного застосування сучасних засобів інформаційних та комп’ютерних технологій для вирішення завдань у професійній діяльності і повсякденному житті, усвідомлюючи при цьому значущість предмета і результати діяльності. Бонковська І. В. Ключові поняття
Навички користувача. Навички роботи з джерелами інформаціїТворча діяльність. Реалізація здібностейІгровіПроектнітехнологіїІнформаційна система. Інтернет. Операційна система. Інформаційні процеси. Енциклопедії та література. Програми загального та навчального призначення. Публікації. Веб-сайти, блоги. Презентації проектів. Участь у предметних олімпіадах. Міжпредметні зв’язки, позакласна робота. Участь у конкурсах. Результат. Засоби. Бонковська І. В. Формування інформаційної компетентності на уроках математики, фізики та інформатики
{616 DA210-FB5 B-4158-B5 E0-FEB733 F419 BA}Організаційний етап. Формула уроку. Міні- тренінг. Долонька до долоньки. Плюс- мінус. Спіймай мій настрійІм’я з малюнком. Етап актуалізації опорних знань та мотиваціїКвітка. Картинна галерея. Мозкова атака. Так - ніЛови помилку. Кросворди. Етап перевірки домашнього завдання. Вірю не вірю. Впізнай мене. Тестові завдання. Поєдинок. Тест-рейтинг. Пошта. Вивчення нового матеріалу. Дерево рішень. Учитель - учень. Театралізація. Творча лабораторія. Ділова гра«НДЛ»Асоціативні схеми. Етап перевірки знань фактичного матеріалу, основних понять, глибини осмислення, контролю та самоперевірки. Програмова-не опитування. Тренувальна контрольна робота. Релейна контрольна робота. Світлофор. Опитування ланцюжком. Фактологічний диктант. Етап первинного закріплення, застосування, узагальнення, контролю знань. Крокодил. Робота в парах. ДоміноІнтелектуальне лото. Чомучка. Міні- практикум. Підсумок уроку. Умовні знаки. Підіб'ємо підсумки. Моя теза. Рефлексія. Бортовий журнал. Кольорова феєрія. Портфоліо. Синквейн. Саморефлексія. Дворядний круглий стілІгрові технології на уроках
сприяє розвитку інтелектуальних здібностей, критичного мисленняспонукає до активного процесу навчанняпідвищує мотивацію отримання знаньстворює умови для творчої самореалізації метод проектурозвиває вміння самостійно здобувати інформацію об'єднує урочну та позаурочну діяльністьрозвиває вміння приймати рішення, знаходити вихід з проблеминадає можливість відчувати себе впевненим на ринку праці, адаптуватися до соціальних змін і криз у суспільствіпроектна технологіяучитель - натхненник інтелектуального і творчого процесуучень - активний учасник процесу навчання. Бонковська І. В. Переваги проектної технології
Вдосконаленню майстерностіЗдатності застосовувати опановане у навчальній діяльності та у повсякденні практиціСамоосвіті та самовдос-коналенню. Всебічному розвитку, розумінню інформаційно-комунікаційних процесів. Висновок. Робота щодо формування інформаційної компетентності сприяє : Формуванню творчої, неординарної особистості, яка здатна реалізувати свій задум. Бонковська І. В.
Сучасна освіта Звягельщини - 2018 Бонковська І. В. Номінація: « Авторські посібники, підручники, програми» – диплом ІІ ступеня. Номінація: «Використання інноваційних форм, методів (проектів, практичних занять), засобів навчання, програм в дошкільній, початковій, базовій і повній загальній середній освіті та позашкільних навчальних закладах.» – диплом ІІІ ступеня