На ваш огляд представлена презентація власного педагогічного досвіду. Я думаю, що ви неодмінно знайдете родзинки, які стануть чудовим прикладом для створення вашої власної презентації. Творіть! Дерзайте! Успіхів вам у роботі!
Актуальність. На уроках з використанням ігрових технологійнемає буденності, одноманітності, монотонності;створюються умови для всебічного розвитку особистості, її здібностей;активізується увага, підвищується інтерес до вивчення предмета;учні вчаться креативно мислити;відбувається виховання колективізму, толерантне відношення у групі, або команді
Мета. Визначити роль дидактичної гри у системі навчання географії;Вміти правильно піднести урок або позакласний захід у формі гри та викликати увагу учнів;Поглибити та систематизувати знання про ігрові технології під час вивчення географії;Активізація творчого процесу пізнання, формування практичних умінь і навичок.
Алгоритм організації дидактичних ігор. Підготовчий етап: визначення мети гри, поділ гри на фрагменти. Розробка правил гри, опис гри. Етап організації гри: повідомлення теми майбутньої гри, обрання ведучих, відповідальних за проведення гри, її підготовку, оформлення, тощо. Етап проведення гри: методика проведення гри не є шаблоном і під час гри може проводитись корекція. Етап аналізування результатів гри: вчитель допомагає учням систематизувати вивчений під час гри матеріал, визначити чого вони навчилися, також закріплюються знання, раніше засвоєні учнями.
Конструктор уроку з використанням дидактичних ігор. Тема. Населення та політична карта Південної Америки. Структура уроку. Організаційний момент. Гра « Вірю- не вірю»2. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів. Гра «Географічна розминка»Гра «Знайди пару»3. Мотивація навчальної і пізнавальної діяльності учнів. Гра «Естафета»4. Вивчення нового матеріалу. Розповідь учителя . Історія заселення материка. Гра «Географічна лабораторія»5. Закріплення нового матеріалу. Географічний диктант6. Підсумок уроку. Рефлексія7. Домашнє завдання. Вивчити п.31, творче завдання скласти міні – проект на тему: «Стародавні цивілізації»