Опис власного педагогічного досвіду вчителя інформатики Озернянської ЗОШ I – III ступенів спеціаліста I категорії Тельпіз Оксани Федорівни
Номер слайду 3
Той, хто хоче зрушити світ, повинен почати з себе. Сократ Уміє вчити той, хто вчить цікаво
Номер слайду 4
Педагогічне кредо “ Учитись важко, а учить ще важче, Та мусиш уперед іти. Як учням віддасиш найкраще, То сам сягнеш високої мети ” М. Сингаївський
Номер слайду 5
“ Використання інтерактивних технологій на уроках інформатики, як шлях до формування компетентного учня”
Номер слайду 6
Мета досвіду: визначити особливості інтерактивного навчання та його можливості на уроках інформатики; проаналізувати класифікації інтерактивного навчання й модифікувати їх відповідно до викладання уроків інформатики; дослідити вплив інтерактивних технологій на процес формування творчої особистості учня.
Номер слайду 7
Завдання дослідження: Дати теоретичне обґрунтування інтерактивного підходу, як одного з провідних в технології розвиваючого навчання при організації уроків інформатики та математики. Вивчити різні методичні підходи щодо організації інтерактивних типів уроків при навчанні інформатики та математики. Розробити інтерактивні типи уроків, спрямованих на формування інтересу до вивчення інформатики. Здійснити експериментальну перевірку ефективності використання розробленої системи інтерактивних форм на уроках з інформатики та математики. Обґрунтувати результати проведеного дослідження і розумових здібностей кожного учня.
Номер слайду 8
Інтерактивне навчання - це, перш за все, діалогічне навчання, яке передбачає особливий, багатосторонній тип комунікації між вчителем і учнями, а також між самими учнями, причому можливі наступні комунікаційні взаємодії: «учень-учень» (робота в парах), «учень - група учнів» (робота в групах), «учень - аудиторія» або «група учнів - аудиторія» (презентація роботи в групах), «учень - комп'ютер» і т.д.
Номер слайду 9
КЛАСИФІКАЦІЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ Інтерактивні технології кооперативного навчання Технології колективно - групового навчання Технології ситуативного моделювання Технології опрацювання дискусійних питань робота в парах; Робота в малих групах; Карусель; Коло ідей; Пошук інформації; Акваріум; Спільний проект; Мікрофон; Незакінчені речення; Мозговий штурм; Навчаючи – учусь; Ажурна пилка; Аналіз ситуації; Дерево рішень; Імітаційні ігри; Спрощене судове слухання; Громадські слухання; Розігрування ситуації за ролями; Метод ПРЕС; Займи позицію; Неперервна шкала думок; Дискусія; Оцінювальна дискусія; Дебати;
Номер слайду 10
Навчання інших/застосування отриманих знань одразу – 90% засвоєння Практика через дію – 75% засвоєння Дискусійні групи – 50% засвоєння Демонстрація – 30% засвоєння Відео/аудіо матеріали – 20% засвоєння Читання – 10% засвоєння Лекція – 5% засвоєння "Піраміда навчання" Проведенні дослідження показують, що інтерактивне навчання дозволяє різко збільшити процент засвоєння матеріалу. Результати цих досліджень відображено у схемі, яка дістала назву…
Номер слайду 11
Кредо інтерактивного навчання: Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу й чую, я трохи пам'ятаю. Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю я набуваю знань і навичок. Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром. Набагато важливіше навчити, ніж просто розповісти.
Номер слайду 12
Результативність використання інтерактивних технологій на уроках інформатики зростання інтересу учнів до навчання відчуття зміни ставлення учнів до вчителя зміна атмосфери в класі розвитку творчих здібностей учнів збільшення хороших і відмінних оцінок вчитель і учень виступають в ролі партнерів при досягненні мети різко збільшує процент засвоєння матеріалу
Номер слайду 13
Використання інтерактивних технологій на уроках інформатики позитивно впливає на якість знань учнів: з інформатики Динаміка якості знань учнів (у %)
Номер слайду 14
Формула успішної роботи на уроці:
Номер слайду 15
Переможці районних, обласних олімпіад та конкурсу МАН 2019
Номер слайду 16
Удосконалювати педагогічну техніку володіння інноваційними технологіями. 2. Працювати з нормативно-правовою документацією з предмету. 3. Працювати з науково-методичною літературою. 4. Розробляти матеріали для публікацій. 5. Проходити курси підвищення кваліфікації. 6. Підготовка учнів до участі в Міжнародній конференції юних дослідників. План професійного зростання
Номер слайду 17
Удосконалення навчально-виховного процесу шляхом впровадження інноваційних технологій сприяють формуванню творчих, успішних, мислячих учнів, а робота над розвитком інтелектуального і творчого потенціалу учнів і формування їх життєвих компетентностей на уроках інформатики - є потужним потенціалом для учнів у виборі подальшого життєвого шляху.