Спортивно-розважальна програма "Новорічна плутанина"

Про матеріал
Вдосконалювати знання учнів, здобуті протягом навчального року, розвивати творчі та рухові здібності, увагу, кмітливість, уміння швидко реагувати на поставлені запитання і чітко давати відповідь, виховувати почуття дружби, взаємоповаги та взаємопідтримки; зміцнювати здоров’я гуртківців.
Перегляд файлу

Спортивно-розважальна програма

«Новорічна плутанина»

Мета: вдосконалювати знання учнів, здобуті протягом навчального року,

           розвивати творчі та рухові здібності, увагу, кмітливість, уміння

           швидко реагувати на поставлені запитання і чітко давати відповідь,

           виховувати почуття дружби, взаємоповаги та взаємопідтримки;

           зміцнювати здоров’я гуртківців.

Обладнання: повітряні кульки, м’ячі, кеглі, тенісні ракетки, папір, олівці

Хід програми

Керівник гуртка І : - Добрий день, дорогі діти! Ми раді вас бачити на нашій програмі, яка має загадкову назву «Новорічна плутанина».

Керівник гуртка ІІ : вірш-привітання.

   Для початку нам треба обрати учасників команд та капітанів.

Керівник гуртка І : - розминка інтелектуальна:

  1. Найтонша нитка у світі. (Павутина)
  2. Яке справжнє ім’я Царівни-жаби? (Василіса-Премудра)
  3. Який казковий головний убір не можна намалювати? (Шапку неведимку)
  4. Назвіть імя казкового царя довгожителя. (Кощій безсмертний)
  5. Хто вкрав колиску зі сплячою Дюймовочкою? (Жаба)
  6. Скільки звірів містилося в рукавичці, яку загубив дід? (7– мишка, жабка, зайчик, лисиця, вовк, кабан, ведмідь)
  7. Кого злякалася Коза-Дереза? (Рака)

8. Хто здолав змія своєю булавою? (Котигорошко)

     9.  Хоч у нього й шубка є,

          Коли холодно стає,

          Він не їсть тоді, не п’є,

          І не ходить, не гуляє,

         А у ліжко спать лягає. (Ведмідь)

     10. Хто врятував Івасика Телесика? (Гусеня)

     11. Скільки тварин тягнули ріпку? (Три)

     12. Кого перелякав Пан Коцький? (Зайця, ведмедя, кабана)

     13. Хто допомагав дівчинці із казки «Гуси-лебеді»? (Пічка, річка, яблунька)

     14. Як звали хлопчика розміром з горошину? (Котигорошко)

     15. Хто вигнав мишенят із-за столу? (Півник)

     16. Як звали півника з казки «Колосок»? (Голосисте горлечко)

     17. Що зварила лисичка, щоб почастувати журавля? (Кашу)

     18. В якій казці використовувалась шкаралупа від горіха? («Дюймовочка»)

     19. «Я не пила, я не їла: тільки бігла через місточок, та вхопила кленовий листочок З якої казки ці слова? («Коза – Дереза»)

    20. Герой якої казки любив складати пісеньки? (Вінні-Пух)

Керівник гуртка ІІ :- Продовжуємо розминку для рук і долоньок.

І Конкурс капітанів «Чия кулька більша?»

Завдання: за певний час надути якомога більшу кульку.

ІІ Конкурс «Влучити в ціль»

Завдання:  кожен учасник команди по черзі  кидає сніжок у кошик. Команда, яка закинула найбільшу кількість сніжків, перемагає.

ІІІ Конкурс «Плутанина»

Завдання: команди стають в коло, взявшись за руки, помічники ведучих переплутують їх. Капітани розплутують учасників на швидкість.

ІV Конкурс «Передай м’яч»

Завдання: пронести м’яч над головою, оббігши кеглю . Конкурс для всієї команди.

V Конкурс «Втримай мяч»

Завдання: тримаючи мяч ногами, оббігши кеглю. Конкурс для всієї команди.

VІ  Конкурс «Пронести мяч парами»

Завдання: Стати парами, затиснути животами м’яч, донести до кеглі, обійти її, прийти до стартової лінії, передати м’яч наступній парі.

VІІ  Конкурс на рівновагу

Завдання: кожен учасник команди, по черзі, бере тенісну ракетку з мячем на ній і несе до кеглі, обходячи її, і вертається до стартової лінії.

VІІІ Конкурс «Комічна хода»

Завдання: Зобразити ходу людини або тварини, а команда-суперник повинна відгадати, хто це (балерина, солдат, стара людина, танцюрист; тварини: слон, ведмідь жаба, зайчик, цапля, орел, мавпа, лисиця)

ІХ Гра-конкурс «Мальовничий»

Завдання: Учасники команд стають кожен навпроти свого столу, поки лунає мелодія один гравець починає малювати, музика зупиняється, естафету продовжує наступний гравець. Конкурс триває допоки малюнок не буде готовий (оцінюють малюнки глядачі оплесками)

Керівник гуртка ІІ : - на останок «Незвичайна дискотека»

                           Приймайте останній дарунок від нас

                             Прийшов дискотеки веселої час!

Завдання: танцюють всі: ведмедики, зайчики, котики, лисички, пташки.

Заключне слово керівників гуртків:

    Керівник гуртка І : -   От і все! Чи є бажання

      На наступні в вас змагання?

      Чемпіон – це кожен з вас.
      Друзі, спорт – то просто клас!
      Звісно, що за перемогу
      Дружба наша краще всього!

Керівник гуртка ІІ : - Весело відпочивали

                                        Та прощатись прийшов час,

                                        І на далі  будем раді

                                         Зустрічати усіх вас!

  Разом:      Бувайте здорові!  До нових зустрічей!

 

 

 

docx
Додано
9 травня 2020
Переглядів
351
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку