Презентація досвіду роботи вчителя української мови та літератури Лихошапки О.П.

Про матеріал
Презентація створена на основі досвіду роботи вчителя української мови та літератури. Створена як зразок для обміну інформацією та педагогічним досвідом.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ ВЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИКОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ БЕРЕЗІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ «СЛОУТСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС: ЗАГАЛЬНОООСВІТНЯ ШКОЛА І –ІІІ СТУПЕНІВ, ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ВОЛОШКА»ЛИХОШАПКИ ОКСАНИ ПЕТРІВНИ

Номер слайду 2

Переді мною висока гора. Це - мета мого професійного життя. Я бачу її; думаю про неї; хочу досягти її; але зійти на цю вершину хочу самостійно. Я вже піднімаюсь і, чим вище ступає моя нога, тим ширший виднокруг відкривається переді мною. Кожен мій крок – це маленький спектакль, який зворушує струни дитячих душ. Я вчитель, що творчо реалізовується і зворушує дитячі серця.

Номер слайду 3

Я – ВЧИТЕЛЬ. Я - ЛЮБОВ І ВІДДАНІСТЬ, Я - РАДІСТЬ І СПІВРАДІСТЬ. СТРАЖДАННЯ Й СПІВЧУТТЯ. Я - ІСТИНА Й СЕРЦЕ, СОВІСТЬ І ШЛЯХЕТНІСТЬ. Я ТОЙ, ЩО ЙДЕ, ТА Й ЩО ДАРУЄ,І ПРОКЛАДАЄ ШЛЯХ БУТТЯ.

Номер слайду 4

ПІП: Лихошапка Оксана Петрівна. ДАТА НАРОДЖЕННЯ: 05.10.1988 ВУЗ, ЯКИЙ ЗАКІНЧИЛА, СПЕЦІАЛЬНІСТЬ ЗА ДИПЛОМОМ: ГНПУ ім. О. Довженка за спеціальністю: «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова і література (англійська) та українська мова і література» , 2011 рік (диплом спеціаліста);Сум. ДПУ ім. А. С. Макаренка за спеціальністю «Українська мова та література», 2012 рік (диплом магістра)МІСЦЕ РОБОТИ: Комунальний заклад Березівської сільської ради «Слоутський НВК: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, дошкільний навчальний заклад «Волошка» ПОСАДА: вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури, російської мови. СТАЖ РОБОТИ: 7 років. КВАЛІФІКАЦІЙНА КАТЕГОРІЯ: спеціаліст ІІ категорії

Номер слайду 5

МОЄПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО:"МУДРИЙ НЕ ТОЙ ХТО ЗНАЄ, А ТОЙ, ЧИЇ ЗНАННЯ КОРИСНІ" 

Номер слайду 6

МОЄ ЖИТТЄВЕ КРЕДО:"НІКОЛИ НЕ ЗУПИНЯЙСЯ НА ДОСЯГНУТОМУ, БО ЖИТЯ - ЦЕ ПРОЦЕС, ТОМУ ПОТРІБНО ЗАВЖДИ РУХАТИСЯ ВПЕРЕД"

Номер слайду 7

Життєва позиція. Коли життядає тобі сотнюприводів,щоб заплакати,покажи йому,що в тебе є тисячаприводів,щоб посміхнутися!!

Номер слайду 8

ТВОРЧО ПРАЦЮЮ НАД РЕАЛІЗАЦІЄЮ ВИХОВНОЇ ПРОБЛЕМИ ШКОЛИ:«ОРГАНІЗАЦІЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ НА ПРИНЦИПАХ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ»КЛАСУ:«ФОРМУВАННЯНАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МОЛОДОГО ПОКОЛІННЯ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ»

Номер слайду 9

ТВОРЧО ПРАЦЮЮ НАД РЕАЛІЗАЦІЄЮ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОЇ ПРОБЛЕМИ «НЕСТАНДАРТНИЙ УРОК ЯК ЗАСІБ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ»

Номер слайду 10

Пріоритетними напрямками моєїпедагогічної діяльності єЗАСТОСУВАННЯІННОВАЦІЙНИХТЕХНОЛОГІЙПОШУК  РАЦІОНАЛЬНИХШЛЯХІВ  ДЛЯРОЗВИТКУ  ТВОРЧИХЗДІБНОСТЕЙ  УЧНІВВИКОРИСТАННЯФОЛЬКЛОРНИХМАТЕРІАЛІВУДОСКОНАЛЕННЯ  В  УЧНІВУМІНЬПРАКТИЧНОВИКОРИСТОВУВАТИБАГАТСТВО  РІДНОЇ  МОВИТІСНА  СПІВПРАЦЯЗ  БАТЬКАМИ

Номер слайду 11

Урок – основна форма навчально- виховного процесу. На своїх уроках намагаюся бути керівником навчально-виховного процесу, спираючись на учнівські знання та активність школярів

Номер слайду 12

ПОЗАКЛАСНУ РОБОТУ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИПРОВОДЖУ ЗА СИСТЕМОЮ ЦІННОСТЕЙ:

Номер слайду 13

 МЕТА: формування основ духовно-морального та фізичного розвитку особистості, поняття професійного самовизначення, ціннісного ставлення до праці. ФОРМИ РОБОТИ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮ: рольові ігри, диспути, дискусії, тематичні зустрічі, трудові десанти, спортивні змагання, психологічні практикуми, Дні іменинника, анкети думок. ЗАХОДИ, ЩО ПРОВОДЖУ: «Пізнай себе – і ти пізнаєш світ»;«Світ моїх захоплень»; «Мої права та права інших»;«Ким бути і яким бути?»;«Кроки до успіху»;«Шлях до себе»; «Права дитини – мої права»; «Моє здоров’я»;«Хочеш бути щасливим – будь ним».

Номер слайду 14

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ(моральне виховання) МЕТА: формування активної моральної життєвої позиції, моральної культури особистості. ФОРМИ РОБОТИ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮ: родинні свята, «вечірній чай», концерти, прогулянки, «розмови при свічках», відверті розмови, родинні вітальні. ЗАХОДИ, ЩО ПРОВОДЖУ: «Берегиня», «Собори наших душ», «Цінності моєї родини», «Мій родовід», «Сімейні реліквії», «Рушник моєї бабусі», «Люба моя ненька», «Найкращі дні для наших матерів – це ті, коли щасливі їхні діти», «Цілую бабусі не втомлені руки», «Розкажи мені про мене», «Твій справжній друг», «Пісні моєї бабусі».r

Номер слайду 15

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО НАРОДУ І ДЕРЖАВИ(громадянське виховання)Мета: формування активної громадянської позиції, почуття патріотизму, національної свідомості. ФОРМИ РОБОТИ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮ: уроки громадянськості, уроки мужності, літературно-музичні композиції, заочні подорожі, краєзнавчі експедиції, відвідування театрів і музеїв, виступи агітбригади. ЗАХОДИ, ЩО ПРОВОДЖУ: «Безсмертним подвигом своїм вони прославили Вітчизну», «Минуть роки, минуть віки, а подвиг житиме завжди», «Поспішаємо до оселі ветерана», «Я – син своєї землі», «Люби і знай свій рідний край», «Моя земля – земля моїх батьків», «Традиції мого народу», «Видатні люди мого краю», «Моя мала Батьківщина», «Я – громадянин України і пишаюсь цим», «Символи моєї держави», «Легенди мого краю»

Номер слайду 16

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО КУЛЬТУРНИХ НАДБАНЬ ЛЮДСТВА (духовно-етичне, естетичне виховання)  МЕТА: усвідомлення загальнолюдських цінностей, формування духовно-етичної та естетичної культури особистості. ФОРМИ РОБОТИ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮ: «сократівські бесіди», години поезії, години музики, літературно-музичні композиції, конкурси творчих робіт, малюнків, акції милосердя. ЗАХОДИ, ЩО ПРОВОДЖУ: «Даруйте радість людям», «Що таке людське серце», «Ти живеш серед людей», «Ти знаєш, що ти людина?», «Естетика поведінки та етикет», «Вічні цінності сьогодні», «Духовність особистості і мистецтво», «Уроки шляхетності», «Духовна краса врятує світ», «Поезія кохання», «театральна палітра», «Перлини живопису».

Номер слайду 17

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ(екологічне виховання) МЕТА: формування екологічної культури особистості, моральної відповідальності за збереження Природи. ФОРМИ РОБОТИ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮ: Круглі столи, філософські столи, усні журнали, прес-діалоги, дискусії, конференції, захист проектів, презентації, екскурсії. ЗАХОДИ, ЩО ПРОВОДЖУ: «На цій землі ми спадкоємці, чи вандали?», «Я – частинка Всесвіту», «Екологічний бумеранг», «Брати наші менші», «Земля – наш дім», «Ми на варті природи», «Екологічна етика», «Книга скарг Природи», «Біль твоєї землі, Україно!», «Екологія природи – екологія душі», «У пошуках гармонії», «Що ми залишимо нащадкам?».

Номер слайду 18

Номер слайду 19

ДІЯЛЬНІСТЬ КЛАСНОГО КОЛЕКТИВУ СПРЯМОВУЮ ЗА ТАКИМИ НАПРЯМКАМИ РОБОТИ:

Номер слайду 20

http://lihoshapka.webnode.com.ua. Як вчитель, що творчо працює і реалізовується, маю власний персональний сайт. Тож пропонує Вам побувати на його сторінках за адресою:

Номер слайду 21

Номер слайду 22

pptx
Додано
11 квітня 2022
Переглядів
415
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку