Переді мною висока гора. Це - мета мого професійного життя. Я бачу її; думаю про неї; хочу досягти її; але зійти на цю вершину хочу самостійно. Я вже піднімаюсь і, чим вище ступає моя нога, тим ширший виднокруг відкривається переді мною. Кожен мій крок – це маленький спектакль, який зворушує струни дитячих душ. Я вчитель, що творчо реалізовується і зворушує дитячі серця.
ПІП: Лихошапка Оксана Петрівна. ДАТА НАРОДЖЕННЯ: 05.10.1988 ВУЗ, ЯКИЙ ЗАКІНЧИЛА, СПЕЦІАЛЬНІСТЬ ЗА ДИПЛОМОМ: ГНПУ ім. О. Довженка за спеціальністю: «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова і література (англійська) та українська мова і література» , 2011 рік (диплом спеціаліста);Сум. ДПУ ім. А. С. Макаренка за спеціальністю «Українська мова та література», 2012 рік (диплом магістра)МІСЦЕ РОБОТИ: Комунальний заклад Березівської сільської ради «Слоутський НВК: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, дошкільний навчальний заклад «Волошка» ПОСАДА: вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури, російської мови. СТАЖ РОБОТИ: 7 років. КВАЛІФІКАЦІЙНА КАТЕГОРІЯ: спеціаліст ІІ категорії
МЕТА: формування основ духовно-морального та фізичного розвитку особистості, поняття професійного самовизначення, ціннісного ставлення до праці. ФОРМИ РОБОТИ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮ: рольові ігри, диспути, дискусії, тематичні зустрічі, трудові десанти, спортивні змагання, психологічні практикуми, Дні іменинника, анкети думок. ЗАХОДИ, ЩО ПРОВОДЖУ: «Пізнай себе – і ти пізнаєш світ»;«Світ моїх захоплень»; «Мої права та права інших»;«Ким бути і яким бути?»;«Кроки до успіху»;«Шлях до себе»; «Права дитини – мої права»; «Моє здоров’я»;«Хочеш бути щасливим – будь ним».
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ(моральне виховання) МЕТА: формування активної моральної життєвої позиції, моральної культури особистості. ФОРМИ РОБОТИ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮ: родинні свята, «вечірній чай», концерти, прогулянки, «розмови при свічках», відверті розмови, родинні вітальні. ЗАХОДИ, ЩО ПРОВОДЖУ: «Берегиня», «Собори наших душ», «Цінності моєї родини», «Мій родовід», «Сімейні реліквії», «Рушник моєї бабусі», «Люба моя ненька», «Найкращі дні для наших матерів – це ті, коли щасливі їхні діти», «Цілую бабусі не втомлені руки», «Розкажи мені про мене», «Твій справжній друг», «Пісні моєї бабусі».r
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО НАРОДУ І ДЕРЖАВИ(громадянське виховання)Мета: формування активної громадянської позиції, почуття патріотизму, національної свідомості. ФОРМИ РОБОТИ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮ: уроки громадянськості, уроки мужності, літературно-музичні композиції, заочні подорожі, краєзнавчі експедиції, відвідування театрів і музеїв, виступи агітбригади. ЗАХОДИ, ЩО ПРОВОДЖУ: «Безсмертним подвигом своїм вони прославили Вітчизну», «Минуть роки, минуть віки, а подвиг житиме завжди», «Поспішаємо до оселі ветерана», «Я – син своєї землі», «Люби і знай свій рідний край», «Моя земля – земля моїх батьків», «Традиції мого народу», «Видатні люди мого краю», «Моя мала Батьківщина», «Я – громадянин України і пишаюсь цим», «Символи моєї держави», «Легенди мого краю»
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО КУЛЬТУРНИХ НАДБАНЬ ЛЮДСТВА (духовно-етичне, естетичне виховання) МЕТА: усвідомлення загальнолюдських цінностей, формування духовно-етичної та естетичної культури особистості. ФОРМИ РОБОТИ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮ: «сократівські бесіди», години поезії, години музики, літературно-музичні композиції, конкурси творчих робіт, малюнків, акції милосердя. ЗАХОДИ, ЩО ПРОВОДЖУ: «Даруйте радість людям», «Що таке людське серце», «Ти живеш серед людей», «Ти знаєш, що ти людина?», «Естетика поведінки та етикет», «Вічні цінності сьогодні», «Духовність особистості і мистецтво», «Уроки шляхетності», «Духовна краса врятує світ», «Поезія кохання», «театральна палітра», «Перлини живопису».
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ(екологічне виховання) МЕТА: формування екологічної культури особистості, моральної відповідальності за збереження Природи. ФОРМИ РОБОТИ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮ: Круглі столи, філософські столи, усні журнали, прес-діалоги, дискусії, конференції, захист проектів, презентації, екскурсії. ЗАХОДИ, ЩО ПРОВОДЖУ: «На цій землі ми спадкоємці, чи вандали?», «Я – частинка Всесвіту», «Екологічний бумеранг», «Брати наші менші», «Земля – наш дім», «Ми на варті природи», «Екологічна етика», «Книга скарг Природи», «Біль твоєї землі, Україно!», «Екологія природи – екологія душі», «У пошуках гармонії», «Що ми залишимо нащадкам?».