Презентація досвіду вчительки математики Інгульського ліцею Інгульської сільської ради Баштанського району Миколаївської області
Проблемне питання "Розвиток логічного мислення на уроках математики"
Методи роботи щодо розвитку пізнавальної діяльності учнів на уроці та в позаурочний час Роботу виконала Будянська Т.І., учитель математики Інгульського ліцею
Номер слайду 2
Серед усіх наук, що відкривають людству шлях до пізнання законів природи, наймогутніша, найвеличніша наука – математика. Софія Ковалевська
Номер слайду 3
Одне з основних завдань сучасного вчителя – не просто дати знання, а й зацікавити предметом, показати його практичну спрямованість. Саме тому як під час уроку, так і в позаурочний час, намагаюсь зацікавити дітей своїм предметом, показати і довести його важливість у житті людини
Номер слайду 4
У своїй роботі для розвитку математичної компетентності та умінь спільно приймати рішення використовую, зокрема, роботу в групі
Номер слайду 5
У своїй роботі для розвитку математичної компетентності та умінь спільно приймати рішення використовую, зокрема, роботу в групі
Номер слайду 6
Робота у групі передбачає вміння не лише приймати рішення в команді, але й презентувати власні здобутки
Номер слайду 7
Кубики LEGO – це практичний інструмент та дієвий засіб, який дає змогу реалізувати ігрові та діяльнісні методи навчання
Номер слайду 8
Позакласна робота з математики підвищує рівень знань, допомагає закріпити уміння та навички, здобуті на уроках, розвиває винахідливість, кмітливість, критичне ставлення до себе. Математичне шоу “У світі логіки” (9 клас)