Презентація "Дрил-технологія як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках англійської мови

Про матеріал
Опис методичного прийому як засобу активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках англійської мови
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дрил-технологія якзасіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках англійської мови

Номер слайду 2

Мета застосування прийому: привернути увагу дітей до вивчення англійської мови; формувати навички практичного використання набутих теоретичних знань, працюючи в парах або групах; розвивати пам’ять, логічне мислення; виховувати увагу та творче відношення до вивчення англійської мови.

Номер слайду 3

Етап уроку, де застосовується прийом: закріплення нового матеріалу, актуалізація опорних знань.  Зміст прийому: полягає у багаторазовому повторенні певних конструкцій або структур. Чому це ефективно?Часте повторювання веде дошвидкого запам’ятовування.

Номер слайду 4

Приклади завдань з англійської мови:1. Student 1: My name is Ann, and I am crazy about watching TV. What about you?Student 2: My name is Alex, and I love riding a bike. And you?Student 3: My name is …., and I like reading………? Student 4: My name is ….., and I am crazy about playing the guitar……….?Student 5: My name is …., and I am fond of …… And you?

Номер слайду 5

2. Guessing game: Teacher has something in mind (things, job, event, etc) and the students must guess that thing by using yes no question: Pupils: Is it in the class?Teacher : Yes, it is. Pupils: Is it blue?Teacher : No, it is not. Pupils: : Is it black?Teacher : Yes, it is. Students : Is it in the front of the class?Teacher : Yes, it is. Students : Is it blackboard?Teacher : Yes, it is.

Номер слайду 6

pptx
Додано
28 грудня 2019
Переглядів
690
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку