Презентація "Дружнє єднання у творчій співпраці. Частина 2" 5 клас

Про матеріал
Презентація містить завдання та музичний та ілюстративний матеріал і призначена для онлайн уроків
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дружнє єднання у творчій співпраці. Частина 25 М18

Номер слайду 2

Ймовірно, було б зовсім нецікаво, якби мистецтва не «дружили», не взаємодіяли між собою. Завдяки взаємному впливу різних видів мистецтва часто народжуються цікаві твори. Наприклад, під враженням від картин з’явилися деякі музичні твори, у скульптурах утілено образи кіно, літератури, музики. На багатьох картинах бачимо літературних героїв. А твори різних мистецтв мають літературні назви, наприклад «казка». Петро Холодний. Казка про дівчину і паву. Чому, на твою думку, художник назвав цей твір казкою?

Номер слайду 3

Послухай. Віктор Косенко. «Казка» («24 дитячі п’єси»). Арам Хачатурян. «Вечірня казка». Валентин Сільвестров. «Дракон і птах» («Дитяча музика»). Завдання і запитання. Порівняй музичні «казки» (мелодія, темп, динаміка, розмір). Які образи тобі уявилися? Як музика «розповіла» про дракона і птаха? Пригадай, що таке програмна музика.

Номер слайду 4

Завдання Упізнай і назви образи літератури, втілені у скульптурі.

Номер слайду 5

Завдання і запитання. Чи відомі тобі ці кінофільми? Досліди, за мотивами яких літературних творів їх знято.

Номер слайду 6

Завдання і запитання. Уяви, що література зникла з видів мистецтва. Поміркуймо, що може статися. Скористайся довідкою-підказкою. Довідка: твори літератури для вистав і кіносценаріїв; текст пісні, лібрето опери, балету, мюзиклу; літературна програма музичного твору; ілюстрації книжок.

Номер слайду 7

Музика й література завжди існували поруч. У цих видів мистецтва багато спільного. Наприклад, такі художні засоби, як гучність (динаміка), темп, тембр, ритм, і головне - інтонація. Вона буває мажорна або мінорна, запитальна чи стверджувальна, може підвищуватися або знижуватися.

Номер слайду 8

Завдання і запитання. Пригадай і наведи приклади різних інтонацій (музичних, мовленнєвих). Виконай пісеньки хмаринок. Порівняй музичні інтонації. Поімпровізуй і створи власні музичні інтонації цих образів. Читаючи вірш Юлії Смаль, відтвори інтонацією зміни настрою.

Номер слайду 9

Заспівай. Пісня «Щастя - це...!» (музика і вірші Оксани Первової-Рошки), додаток, с. 136.

Номер слайду 10

Завдання і запитання. На дозвіллі поцікався творами, де музика - головний персонаж (наприклад, казки «Музикант-чарівник» (білоруська), «Майстер Алі» (казахська), «Чонгурист» (грузинська), «Вишивальниця птахів» (грецька) тощо). Поміркуй над питанням «Друзі чи суперники музика і література?».

pptx
Додано
4 січня 2023
Переглядів
2156
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку