поглиблення знань учнів про різноманітні спеції, їх роль чи шкоду для організму; розвиток пізнавальної активності та ролі біологічних знань для формування професійних знань у своїй професії; виховання гармонійної особистості учнів. Мета: ppt_x
Номер слайду 3
Вікторина
Номер слайду 4
Яка найкорисніша спеція, на думку вчених, та чому?
Номер слайду 5
Яке походження мають спеції?
Номер слайду 6
Яка країна - лідер у виробництві спецій ?
Номер слайду 7
Які класи спецій ви знаєте?
Номер слайду 8
До екзотичних відносяться аніс, ваніль, гвоздика, імбир, калган, кардамон, кориця, куркума, лавр, мускатний горіх, розмарин, шафран,величезна різноманітність перців.
Номер слайду 9
Місцеві спеції поділяються на пряні овочі і пряні трави. Пряні овочі - цибуля, часник, петрушка, пастернак, кріп, селера, хрін. Пряні трави – їх безліч і в кожній місцевості може бути , своя особлива місцева трава, яку використовують тільки в цій місцевості.
Номер слайду 10
Які найпопулярніші суміші спецій використовують кухарі? Каррі – до24 компонентів, індійська суміш – до 10 компонентів, сіамська суміш – до 10 компонентів,китайська суміш – до 5 компонентів, хмелі-сунелі – до 12 компонентів
Номер слайду 11
Для чого застосовують спеції?
Номер слайду 12
Що треба враховувати, використовуючи спеції ? Чи всім можна вживати спеції?
Номер слайду 13
Які спеції для організму найкорисніші, згідно зі статистикою народноїмедицини? вирощені на території проживання
Номер слайду 14
Які спеції можна вирощувати як кімнатну рослину?
Номер слайду 15
Чому спеції називають духмяними коштовностями?А чому коштовностями смаку?Проблемні завдання Як ви вважаєте, чи потрібні вам – кухарям одержані сьогодні знання про біологічну та валеологічну характеристику спецій?
Номер слайду 16
16 листопада День спецій. Семінар науковців
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Як ви вважаєте, чи потрібні вам кухарям одержані сьогодні знання про біологічну та валеологічну характеристику спецій? (Відповіді учнів)ppt_x