Презентація учениці 6 класу Кузьмич Валентини. Вчитель Кривоносова Н. Ф.
Номер слайду 2
Чому нашу Землю називають Блакитною?
Номер слайду 3
З чого почнемо?Співвідношення суходолу і океану. Складові Світового океану. Особливості природи і природних ресурсів. Чи потрібні людству дослідження океану?Які саме досліідження мають стати пріоритетними?Співвідношення суходолу і океану. Складові Світового океану. Особливості природи і природних ресурсів. Чи потрібні людству дослідження океану?Які саме досліідження мають стати пріоритетними?
Номер слайду 4
Крок за кроком1. Поділ на групи (аквалангісти, біологи, журналісти). Розподіл обов”язків між групами. Опрацювання джерел географічної інформації;Аналіз опрацьованих матеріалів;Зустріч з мандрівником- дослідником Бобриковим І. О. Узагальнення матеріалів співвпраці.
Номер слайду 5
Висвітлюємо питання в групах. Аквалангісти: Вивчити структуру. Світового океану, розміри,будову дна. Біологи: Дослідити природні умови і ресурси Океану. Взяти інтерв”ю. у мандрівника Бобрикова І. О., створити публікацію
Номер слайду 6
Очікувані результати. Виконавши проект, ви дізнаєтеся: З яких частин складається океан;Якими природними ресурсами багатий Світовий океан;Ознайомитеся з особливостями природи та екологічними проблемами, що спіткали Світовий океан; ви навчитеся: Узагальнювати вивчений матеріал, брати інтерв”ю, занотовувати знайдені результати до сторінок веб.сайта. Створювати публікацію.
Номер слайду 7
Рекомендована література. Географічний енциклопедичний словник. М.: Сов.енцикл.,1983. – 528 Енциклопедія для дітей. Т.3 Географія –М.: Аванта, 2001. -704 Енциклопедичний словник юного географа М.: Педагогіка, 1981 -384 Географічний енциклопедичний словник. М.: Сов.енцикл.,1983. – 528 Енциклопедія для дітей. Т.3 Географія –М.: Аванта, 2001. -704 Енциклопедичний словник юного географа М.: Педагогіка, 1981 -384