Презентація "Ефективність використання інтерактивних технологій для розвитку творчого мислення учнів"

Про матеріал
Презентація допоможе вчителям української мови у підготовці майстер-класу для атестації
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Фаховий мультимедійний проект Ефективність використання інтерактивних технологій для розвитку творчого мислення учнів Вчителя української мови та літератури Красносільської ЗОШ І-ІІІступенів Комінтернівської райради Одеської області Шестопалової Марини Володимирiвни с. Красносілка 2014р.

Номер слайду 2

Перед людиною три шляхи до пізнання: Шлях мислення – найбільш благородний, Шлях наслідування - найбільш легкий, Шлях особистого досвіду – найважчий.   Конфуцій

Номер слайду 3

Педагогічне кредо «Допомогти кожній дитині усвідомити суть свого життя та накреслити орієнтири майбутнього»  

Номер слайду 4

«Творча праця вчителя, захоплення улюбленою справою – найвірніший шлях до серця дитини». В.О.Сухомлинський «Лише той вчитель, хто живе так, як навчає.» Г.Сковорода

Номер слайду 5

Питання, над якими працюю Як розвивати творчі здібності учнів? Які педагогічні технології доцільно обрати? Як зробити кожен урок словесності цікавим? Як досягти творчої співпраці вчителя і учня?

Номер слайду 6

Урок буде ефективним, якщо: Глибокі теоретичні знання Ретельна підготовка до уроку Творчий підхід учителя

Номер слайду 7

Використовую інтерактивні методи на уроках Робота в малих групах Робота в парах “ Асоціативний кущ ” Розігрування ситуації “ Мікрофон ” “ Квітка ” Дискусія “ Знайди зайве ”

Номер слайду 8

Завдання школи – грамотність учнів Вправи, які використовую для засвоєння теми: вибіркові диктанти; словникові диктанти; гра “ Хто більше ”; “ Незакінчене речення ”; “ Дерево рішень ”; добери синоніми, антоніми; знайди “ зайве ”; редагування текстів; складання схем, опорних конспектів.

Номер слайду 9

Модель творчої особистості учня:

Номер слайду 10

Діти – дзеркало життя. Як у краплині води відображається сонце, так у дітях – вся система навчально-виховної роботи вчителя. Якщо підтримувати, стимулювати перші паростки самостійності, творчості, самовираження, то цілком можливо, що наші вихованці стануть успішними, творчими особистостями, здатними пізнавати і творити навколишній світ і своє життя. Тож робімо все, щоб наша школа була успішною, навчання - якісним, а діти - щасливими.

Номер слайду 11

Відгадай «колір» слова. Зима – біла, срібляста, молочна. Літо – барвисте, різнокольорове, яскраве. Осінь – жовтогаряча, золота, руда, різнобарвна. Весна – зелена, блідо-голуба, смарагдова. Метелик – різнобарвний, плямистий, райдужний. Відшукай «цікаві» слова. Колючі – їжак, троянда, кактус, голка, чагарник, каштан. Круглі – сонце, місяць, яблуко, апельсин, м’яч. Духмяні – квітка, абрикос, банан, сіно, м’ята, чорнобривці, полин.

Номер слайду 12

Відгадай загадки Під одною шапкою чотири брати стоять. (Стілець) Має роги і ноги, а держиться підлоги. (Стіл) Не звір, а з ногами, не птах, а з пір’ям, не людина, а в одязі. (Ліжко) Що за віконце чарівне, яке мені показує мене? (Дзеркало) Гладить все, чого торкнеться, а торкнеш – кусається. (Праска) Оце так будинок: одне вікно, у вікні – кіно. (Телевізор) Метод "Броунівський рух» Метод, який дозволяє кожному учневі виступити у „ролі учителя", передаючи свої знання однокласникам. Використання „Броунівського руху" дає можливість багаторазового повторення одним учнем „своєї частини навчального матеріалу", ознайомлення з іншими і систематизації загальної картини теми.

Номер слайду 13

« Велике коло » Учні сидять по колу і по черзі висловлюються з приводу певного питання. « Мікрофон » Це різновид великого кола. Учні швидко, по черзі висловлюються з приводу проблеми, передаючи один одному уявний «мікрофон». « Незакінчені речення» Ускладнений варіант великого кола: відповідь учня – це продовження незакінченого речення типу «можна зробити такий висновок…», «я зрозумів, що…» . «Домашня пошта» • Влаштувати пошту (домашнє завдання у конвертах…) « Я — репортер » Учні беруть інтерв'ю у родичів чи знайомих на подану тему. Напишіть нарис або зробіть колаж на подану тему.

Номер слайду 14

Розподіліть слова у два стовпчики (назви істот та неістот): дідусь, верба, хлопчик, сніг, стіл, зозуля, жаба, окунь, джміль. Поясніть свій вибір. Складіть речення. Підкресліть слова - назви предметів. 1. Українці, вишивку, люблять, дуже. 2. Оселях, в, побачити, українських, все, вишиті, рушники, скатерті, та. Дібрати антоніми до поданих слів: згадай (забудь), заборони (дозволь), пригадайте (забудьте), сядьмо (встаньмо), пишайтесь (соромтесь), засни (прокинься), заперечуй (стверджуй), погодьтесь (відмовтесь)… Дібрати синоніми до поданих слів: алфавіт (азбука), антракт (перерва), дисципліна (порядок), дефект (недолік), аргумент (доказ), голкіпер (воротар), індустрія (промисловість), експеримент (дослід), сумний (невеселий), гарний (чарівний)…

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Бажаю здоров‘я, терпіння та творчої наснаги на ниві освіти

ppt
Додано
29 грудня 2022
Переглядів
421
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку