Номер слайду 5
{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}Етапи роботи. Вид музичної діяльності: слухання музики. Вид музичної діяльності: музично-ритмічні рухи. Вид музичної діяльності: співи. Вид музичної діяльності: гра на музичних інструментахІ. Ознайомлення (1 заняття)Вступна бесіда, подання коротких відомостей про композитора, первинне прослуховування. Учити дітей слухати та усвідомлювати емоційний зміст музики. Визначення дітьми характеру музики і його змін. Знайомство з танком, грою, вправою (музикою і рухами), які демонструють дорослий або дитина. Початкове розучування рухів. Учити усвідомлювати характер музики, його відтінки і зміни у танцю, рухах. Прищеплювати бажання займатися музично-ритмічною діяльністю. Вступна бесіда, ознайомлення з піснею (виконання дорослим, можливо із підготовленою заздалегідь дитиною-солістом, або у аудіо запису). Учити усвідомлювати зміст пісні, характеризувати її. Учити визначати структуру пісні: вступ, закінчення, заспів, приспів. Учити дітей відповідати на запитання за змістом пісніОзнайомлення і музичним інструментом, із прийомом звукоутворення та гри на ньому. Ознайомлення з музичним супроводом і виконання твору дорослим, можливо за участі заздалегідь підготовленої дитини. Учити визначати характер, форму твору. II. Розучування (2 і більше)Учити дітей розрізняти настрій музики, його зміни, емоційні відтінки. (Діти знаходять риси спільного і відмінного в характері частин, фраз, окремих інтонацій твору.) Учити розрізняти й називати жанрову приналежність музичного твору (марш, танок, пісня), його структуру (дві чи три частини та ///.); визначати засоби музичної виразності: темп, регістри, динаміка. Розвивати вміння порівнювати знайомі твори контрастного або схожого характеру. Учити виразно передавати елементи музично-ігрового образу, самостійно реагувати на зміну частин, фраз. Формувати вміння відображати особливості музичної мови в русі. Учити перебудовуватись у фігури танцю, орієнтуватись у структурі танцю. Удосконалювати танцювальні вміння і навички. Розвивати творчу ініціативу та самостійність. Учити дітей рухатись вільно, легко, чітко, без напруження. Учити інтонаційно правильно співати пісні з музичним супроводом і без нього, злагоджено співати поодинці, по двоє, троє та групою дітей; співати пісні із заспівувачами. Передавати голосом характер музики (динаміку, темп). Відрізняти на слух інтонаційно чистий та не чистий спів інших. Удосконалювати вокально-хорові навички, розвивати правильне звукоутворення. Учити грати в характері музики. Розвивати музично-виконавські здібності. Розвивати навички та уміння гри на музичних інструментах. Учити правильно відтворювати мелодію та ритм музики, розвивати вміння грати в ансамблі. Звертати увагу на характерне виконання музичної п’єси. Опанувати навички елементарної імпровізаціїIII. Закріплення(2 і більше)Розвивати творчу активність. Учити виконувати завдання творчого спрямування. Виховувати у дітей емоційне сприймання мистецтва. Розвивати естетичний смак. Учити самостійно виконувати танок, вправу, гру. Розвивати танцювальну творчість. Акцентувати увагу на образному виконанні танцю. Виховувати задоволення від спільної діяльності із однолітками. Виховувати танцювальну культуру. Учити виконувати пісню без допомоги дорослого, вчасно виконувати рухи за текстом пісні. Передавати засобами виразності у співі відтінки настрою, та своє особисте ставлення до пісні. Учити упізнавати пісню за мелодією, уривком, ритмом, акомпанементом. Розвивати пісенну творчість. Виховувати естетичний смак, виконавську культуру. Удосконалювати навички гри на музичних інструментах. Виховувати радість від спільної музичної виконавської діяльності. Виховувати музичний смак. Шостий рік життя