Презентація «Фізичне середовище. Навчальні центри/осередки»

Про матеріал
НУШ - новий освітній простір, який має бути зручним та комфортним для кожного першокласника. Адже облаштування класної кімнати братиме участь у навчальному процесі, має сприяти успіху усіх дітей, незалежно від їхніх індивідуальних особливостей.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала: вчитель ліцею «Потенціал» ВМРНиконенко Наталія Петрівна. Фізичне середовище. Навчальні центри/осередки

Номер слайду 2

НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. НУШ – це не тільки відсутність купи підручників та нові програми. Це ще й новий освітній простір, який має бути зручним та комфортним для кожного першокласника. Адже облаштування кабінету братиме безпосередню участь у навчальному процесі.

Номер слайду 3

Як облаштувати комфортне середовище для учня У класі має бути достатня кількість стільців та столів, щоб усім дітям було зручно сидіти. Класна кімната має бути облаштована таким чином, щоб учитель міг одночасно бачити всіх учнів, які працюють у групах або всім класом. Матеріали та дитячі роботи повинні розміщуватися на рівні, зручному для дітей. На стінах кімнати мають бути розміщені наочні матеріали, присвячені темам, які вивчаються. Не повинно бути довгих прямих доріжок через увесь клас, де діти могли б бігати. Має бути місце для ранкової зустрічі.

Номер слайду 4

Фізичне середовище. Ефективна індивідуалізація навчального процесу може бути досягнута через організацію навчальних центрів /осередків, які відображають навчальні потреби й інтереси дітей. На початку навчального року важливо познайомити дітей з кожним навчальним центром. Учитель може додавати поступово нові матеріали до наявних навчальних осередків.

Номер слайду 5

Методичні рекомендації щодо організаціїосвітнього простору Нової української школи(Додаток до наказу МОН від 23.03.2018 року № 283)Освітній простір організовується таким чином, щоб учитель міг спостерігати за діяльністю дітей в усіх осередках, діти мали можливість безпечно переміщуватися і мати місце для зберігання особистих речей.

Номер слайду 6

Осередок навчально-пізнавальної діяльностіСаме тут діти здійснюватимуть свої перші відкриття та робитимуть упевнені кроки у навчанні. У цьому осередку треба розмістити мобільні парти, які можна буде легко переміщувати для зручної групової чи індивідуальної роботи учнів. Тут же будуть дошки: звичайна та інтерактивна. Доречним буде розмістити невеликий стенд для розміщення інформації, яка безпосередньо стосується життя класу. Наприклад, календар днів народжень учнів, розклад уроків, план цікавих позаурочних заходів тощо.

Номер слайду 7

Змінні тематичні осередки. Ці осередки мають містити все необхідне для вивчення нової теми та предмету загалом. Тому саме тут варто розташовувати стенди та фліпчарти, на яких можна розміщувати тематичні таблиці та діаграми для наочного висвітлення теми, портрети видатних діячів, книжки. Не дивлячись на те, що цей осередок безпосередньо стосується освітнього процесу, він має бути оформлений креативно. Так, щоб учні самі хотіли підійти ближче та усе роздивитися.

Номер слайду 8

Осередок гри Ідеально, якщо в цьому осередку буде невеличкий столик, за яким бажаючі могли б грати у різноманітні настільні ігри, складати пазли. Тут же можна розкласти інвентар для рухливих ігор.

Номер слайду 9

Осередок художньо-творчої діяльності У цьому осередку буде зберігатися приладдя для творчих занять: від фломастерів та альбомів до полімерної глини та пластилін. А ще саме тут варто зробити невеличку виставку дитячих робіт. До речі, не обходьте увагою нікого! Адже роботи такої виставки можна змінювати хоч щодня, і кожен учень зрозуміє, що його оцінили.

Номер слайду 10

Куточок живої природи для проведення дослідів. Це може бути справжній куточок природи, що розвиватиме дослідницькі здібності ваших учнів. Для початку діти можуть спостерігати за особливостями росту рослин чи за поведінкою рибок в акваріумі. Тут можна розмістити приладдя, необхідне для дослідів (склянки, коробки, мікроскоп, барвники тощо).

Номер слайду 11

Осередок відпочинку. Килимок може стати центром куточка для відпочинку та спілкування. Тут чудово виглядатимуть зручні м’які крісла-пуфи та подушки. У цьому осередку ви можете спілкуватися з дітьми та грати в ігри, які зроблять клас справжньою командою, і тут же вони просто трохи відпочинуть та подумають. Доречно розмістити «Дошку настрою», на якій кожен учень виставлятиме навпроти свого прізвища чи фото певний смайлик.

Номер слайду 12

Дитяча класна бібліотечка. У кожному класі обов’язково має бути міні-бібліотека із книжками, орієнтованими на вік дітей. Так кожна дитина щодня зможе самостійно обирати саме ту книгу, яка їй до вподоби. Розмістити міні-бібліотеку можна не лише у шафі, а й у великих коробках. Чудово, якщо книги будуть посортовані за темами.

Номер слайду 13

Куточок тишіГоловне: створити атмосферу усамітнення для малюка.

Номер слайду 14

Осередок вчителя. Це ваш особистий оазис, де все можна влаштувати так, як зручно особисто вам. Тут мають з'явитися зручні стіл з полицями/ящиками та стілець, шафи для дидактичних матеріалів. І не забувайте, що ви не просто вчитель, а жива людина, тож сміливо розміщуйте тут те, що вам подобається: квіти, світлини близьких. На стіні біля столу можна повісити у красивих рамочках дипломи з курсів підвищення кваліфікації чи за участь у різноманітних конкурсах.

Номер слайду 15

Новий освітній простір – чудовий шанс дати волю власній фантазії та створити клас своєї мрії, в якому буде зручно і вам, і дітям. Створімо спільними зусиллями у нашій школі найкращу сучасну українську початкову школу!

pptx
Додано
13 жовтня
Переглядів
110
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку