23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Презентація фізичні навантаження та їх оздоровчий ефект

Про матеріал

Мета:

дослідження і наукова обробка кола проблем, які вирізняють фізичні навантаження та оздоровчий ефект уроків фізичної культури та узагальнення висновків та відомостей, що стосуються даної проблеми.Кожна 5 дитина народжується з відхиленнями в стані фізичного здоров'я. У 90% школярів діагностуються захворювання, різко прогресують хронічні хвороби.

Сучасний школяр веде пасивний образ життя, а рухова активність частіше за все вдвічі знижена від норми.

Стає очевидною потреба зміни ставлення до здоров'я дитини в системі освіти і на уроці фізкультури зокрема.

Уроки фізичної культури повинні виконувати оздоровчу та здоров'яорієнтувальну функцію, функцію розвитку фізичних якостей.

Вчителю необхідно не тільки правильно визначати навантаження, здійснюючи диференційований підхід, а й вміти аналізувати і контролювати оздоровчий ефект занять.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Фізичні навантаження і оздоровчий ефект уроків фізкультури

Номер слайду 2

Мета:дослідження і наукова обробка кола проблем, які вирізняють фізичні навантаження та оздоровчий ефект уроків фізичної культури та узагальнення висновків та відомостей, що стосуються даної проблеми.

Номер слайду 3

Завдання: Розкрити проблему фізичного стану як основи програмування оздоровчого тренування. Дослідити методи контролю за оздоровчим ефектом занять. Дослідити біохімічні зміни в окремих органах і тканинах при різних видах м'язової діяльності

Номер слайду 4

Актуальність: Кожна 5 дитина народжується з відхиленнями в стані фізичного здоров’я. У 90% школярів діагностуються захворювання, різко прогресують хронічні хвороби. Сучасний школяр веде пасивний образ життя, а рухова активність частіше за все вдвічі знижена від норми. Стає очевидною потреба зміни ставлення до здоров’я дитини в системі освіти і на уроці фізкультури зокрема. Уроки фізичної культури повинні виконувати оздоровчу та здоров’яорієнтувальну функцію, функцію розвитку фізичних якостей. Вчителю необхідно не тільки правильно визначати навантаження, здійснюючи диференційований підхід, а й вміти аналізувати і контролювати оздоровчий ефект занять.

Номер слайду 5

Ключові поняття

Номер слайду 6

Оздоровче тренування – це спеціально організована рухова активність, яка спрямована на зміцнення здоров'я людини, підвищення працездатності, продовження творчого довголіття. За своїм змістом це тренування може бути однопредметним (біг, швидка ходьба) або комплексним (гімнастика, природні циклічні вправи, спортивні ігри).

Номер слайду 7

Фізичний стан = фізична працездатність (Шелюженко А. А., Душанін С. А.)Фізичний стан = рівень розвитку максимальних аеробних можливостей людини (Карпман В. Я., Бело­церковський З. Б.)Фізичний стан - сукупність взаємопов'язаних ознак (Апанасенко Г. Л., Пирогова Є. А., Іващенко Л. Я.) Фізичний стан

Номер слайду 8

Ключове положення. Найбільший оздоровчий ефект мають фізичні вправи помірної інтенсивності, які виконуються в аеробних умовах і розвивають загальну витривалість. Вправи на розвиток загальної витривалості в оздоровчому тренуванні повинні складати в середньому 65 % від загального обсягу. При цьому, чим нижчий РФС, тим більше часу слід приділяти розвитку цієї фізичної якості. З підвищенням РФС в оздоровчому тренуванні збільшується обсяг вправ, спрямованих на розвиток швидкісної та швидкісно-силової витривалості.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

ВИСНОВОКФормування в учнів витривалості, диференційований розрахунок фізичного навантаження, своєчасний контроль оздоровчого ефекту занять є необхідною умовою виховання фізично здорового покоління

pptx
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
285
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку