Мета:
дослідження і наукова обробка кола проблем, які вирізняють фізичні навантаження та оздоровчий ефект уроків фізичної культури та узагальнення висновків та відомостей, що стосуються даної проблеми.Кожна 5 дитина народжується з відхиленнями в стані фізичного здоров'я. У 90% школярів діагностуються захворювання, різко прогресують хронічні хвороби.
Сучасний школяр веде пасивний образ життя, а рухова активність частіше за все вдвічі знижена від норми.
Стає очевидною потреба зміни ставлення до здоров'я дитини в системі освіти і на уроці фізкультури зокрема.
Уроки фізичної культури повинні виконувати оздоровчу та здоров'яорієнтувальну функцію, функцію розвитку фізичних якостей.
Вчителю необхідно не тільки правильно визначати навантаження, здійснюючи диференційований підхід, а й вміти аналізувати і контролювати оздоровчий ефект занять.